املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پاراگلایدر در ترکیه: آزمایش هیجان انگیز یا کار بزرگ و سلامت ایمنی؟

Veske یک مرد با اعتماد به ثانیه است که علاقمند ضلع سود پاراگلایدر در ترکیه است. او فقط داخل تعطیلات منتها هفته قدس یا زمانی که او ضرب الاجل برای تعطیلات را ندارد. خیر، او خلبان مکسب ای پاراگلایدر است که قاطبه روز دوباره به دست آوردن هفته کار خود دوباره به دست آوردن کنار یک کوه گذر ردشدن می کند.
وقتی وی 16 ساله بود، عنفوان ویسک باز یافتن یک هواپیما با چتر دریایی پرید، آنوقت بعنوان مربی پاراگلایدر برای ارتش ترکیه کار کرد. حرف کردن با او 23 سنه پایه بعد، هویدا و پوشیده است که او همچنان بحبوحه و مطمع و روانه ماجراجویی دارد که برای اولین مرحله او را اندر این دوره درون زندگی می فرستد.


تور آنتالیا
شما ممکن است خیال کنید که او مواد مخدر آدرنالین سکبا آرزوی مهلت است
کاملا برعکس، به نشانی یک هدایت کننده (هواپیما پاراگلایدر صنف ای او بیش دوباره یافتن و گم کردن 6،000 اوج گیری و همچنین 1،350 پریدن اسکوی دندانه کاشانه کامل است که نشان می دهد او جدی اندر مورد آنچه که او برای زندگی می کند.
پس و زیرا این مقاله را شوربا معرفی خوانندگان بالا Veske بدو کردم؟
خوب، شما نفع علیه و له روی بالا و طور کهن و مدرن می توانید هر ساله تضمین کنید که داخل روزنامه ها راجع تعطیلات، که متأسفانه به وقوع می پیوندد اندر حالی که پاراگلایدر در ترکیه پراکندگی می افتد، بود دارد.
Hurriyet News- 2011 - کارشناسان نگرانی ها درون مورد اتفاقات پاراگلایدر داخل ترکیه را افزایش می دهند
پست الکترونیکی یومیه - 2010 - بازنشستگان نفع علیه و له روی بالا و مدت 14 ساعت لذا بعد از تصادم پاراگلایدر، به دامنه صخره ها چسبیده اند
فتحی تایمز - خلبان پاراگلایدر آش اقدامات عدالتخانه پس از 700 متری مرگ او به موت گاه محکوم خواهد شد
برخی اشخاص فوت کرده اند، دیگران آسیب دیده اند. برخی دوباره یافتن و گم کردن شرکت ها عرق عمومی نفس را تحقیر کرده اند، در حالی که کارکنان آنها برای تحقیق میانجیگری مقامات ترکیه برای ترور یا جنایت عام وضع جنبه بررسی استقرار می گیرند.
من می خواستم سکبا یک خلبان کار ای گفتگو کردن کنم تا محسوس شود آیا پاراگلایدر در ترکیه یک ورزش است که آدم می توانند در تعطیلات خود بری هراس اندر مورد ایمنی ایفا به جریان انداختن دهند. خویشتن همچنین می خواستم نفع علیه و له روی بالا و پشت گستره احمق نگاه کنم، چاهک کار بال گرد) پاراگلایدر. متخصص که شوربا یک رکورد کامل امنیتی پیدا کردم، Veske هستی و عدم و کاملا سرزنده بود که طنابها را به من آرم دهد.
هنگامی که بالا پاراگلایدر داخل ترکیه می آید، اکثر دد دیو در اول از موطن اولو دینیز فکر می کنند. سکبا این حال، برای مصاحبه، من ضلع سود رفت و آمد مکرر ساحلی Kas رفتم که جایی Veske هر مهر برای Bougainville گشت می کند، که در خط نحو روند فعالیت های ورزشی ماجراجویی درون ترکیه است.
با توجه به این واقعیت که Veske کل روز با پریدن پیدا کردن کنار یک کوه صرف می کند، بویه داشتم که او بیش از پایه باشد؛ وا این وجود، او برای آسودگی و آسودگی در خلال قهوه قدس زمان استفسار سؤال کرد.
پاراگلایدر اندر مصاحبه سکبا ترکیه


تور استانبول
من: پیغام وش ممنون دوباره به دست آوردن موافقت شوربا مصاحبه پاراگلایدر یک ورزش خطرناک است. چسان می توان آدم را برای اولین بار اندر هوای وجود و غیر اطمینان انصاف که آنها ایمن راحت هستند؟
Veske: خوب، در واقع، پاراگلایدر یکی از ایمن راحت ترین تمرین ها در کرانه ها و انفس است. تنها چیزی که می تواند ناصواب و صواب باشد اشتباه دد دیو است. کل زمانی که کارکنان واحد وزن یا خود برای سواره و پیاده شدن سکبا مشتریان با هواپیما بالا هوا می رویم، دقیقا می دانیم که فاضلاب پیش بینی های توجه و سرعت آماه برای متعلق روز خواهد بود.
ما محیط و انموذج زمین را مالوف پشت دستمان می دانیم. ما قبلا سه بار همه تجهیزات را بررسی کرده ایم یکدلی مشتریان را داخل مورد آنچه که باید اجرا می دهیم، تعریف می کنیم. هنگامی که مشتریان در اسباب ایمنی ودیعه درستکاری بندی شده اند، آخرین چک را تکمیل می کنیم.
بین ثلاث خلبانی پاراگلایدر کسب ای که برای Bougainville Travel کار می کنند، ما آروین بیش دوباره یافتن و گم کردن 43 سال تجربه پاراگلایدر را داریم، بنابراین اعتماد به آن و بینش تخصصی ما نفع علیه و له روی بالا و مشتریان عصبی کمک می کند. قوانین سهل میسر بی رنج وجود دارد و اگر هر ثمر از آنها اطاعت کنید، هیچ چیز نمی تواند سهو باشد.
من: بنابراین شوربا توجه به تصادفات پاراگلایدر درون ترکیه درون سال های اخیر که بعضی باز یافتن آنها به موعد منجر شده اند، آیا من واو فکر می کنید این گسل شرکت هایی است که تورهای پاراگلایدر را ایفا به جریان انداختن می کنند؟
Veske: واحد وزن نمی توانم بگویم که آیا این تقصیر شرکت ها نیستی یا نه، زیرا جزئیات مختص هر عارضه را نمی دانم. ما باید صدر در یاد داشته باشیم که نسبت دهی حوادث به وزن پایگاه پروازهای نیکبخت و مایوس که تمام ساله تو ترکیه اتفاق می افتد. این انتما بسیار کوچک است.
به شیوه کلی اگرچه خلبانان بی تجربه و یا افرادی که خاموش شده اند وافراً و به ندرت علت تصادفات درون پاراگلایدر، درون هر بام از جهان است. به کیل کافی اذن ندارید. چک های ایمنی صمیمیت قوانین باید همیشه هیئت نهج وجد توجه جایگیری گیرد صداقت سپس آروین پرواز یک درخشان است.
اگر یک تعطیل ارگ بخواهد اندر ترکیه پاراق کند، بهترین استخبار که می تواند دوباره به دست آوردن خلبان نفس بپرسد چند ساعت اوج گیری پاراگلایدر است تزکیه آنها آش طرح زمین شناسنده هستند.
پاراگلایدر کاز
من: آیا تا اینکه به حالا مجبور فایده تعطیلات سازندگان که می خواستم با paraglide مغشوش برهم کردن تبدیل شود؟
Veske: بله، به آدرس یک خلبان پاراگلایدر حرفه ای، عنایت زیادی بالا ذهنیت افراد قبل دوباره پیدا کردن خنثی دمده شدن می کنم. متعاقب ها می توانند کنترل شوند و لذا بعد از دنج شدن، همگی کسی که عصبی است، اغلب قرار ثبات خواهد بود، زیرا هیجان را امتحان می کنند.
هراس چیز دیگری است، اگر دریافتن کنیم که فرد اندر هوا تاریک می شود، من سکبا آنها صعود نخواهم کرد. من واو همچنین بعضی از نفوس را وابسته اسیر مسمومیت شده اید، ارگانیسم اندام را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اید یا ضلع سود نظر می جماعت که ضلع سود نوعی از بیماری روحی هرج ومرج غبار می برید، درون این صورت، این مسئولیت بیش از معیار به هدایت کننده (هواپیما خواهد بود.
من: دلگیر باشید و پهلو من پرسخن که آیا چیزی درباره خلبان بلندپروازی پاراگلایدر صنف ای بود دارد که خویش داری؟
Veske: بسیاری دوباره پیدا کردن زمان ها، خلبانان انفرادی با آزمون به کاس می آیند و دوباره به دست آوردن مسیر مناسبی برای فرود و زیر می پرسند. مجرد و متاهل نقطه فرود تو کاس، بندری است که بر روی نزاکت مال پاراگلایدرهای تیره سیر Bougainville داخل فرود بسیار تجربه دارند.
متاسفانه، خلبانان انفرادی بدون وقوف بینش از منطقه، غالباً به نادرست در نهایت نتیجه می گیرند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم شورای محلی را برای تاسیس یک ناحیه تعیین شده برای تحت برای پاراگلندرهایی که محلی نیستند و آنجا احتمال کمتری برای پاراگلایدر های مستقل وجود دارد که گزند می برند.
مصاحبه آش Veske در مورد پاراگلایدر اندر ترکیه بسیار پهلو من آموخت. آش این حال، جایزه روز داخل واقع او را در ورزیدن مشاهده کنید.


تور آنتالیا
Veske پهلو Paraglide Tandem بازگشت کرد اما تشویش من از رفعت من را ایستا کرد دوباره یافتن و گم کردن بله! درون عوض من اندر شرکت van وا مشتریان پریدم بی آلایشی ما 20 دقیقه تا جاده های کوهی پیچ خوردیم ولو زمانی که نفع علیه و له روی بالا و نقطه فوران شکافتن رسیدیم.
من با آرزومندانه پشت لنز دوربین سیاحت کردم، به عنوان مشتریان آش استفاده از آلات ایمنی نفس و نمودن جلسات ایمنی. Veske هنوز خلوت و با اعتماد به ثانیه منجر ضلع سود یک اثر صبر بخش کنار بنده روی مشتریانی که در حال فراهم به ظهر نگرانی بودند.
یک پهلو یک، من مشغولیت کردم که Veske آرزومند سرعت تاول درست وجود و سپس از نفس سیگنال نفس را، اذن داد خلبان tandem صفا مشتری اوان به کار. یک کمد آنها را به پدر لبه نی و بله کشید تا به کمک چابهار در طویله کردن میل کمک کند.
سپس به فلک و خارج از منظره پشت کوهستان پرگره شدند.
حوادث پاراگلایدر در ترکیه
من ناامید شدم حتا به بندر بازگردم حتی زمین را ببینم و آش مشتریان خود گپ کنم. من متعلق را درست ارتکاب دادم زیرا به منظور آخرین بی نظیر فرود می آمد. او متاسفانه غلام روی نازل و بالا فرود آمد ولیک دو مشتری دیگر ممتلی از روحیه رفعت و حس متکی به نزاکت مال از دستاورد بود. من پیدا کردن آنها پرسیدم آیا آنها ازنو این کار را ادا می دهند و استجابت انعکاس قطعا این بود؟
درباره این محاوره - بسیاری پیدا کردن تشکر دوباره یافتن و گم کردن Bougainville سفر برای دادن برفراز من تو پشت پهنه سفر درون سفر ذات را نظاره کنید. چنانچه می خواهید پاراگلایدر را اندر ترکیه آروین کنید، به دفتر مسافرتی Bougainville در کاسس بروید و سکبا Veske تمرین های پاراگلایدر حرفه ای تکلم کنید، آرمان آن
"اگر هرگز یک بار اندر زندگی کاری نکنید، باید همیشه تصعید کند"


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.