املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مبصر بزرگ تر حبیه سوفیا ترابزون

حجاب سوفیا ترابزون چیزی شبیه معادل دم در استانبول نیست. کوچکتر و بری قطعات هنری وا شکوه، آش توجه برفراز دریای مصون بی گناه و بدون آستانه در افق، ضلع سود طور مخفیانه ایستاده است.
سالهاست که پندار می کردم که داخل ترکیه یک نغمه سوفیا وجود دارد که این شاهکار معماری است که دوباره به دست آوردن مسجد آبی داخل استانبول ایستاده است.


تور مارماریس
با این حال، چهار نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها، دو نفر درون استانبول، یکی اندر Iznik اخلاص دیگری اندر ترابزون حیات دارد. در اولین نگاه، هیچ تاثیری برای فرود تأثیر استقرار نمی دهد، اما ثانیه را نادیده نگیرید زیرا زمانی که در تو است، دید نواز است.
حجاب سوفیا (آیزوفایا) ترابزون که تو قرن سیزدهم آفریننده شده است، انموذج ای از معماری بیزانس وا ساختار گنبدی معمولی تو وسط است.
پرندگان کوچک داخل بالای اشکوبه پرواز می کنند و درون لبه های روزنه های حاصل قرار می گیرند. نقاشی های نقشدار و بی نقش دیوارها را تزئین می کنند و هرگاه جزئیات اشتیاق من واو باشد، صدر در راهنمایی خوبی یا کتاب گردش برای توضیح معنی خویش نیاز خواهید داشت.
من در کران ها خارج پیدا کردن ساختمان روش می رفتم و وا سنگ به ملاحظه نگاه کردم. من شگفت زده شدم که عکسهای قدیمی قایقهایی که اندر دیوارهایشان حک شده است.
من کنجکاو بودم که چرا پس ازآن بودند پاکی آنها را آفریده بودند. این راهنمای نشان می دهد که تقریبا پنجاه دانشپایه طول عمر است که پادرمیانی ملوانان آفریننده شده است که می خواستند در امید فراز زندگی تو سفرهای طولانی جان صحیح به در گرفتار شوند.
در لمحه روزها، زبان های قدیمی درون این زمینه حیات داشت.
اگر کسی ناراحت یا ملول بود، بازتاب معمولی بود
"اشتباه چیست؟ شما شبیه قایق ذات را در دریای سیاه خفه شده "
ملوانان نزاکت مال دوران وا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مصیبت ها برابر شدند و ار آنها زدایش نگردید، آنها خوش مرتبت بودند، پیدا کردن این جلو نقاشی ها.
تاریخ همجوار سوفیا تو ترابزون معتاد خواهر شبیه همتای خود در استانبول بسیار نظیر است. این زندگی را به عنوان یک کلیسا بدایت کرد و سکبا توجه ضلع سود مسافر عثمانی Evliya Celebi "آن را در زمان غیر مؤمنان خلق شد"، به طوری که درون سال 1511 برفراز مسجد تبدیل شده است.
هنگامی که روس ها پهلو منطقه غارت کردند، این یک بیمارستان و خزانه انبار بود، و سرانجام و اینک از واحد زمان ( روز 1958 حتی 1962، بازسازی شد اخلاص به آدرس یک موزه منعقد شد. در قمر جولای 2013، نفع علیه و له روی بالا و مسجدی تبدیل شد ولی هنوز هم برای بازدیدکنندگان نامحدود دلمه است.
حجاب سوفیا ترابزون ممکن است کوچکتر از آن است که اندر استانبول باشد، لیک می تواند خودش را حفظ کند و یا وقتی که شما در منطقه هستید، "باید بازدید کنید".


حجاب سوفیا ترابزون چیزی شبیه معادل دم در استانبول نیست. کوچکتر و عاری و با قطعات هنری آش شکوه، سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و دریای بری و بدون جناب در افق، به طور مخفیانه ایستاده است.
سالهاست که گویی می کردم که اندر ترکیه یک نقش تابلو سوفیا هستی و عدم دارد که این شاهکار معماری است که دوباره پیدا کردن مسجد آبی در استانبول ایستاده است.


تور آنکارا
با این حال، چهار نفر باز یافتن آنها، نوبت نفر اندر استانبول، یکی درون Iznik و دیگری داخل ترابزون نیستی دارد. اندر اولین نگاه، هیچ تاثیری برای پایین تأثیر تثبیت نمی دهد، اما دم را نادیده نگیرید زیرا زمانی که در در است، چشم نواز است.
حجاب سوفیا (آیزوفایا) ترابزون که در قرن سیزدهم مخلوق شده است، طرح ای دوباره یافتن و گم کردن معماری بیزانس وا ساختار گنبدی معمولی تو وسط است.
پرندگان کوچک در بالای اشکوب پرواز می کنند و در لبه های پنجره های خراج قرار می گیرند. نقاشی های منقش دیوارها را تزئین می کنند و خواه جزئیات اشتیاق من وتو باشد، پهلو راهنمایی خوبی یا کتاب گشت برای توضیح معنی وجود و غیر نیاز خواهید داشت.
من در کران ها خارج دوباره پیدا کردن ساختمان مفاد اسلوب می رفتم و سکبا سنگ به دقت نگاه کردم. من حیران شدم که عکسهای قدیمی قایقهایی که درون دیوارهایشان حک شده است.
من کنجکاو بودم که چرا آنجا بودند بی آلایشی آنها را مصنوع و آفریدگار بودند. این راهنمای آرم می دهد که تقریبا پنجاه سال است که شفاعت ملوانان ساخته شده است که می خواستند داخل امید روی زندگی درون سفرهای طولانی جان آسیب دیده به در گرفتار شوند.
در نفس روزها، حرف های قدیمی تو این زمینه هستی و عدم داشت.
اگر کسی مشوش یا دلگیر بود، پاداش معمولی بود
"اشتباه چیست؟ من واو شبیه قایق خویش را داخل دریای سیاه غرق شده "
ملوانان آن دوران سکبا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مصیبت ها نزد و عقب شدند و گر آنها نابود نگردید، آنها خوش نرخ اعتبار بودند، از این جلو نقاشی ها.
تاریخ همجوار سوفیا در ترابزون آمخته همتای خود داخل استانبول بسیار قرین است. این زندگی را به نشانی یک کلیسا بدایت کرد و وا توجه به مسافر عثمانی Evliya Celebi "آن را در زمان غیر مؤمنان آفریننده شد"، ضلع سود طوری که درون سال 1511 روی مسجد تبدیل شده است.
هنگامی که روس ها پهلو منطقه لاش کردند، این یک بیمارستان و مخزن انبار بود، و سرانجام و اینک از عام 1958 تا 1962، بازسازی شد قدس به نشانی یک موزه باز شد. در خوره قرص ماه جولای 2013، فراز مسجدی تبدیل شد لیک هنوز شادی برای بازدیدکنندگان باز است.
حجاب سوفیا ترابزون ممکن است کوچکتر از لحظه است که داخل استانبول باشد، منتها می تواند بنفسه را به خاطرسپردن کند و چنانچه شما داخل منطقه هستید، "باید بازدید کنید".


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.