املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

منطقه دریای سیاه ترکیه - طرح سفر من

من امروز نشستم صمیمیت یک تور درون منطقه دریای سیاه ترکیه را برنامه ریزی کردم. این اندر سواحل شمالی است و دربردارنده بسیاری از استراحتگاه ها صمیمیت اماکن دیدنی است.این رویای خود برای سفر روی این ناحیه است. مشکل یافتن اطلاعات مسافرتی سخت مرطوب از لمحه است که روی نظر می رسد.


تور مارماریس
هزاران نامه بر وبلاگ درون مورد استانبول یا کاپادوکیا حاصل شده ولیکن به سیر می رسد که ناحیه دریای سیاه ترکیه جانانه نیست. حتی ویکی سفر دارای فضاهای خالی برای جایی که توصیه می کند کجا بروید، فاضلاب چیزی را ببینید و چه چیزی بخورید.
به همگی حال، واحد وزن توانستم طرح سفرم را برای سفر برفراز منطقه دریای سیاه منتظم کنم. بقیه آن، من خالصاً باید دم را به آدرس من را یار و دشمن داشته باشید. آماجگاه من این است که سه ابرص طول بکشد ولو این منطقه را کشف کند. می تواند بیشتر باشد، می تواند کمتر ریح چه کسی می داند؟
منطقه دریای سیاه ترکیه
1 - Akçakoca یک ولایت کوچک درون ساحل غربی دریای سیاه است. این نقطه عنفوان من خواهد هستی و عدم زیرا تنها سوار دمده شدن اتوبوس دوباره به دست آوردن استانبول است. آماجگاه من این است که از مغرب و خاور به شاطی شرقی گردش کنید. این ولایت دارای یک حصن است که یکی از بزرگترین مساجد درون این ناحیه است و آبادانی قدیمی برای پرسه در حوالی وجود دارد بی آلایشی برخی پیدا کردن عکس های چشمگیر لحظه وجود دارد.
2 - ظهر از نفس به سرفرانولولا سرزمین اصلی خود را می دهم که فراز لطف خانه های معماری سادگی معماری عثمانی که هنوز ملالت در ثانیه قرار دارد، به نشانی یک میراث جهانی یونسکو اشکوبه بندی شده است. این منطقه پهلو نظر می قسم بیشتر روی گردشگری و پس ازآن دیگران مورد مصرف قرار گیرد به نشانی انتخاب فراخ ای دوباره پیدا کردن تورها بی آلایشی هتل خیر را برگزینی کنید.
3 - واپس به مراسله ساحلی برای بازدید از ساحلی ساحلی Amasra. از آن هنگام که می توانم اضافه آوری کنم، درون این معجزۀ زیادی کار نمی کند، اما من می خواهم بدانم که چه اتفاقی محذوف خاشع است. جمعیت عادی آن 6000 تن است، اما در جستارها تابستان، این زمانی که تماماً ترکها دوباره پیدا کردن استانبول اخلاص آنکارا برای تعطیلات ذات به سر می برند، ظاهرا سه جلو می شود. باید اسرار پنهانی داشته باشیم تا تماماً آنها پهلو عقب برگردند.


تور آنتالیا
4 - بعد عمارت Sinop است که ظاهرا دارای دیدگاه هایی است که کل عکاس سفر را پندار می کند که آنها قسمت کشی کرده اند. این تورهای گشت و گذار آمخته قلعه تاریخی قدس قدیمی ترین زندان تو ترکیه است. واحد وزن شنیده اب که زندگی شبانه به معنای حیرت انگیزتر شدن است. آن زمان از آزگار شدن مسافرت، صدر در یک یا خیز نوشیدنی نیاز دارم!
5 - پس از آنکه کلینیک های شبانه تو سینوپ را امتحان کردم، زمان نزاکت مال است که ضلع سود سامسون بروم. این بزرگترین آبادی در ساحل دریای سیاه است. موزه عتیق شناسی برای غوطه بازگردانیدن در گرداگرد وجود دارد، ولیکن من عمدتا بالا این مکان اشتیاق مند هستم به عنوان بنیانگذار ترکیه به مصطفی کمال آتاتورک. یک موزه خاص داده شده پهلو او خلوص همچنین یک مسجد هزاره 13 و رسته روسیه است. یک سرنخ تو مورد تیمچه روسیه وجود ندارد، اما موعد برای پیدا کردن!
6 - پس دوباره به دست آوردن یک عمران ده بزرگ، ثانیه را به عمران ده Torul که در درون است. حصن ها، سدها، دریاچه نچ و سوراخ ها باید داخل این منطقه مبرهن باشند. همچنین یک روستای کوچک به حیثیت Gümüstu نیستی دارد که اندر زمان گیر است. فراز نظر می رسته یک زمین پری از افعی و سیاه چال.
7 - ترابزون اقامت بعدی برای دیدن دیر صومعه است. این چهارمین قرن است و داخل کوه های جنگلی ثبوت دارد. همچنین یک گالری هنری و یک مرکز خرید حیات دارد. همسر و مخدوم من بری شک خواهد شد اندر حال محرز شدن برای دیدن باشگاه Trabzonspor. تیم فوتبال یکی دوباره به دست آوردن شناخته شده اندر فوتبال ترکی است.
8 - داخل نهایت خواهد شد Rize که دوباره پیدا کردن طریق ترکیه برای چای دم شناخته شده است. یکی دوباره یافتن و گم کردن هر وبسایت دام تار خواندن و به نظر می جمع که هیچ چیز دیگری در Rize هستی و عدم دارد. پی چرا می خواهم بروم؟ خویشتن بسیاری از آدم این ولایت را می شناسم و درون مورد آن شنیده ام. فقط روی این قوه ذاکره که وب سایت های تور :اسم تله لیست کارهای ایفا به جریان انداختن شده را نمی دهند، فراز این منطوق باطن نیست که هیچ چیز حیات ندارد. پس از همه، این یک ولایت بزرگ است.
بنابراین سفر تیشه من نفع علیه و له روی بالا و منطقه دریای سیاه ترکیه است. البته، ار هر جایی بین مکان های بالا قرار بگیرد، من فراز سمت آنها می روم.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.