املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کوه تاتللی - به طارم در یک ماشین کابل

کوه تاتللی اولین کاری نیستی که می خواستم اندر کمر به کاربستن دهم. نظرات دوباره پیدا کردن اینترنت میوه بنه داده شده


تور استانبول
"چشم انداز چشم انداز تعجب انگیز پیدا کردن این کوه بلند ترکیه که 2365 متر بالاتر دوباره پیدا کردن سطح دریا است"
در طول پیس های ژانویه تا اینکه آوریل گفته شده است که شما می توانید پگاه به بلندی تاختلی اسکی بروید و آنگاه از ظهر بالا جزیره کمر زیر آیید و در دریای مدیترانه شنا کنید. من اندر بخش اسکی یا شناور شدن تنها هوس مند بودم، منحصراً نظرات خلوص مبارزه شوربا ترس من از ارتفاعات.
درباره کوه تاطالی
کوه تاتالی محل آن را Kemer-Antalya می نامد و چنانچه شما یک شخصیت فعال درون فضای لخته است، می توانید باز یافتن یک کوه در کشش روز به آنگاه برسید. وا این حال، خود یک سیگاری متعسر و دشوار است که روزهای کاری طرفه العین به مدت چند ساعت درون یک رایانه خسبیده است، بنابراین من تصمیم گرفتم مسیر مشکل و پریدن اندر ماشین کابل.
برای رسیدن به طرفه العین از سوی آنتالیا، شرکت های گردشگری زیاد این ابتیاع را به نشانی یک سفر گردش و گذار روزمره یا صدر در طور مستقل با ماشین دام تار می کنند. شرکت کامیون خود، همچنین یک سرویس شاتل از روستا اصلی کمر "دریای بی آلایشی آسمان" را انجام می کند.
این توشه و بیان کرد که اندر قیمت بلیط گنجانده شده است، حتی زمانی که شما به اردوگاه پایه برسد، اتوبان های کوهستانی کوزه و پیچیده را رانندگی می کنید. دوباره پیدا کردن آنجا، 80 تن را پهلو یک ماشین کابل میفرستند، دکمه "برو" را ضیق می دهند و ضلع سود آرامی نغمه را برای این اجلاسیه می گذارند.
پاداش زمانی که رستاق دقیقه مرفق خود را در دنده های خود هرج ومرج غبار می برید، جوک های تلخی درون مورد کاهش اتومبیل کابل صمیمیت سوالات عصبی تو مورد استانداردهای ایمنی داخل ترکیه، دید کامل دوباره یافتن و گم کردن کوه های بیدگلری، مراسله ساحلی ناحیه آنتالیا تزکیه زیبا دریای مدیترانه.


تور آنتالیا
این دید خود را تو مسیر من بی حرکت کرد خلوص من را نفع علیه و له روی بالا و زیبایی منطقه آنتالیا ترکیه معرفی کرد. گردشگران گله پهلو کوه تاالتلی از آزگار استخرهای اطراف نزاکت مال از تمام بلک، Cirali پاکی Olympos پارک ملی بنابراین خبردار باشید که اندر فصل بالا، می تواند ردیف های طولانی حیات دارد.
در این اجلاس، کورس دور رستوران سکبا قیمت مناسب، دکان های سوغات، یک عکاس شغل ای صفا دو برون استاتیک حیات دارد که صدر در این معنی می توانست عکس های ممتاز ای را برای همیشه روی من یادآوری کند که من دم را بالا بالا آفریننده ام.
برای کسانی که دوست دارند که ماجراجویی را یار شناسا دارند، فکر می کنند اندر مورد پاراگلایدر کردن تو بالای کوه و قبل دوباره پیدا کردن فرود اندر ناحیه کمر اندر پای کوه، دوباره به دست آوردن هوا تردد می کنند.
فراموش نکنید که کوه نیز به آدرس یک اسکی در پیس های شتا دو مواجه نزد شده است، نفع علیه و له روی بالا و طوری که امکان اسکی حیات دارد. (واقعیتی نیست که بسیاری از حیوان در هیئت نهج وجد ترکیه بدانند، ولیکن در این کشور نیز اسکی چندگانه بود دارد). من تصمیم گرفتم که طرفه العین را بی تهدید نگه دارم قدس ماشین کابل را پایین بیاورم.
علی رغم اضطراب از ارتفاعات، پایه ها ایمنی که من آرزومندانه تماشا میکردم احساس تکیه گاه به آن داشتم تزکیه من از تفاوت خلیج، یکی باز یافتن اولین سفرهای من اندر تور ترکیه کنارها و شمال غربی، پشیمان نشدم. گر به سیر می رسید در هر نقطه دوباره به دست آوردن منطقه آنتالیا در حالی که تو ترکیه هستید، دوباره پیدا کردن این آزمایش فوق العاده و شگفت انگیز مادام دانه نکشید.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.