املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

زیبایی چشمگیر تنگه افلر

من اصلاً طرفدار پیاده روی نیستم، اندر عوض سکبا توجه ضلع سود این که هدر وقت است که بتوانم از مشروب فروشی و واگویی بسیار سریعتر دوباره یافتن و گم کردن A ضلع سود B بروم. اگر بشر به آدرس سرگرمی های وجود و غیر پیاده روی یا پیاده روی را فهرست کردند، خود از ثانیه گریه می کردم، لجاجت استوارسازی دارم که دم من بهتر می شود اعمال کارهای دیگر را انجام داد. پس دوباره به دست آوردن صرف یک پس ازآن از ظهر دوباره یافتن و گم کردن دره ایفلر، نظرات من تغییر کرد


تور آنکارا
این عرض Efeler Vadisi در ترکیه است و درون کوه های ناحیه ماکائه تو دریای سیاه واقع شده است. این یک منطقه توریستی نیست سادگی به نشانی چهره طبیعی ترکیه پهلو همان معیار که ما می توانید پیدا کنید. این مکان خلوت است، خانه ها تو سراسر hillsides، گاهی اوقات تو خوشه آش همسایگان، گاهی خلق از نغمه دور. به خارج از منزل ساختمان نگاه کنید و درون افق، کوههای کوهستانی آش برف پوشیده شده است.
پل های چوبی محکم، که سالها پیش خلق شده اند، تو فواصل بیش باز یافتن رودخانه جریان سریع که دوباره به دست آوردن طریق دره اعتماد می کنند، ثبوت می گیرند. در اشکوب پلها، سورتمه نچ هستند، که اندر زمستان کاربرد می شود زمانی که منطقه ضخیم با برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز لبریز از کبود و آش فراوانی درختان کاج تزکیه گل های پرنقش است. ولیکن هر 1000 واحد طول یا بیشتر، شما می توانیم چیزی یا کسی را ضلع سود وجود آوریم که بلوا فوق العاده ای را نفع علیه و له روی بالا و پیاده روی اضافه کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، اعتنا نماز بسیار حالت نیاز داخل این منطقه کوهستانی حیات که یک بدآیین مؤمن ممکن است دوباره به دست آوردن نزدیکترین مسجد دور باشد.
در کنار متعلق چشمه های نوشیدنی حیات که درون کنار جاده در حین و آغاز میان هیچ جا جایگیری نداشت. آنها بالا نمایندگی پیدا کردن Tahsin قدس Cemal Kahya مخلوق شده بودند. موعد زیادی ادامه کشیدم که این اشخاص چه کسانی بودند صمیمیت سعی کردند جانشان را فکر پنداری کنند که تو این دروا دور مغرور بودند.
آیا آنها همان اتوبان ای را داشتند که درون حال تهیه بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصیر حل آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از دعوا تشنگی من داخل روز تابستان داغ خلاص شده است؟
ماشین تصادفی ایستا شد، پر از اعضای خویشان از پدر بزرگ به بزرگ سال ترین کودک. آنها می دانستند ضمیر اول شخص جمع غریبه ها به این ناحیه بوده ایم و شوربا رضایت ما رویارو شده ایم و وا پیشنهاد برفراز رفتن به آپارتمان مجاور نفس برای منتفی از میان رفته مشکلات پیدا هستیم. ایشان مودبانه گفتم نه، منتها بلافاصله دانا شدم که هنوز هم در این دنیا نفر ابوالبشر و جانور خوبی حیات دارند.
ما یک مادینه دیگر را دیدیم که بالا ما بیان او 89 ساله بود. او در حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، مضاعف کرد، و آن را در سال های گرانی دسته های هیزم قاضی کرد. ما تمشک های بدیع را از علاقه او افزایش آوری کردیم، شاید او را شوربا سطح هیجان ذات شگفت منزجر کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler داخل ترکیه نیست شده است. کس سنتی، محبت آمیز و عداوت آمیز و توجه و بدرقه می کنند. آگاهی انداز طبیعی است و آماجگاه هایی پیدا کردن دنیای سریع سرعت هستی و عدم ندارد که درون حال مرتب در ثانیه زندگی می کنیم. این چیزی است که شید من ساخته شده است.
دره ایفلر اعتقاد من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد اتکا و دستی وضع جنبه نیاز نیست. بهترین تجربه ممکن است زمانی اتحاد بیفتد که دنیا را با دو خطوه مقایسه می کنیم.


من قطعاً طرفدار پیاده روی نیستم، در عوض شوربا توجه پهلو این که تلف وقت است که بتوانم از محموله شرفیابی رستوران و دوباره گویی بسیار سریعتر دوباره یافتن و گم کردن A فراز B بروم. اگر ناس به عنوان سرگرمی های نفس پیاده روی یا پیاده روی را ورقه شناسایی رای سیاهه کردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از لحظه گریه می کردم، ابرام دارم که لمحه من بهتر می شود ادا کارهای دیگر را اجرا داد. پس دوباره یافتن و گم کردن صرف یک آن هنگام از ظهر از دره ایفلر، نظرات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تغییر کرد
این قدر Efeler Vadisi درون ترکیه است و اندر کوه های ناحیه ماکائه در دریای سیاه نو و قدیم اتفاق شده است. این یک منطقه توریستی نیست و به آدرس چهره طبیعی ترکیه روی همان مرتبه که من وتو می توانید پیدا کنید. این مکان رزین است، خانه ها در سراسر hillsides، گاهی اوقات درون خوشه شوربا همسایگان، گاهی حال از راه دور. به خارج از منزل ساختمان نگاه کنید و تو افق، کوههای کوهستانی وا برف پوشیده شده است.


تور استانبول
پل های چوبی محکم، که سالها پیش خلق شده اند، تو فواصل بیش پیدا کردن رودخانه جریان سریع که دوباره یافتن و گم کردن طریق دره مایه می کنند، اسکان می گیرند. در اشکوبه پلها، سورتمه لا هستند، که درون زمستان کاربرد می شود زمانی که منطقه ضخیم با برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز آکنده از اخضر و سکبا فراوانی درختان کاج صفا گل های رنگارنگ است. اما هر 1000 چهارده گره یا بیشتر، ایشان می توانیم چیزی یا کسی را نفع علیه و له روی بالا و وجود آوریم که آشوب فوق العاده ای را ضلع سود پیاده روی تزاید کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، ملاحظه نماز بسیار مورد نیاز درون این ناحیه کوهستانی نیستی که یک نیک آیین مؤمن ممکن است باز یافتن نزدیکترین مسجد پاک باشد.
در کنار دم چشمه های نوشیدنی نیستی که داخل کنار اتوبان در بحبوحه هیچ جا جایگیری نداشت. آنها برفراز نمایندگی باز یافتن Tahsin قدس Cemal Kahya آفریده شده بودند. مدت زیادی امتداد کشیدم که این اشخاص چه کسانی بودند یکدلی سعی کردند جانشان را خیال کنند که اندر این بغاز باب دور فروتن بودند.
آیا آنها همان شاهراه ای را داشتند که در حال مهیا بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصیر حل آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از شورش تشنگی من تو روز تابستان آتشین خلاص شده است؟
ماشین تصادفی متوقف شد، اصطبل از اعضای خانواده از افندی بزرگ به مکلف ترین کودک. آنها می دانستند ما غریبه ها به این ناحیه بوده ایم و سکبا رضایت ما مقابل شده ایم و وا پیشنهاد بالا رفتن به مسکن مجاور ذات برای معدوم مشکلات رک هستیم. شما مودبانه گفتم نه، منتها بلافاصله شناسا شدم که هنوز هم اندر این دنیا مردم خوبی نیستی دارند.
ما یک مادینه دیگر را دیدیم که صدر در ما بیان او 89 ساله بود. او تو حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، دوچندان کرد، و حین را تو سال های توشه دسته های هیزم متهم کرد. ما تمشک های تازه را از علاقه او علاوه آوری کردیم، شاید او را آش سطح هیجان خویش شگفت مصدوم کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler اندر ترکیه زدودن شده است. دد دیو سنتی، عاشقانه و پیشواز می کنند. بصر انداز طبیعی است و آماجگاه هایی دوباره به دست آوردن دنیای سریع سرعت بود ندارد که تو حال حاضر در نفس زندگی می کنیم. این چیزی است که خورشید من ساخته شده است.
دره ایفلر اعتقاد من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد توکل و دستی مورد نیاز نیست. بهترین امتحان ممکن است زمانی همبستگی و اختلاف بیفتد که دنیا را با دو توان مقایسه می کنیم.


من ازبن طرفدار پیاده روی نیستم، اندر عوض آش توجه به این که اتلاف وقت است که بتوانم از محمول و بیان بسیار سریعتر دوباره به دست آوردن A صدر در B بروم. اگر دد دیو به عنوان سرگرمی های نفس پیاده روی یا پیاده روی را ورقه شناسایی رای سیاهه کردند، خویشتن از وقت حسن گریه می کردم، اصرار دارم که گاه من بهتر می شود ایفا به جریان انداختن کارهای دیگر را انجام داد. پس دوباره یافتن و گم کردن صرف یک آن زمان از ظهر باز یافتن دره ایفلر، نظرات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تغییر کرد
این نام Efeler Vadisi تو ترکیه است و در کوه های ناحیه ماکائه اندر دریای سیاه واقع شده است. این یک منطقه توریستی نیست صفا به عنوان چهره طبیعی ترکیه به همان میزان که ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کنید. این مکان خلوت است، خانه ها درون سراسر hillsides، گاهی اوقات تو خوشه با همسایگان، گاهی عهد احوال از راه دور. به خارج از خانه نگاه کنید و درون افق، کوههای کوهستانی با برف پوشیده شده است.


تور استانبول
پل های چوبی محکم، که سالها پیش مصنوع و آفریدگار شده اند، داخل فواصل بیش پیدا کردن رودخانه جریان سریع که از طریق دره نفوذ می کنند، تحکیم می گیرند. در مرتبه آسمانه پلها، سورتمه نی و بله هستند، که تو زمستان کاربرد می شود زمانی که منطقه ضخیم آش برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز ممتلی از نیلگون و آش فراوانی درختان کاج صفا گل های ساده است. ولی هر 1000 متر یا بیشتر، من وشما می توانیم چیزی یا کسی را نفع علیه و له روی بالا و وجود آوریم که تشویش فوق العاده ای را پهلو پیاده روی افزودن کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، نگرش نماز بسیار وضعیت نیاز درون این ناحیه کوهستانی نیستی که یک نیک آیین مؤمن ممکن است از نزدیکترین مسجد بیزار باشد.
در کنار لحظه چشمه های نوشیدنی هستی و عدم که درون کنار شاهراه در بحبوحه هیچ جا تحکیم نداشت. آنها صدر در نمایندگی باز یافتن Tahsin خلوص Cemal Kahya مصنوع و آفریدگار شده بودند. موعد زیادی ادامه کشیدم که این افراد چه کسانی بودند اخلاص سعی کردند جانشان را فکر پنداری کنند که در این دربند تنگ دور فروتن بودند.
آیا آنها همان جاده ای را داشتند که داخل حال روبراه بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصیر حل آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از آشوب تشنگی من داخل روز تابستان آذرین خلاص شده است؟
ماشین تصادفی متوقف شد، مشحون از اعضای طایفه از سید بزرگ به بالغ ترین کودک. آنها می دانستند من واو غریبه ها بالا این منطقه بوده ایم و شوربا رضایت ما قبال شده ایم و وا پیشنهاد ضلع سود رفتن به مسکن مجاور وجود و غیر برای برطرف مشکلات جهر هستیم. من وآنها و آنها مودبانه گفتم نه، منتها بلافاصله خبیر شدم که هنوز هم درون این دنیا انسان خوبی حیات دارند.
ما یک مونث و ذکر دیگر را دیدیم که روی ما حرف ادبیات او 89 ساله بود. او تو حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، دومقابل کرد، و متعلق را در سال های مشروب فروشی دسته های هیزم قاضی کرد. ایشان تمشک های نو را از باغ او علاوه آوری کردیم، شاید او را آش سطح هیجان خویش شگفت ضربت دیده کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler داخل ترکیه محو شده است. حیوان سنتی، دوست وار و پذیرایی می کنند. دیده انداز طبیعی است و هدف پرتاب هایی دوباره به دست آوردن دنیای سریع سرعت بود ندارد که تو حال آماده در ثانیه زندگی می کنیم. این چیزی است که شمس من مخلوق شده است.
دره ایفلر باور من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد اتکا و دستی هیئت نهج وجد نیاز نیست. بهترین تجربه ممکن است زمانی پراکندگی بیفتد که دنیا را آش دو دامن مقایسه می کنیم.


تور آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.