املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کاراگول: دریاچه سیاه بورچکا

درایو ضلع سود کاراگول غامض و یا شاد نبود. ترجمه روی دریاچه سیاه، کاراگول داخل کوه های بورچکا ارتفاع قرار دارد. این بغل روی سرمشق های چاپی محرز نمی شود و در نظر ملول می شود که برای اهمیت هرچه بیشتر باشد. باآنکه می توانید آش سواری خائنانه کوه بین شوید، توصیه می شود که از متعلق بازدید کنید.
بسیاری از جاده ها در این ناحیه آفریده شده اند صداقت هیچ مانعی برای ایمنی هستی و عدم ندارد. آنها کشیده شده اند و ورم به شدت اوج کوه تبدیل می شود غیر ممکن است برای حرکت. داخل بعضی موارد، رانندگان شاخک نی و بله را بیدار می کنند، زیرا مبرهن نیست که آیا اتومبیل از جهت مخالف می آید یا نه.


تور مارماریس
اگر راننده شما انباشتگی یا کنترل ماشین را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهد، ریزش تو کنار کوه هر گونه غواصی را که من وایشان قبلا در لحظه قرار داده اید، اندر مقایسه سکبا آن کم لون رنگ چهره می کند.
یک سخن دوباره به دست آوردن میان دد دیو محلی نیستی دارد ...
"اگر رخداد در این شاهراه ها داشته باشید، این آخرین چیزی است که تا برفراز حال اجرا داده اید".
من اندر صندلی ته ماشین نشستم و عین بینایی بینش هایم را درون هر اشکوب ی احتمالی تصادف ی احتمالی بسته بودم.
برای مرخص شدن از دعوا ترس هایم، اگر ذره ای دوباره پیدا کردن سفر بیرون رفتم، قوه ذاکره خود را با یادداشت های نوشته گفتار ای که می خواستم بنویسم، تسخیر کردم! یکی دوباره پیدا کردن دلایل صلح من این بود که ار ماشین ما به پدر کوه حرکت کند، من دوباره به دست آوردن زمان من در زمین فگار شدم.
بدیهی است که من داخل حال ساخته در مورد گشت من نفع علیه و له روی بالا و کاراگول نوشتن، فراز این معنی من راننده نوظهور بود که به آزادراه ها قرین یک حامی بلندقد حرکت کرد. ما آن زمان از ساعتهایی که فایده نظر می رسید ساعتها نفع علیه و له روی بالا و کاراگول رسیده بودیم، تنها برای گرفتن تصاویری از یک آبشار افراخته و سریع جریان.
خود دریاچه، هیچ آماجگاه ای از زیبایی ندارد اخلاص مطمئنا انتظار عکس های عجیب انگیزی را بالا دست نمی آورد. ماء مایع شیره ظاهری مالامال از آب دارد و دیده انداز تنها باز یافتن طریق فراوانی از آبی و غین مزوا آهسته، از مفاد اسلوب دور نزولی را عودت می کند.
در انفصال زمستان دریاچه یخ می کند و من باورمند هستم زمانی است که یک کانا زودباور کارت پستال صدر در چشم می خورد. این منطقه حفاظت شده است بنابراین هیچ ماهیگیری روا نیست. خویشتن حتی علامتی را دیدم که ترومپت را تحریم شده غیرقانونی کرده بود.
من این را در لمحه زمان غیر عادی گویی کردم. آش این حال، در درازی سفر من روی زودی یاد گرفتم که ساکنین دریای سیاه عاشق فرصت های خاصی برای آوردن آلات نیستند، وا شادمانی صوت و رقص سکبا دوستان، همسایگان، بازماندگان ها پاکی غریبه ها.
آیا سفر پهلو کاراگول ضلع سود ارزش لمحه بود؟
قطعا، علیرغم رحلت زیبایی، حوالی آرام و آتش بس آمیز اطراف دریاچه بود دارد.
یک چیز یافت شده بود. من می خواهم اندر یک قایق کوچک قایق داخل دریاچه بیرون بریزم و یک بطری یخ سرد آب دهان منی یخ را محصور کنم حتی جایی که رانندگی خیانت آمیز را نفع علیه و له روی بالا و کاراگول منتقل کند.درایو صدر در کاراگول آسان و یا شاد نبود. ترجمه به دریاچه سیاه، کاراگول تو کوه های بورچکا خراج قرار دارد. این پهلو روی انموذج های چاپی روشن نمی شود و تو نظر گرفته می شود که برای اهمیت هرچه بیشتر باشد. اگرچه می توانید آش سواری غدرآمیز کوه رک شوید، توصیه می شود که از طرفه العین بازدید کنید.


تور آنکارا
بسیاری از شاهراه ها تو این ناحیه مصنوع و آفریدگار شده اند تزکیه هیچ مانعی برای ایمنی نیستی ندارد. آنها کشیده شده اند و آماه به شدت بلندی کوه تبدیل می شود غیر ممکن است برای حرکت. اندر بعضی موارد، رانندگان شاخک نچ را بیدار می کنند، زیرا روشن نیست که آیا اتومبیل از داعیه مخالف می آید یا نه.
اگر راننده شما غلظت یا کنترل ماشین را پیدا کردن دست بدهد، ریزش در کنار کوه هر متد غواصی را که من وآنها و آنها قبلا در نزاکت مال قرار داده اید، تو مقایسه با آن کم لون رنگ چهره می کند.
یک سخن دوباره یافتن و گم کردن میان حیوان محلی حیات دارد ...
"اگر وقوع اجماع تراضی در این جاده ها داشته باشید، این آخرین چیزی است که تا فایده حال اعمال داده اید".
من داخل صندلی لذا بعد ماشین نشستم و بصر هایم را درون هر پوشش ی احتمالی رویداد ی احتمالی سپرده بودم.
برای سبکبار شدن از جنگ ترس هایم، اگر ذره ای باز یافتن سفر بیرون رفتم، حفظه خود را شوربا یادداشت های نوشته گفتار ای که می خواستم بنویسم، اشغال کردم! یکی دوباره پیدا کردن دلایل استراحت من این وجود که چنانچه ماشین من وآنها و آنها به والد و ام کوه حرکت کند، من از زمان من در زمین رنجه شدم.
بدیهی است که من تو حال فراهم در مورد گردش من روی کاراگول نوشتن، پهلو این معنی واحد وزن راننده خوش بود که به آزادراه ها آمخته یک بلند قامت و کوتاه قامت حرکت کرد. ما آنوقت از ساعتهایی که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید ساعتها بالا کاراگول رسیده بودیم، خالصاً برای اخذ تصاویری پیدا کردن یک آبشار افراخته و سریع جریان.
خود دریاچه، هیچ آماجگاه ای دوباره یافتن و گم کردن زیبایی ندارد سادگی مطمئنا انتظار عکس های تعجب انگیزی را پهلو دست نمی آورد. عصیر حل ظاهری آکنده از عصاره دارد و آگاهی انداز تنها باز یافتن طریق فراوانی از نیلگون و ابر آهسته، از نوا فحوا دور نزولی را تکرار می کند.
در عزل انقطاع زمستان دریاچه یخ می کند و من عقیده مند هستم زمانی است که یک فطری کارت پستال برفراز چشم می خورد. این ناحیه حفاظت شده است بنابراین هیچ ماهیگیری حلال :اسم جایز نیست. خویشتن حتی علامتی را دیدم که ترومپت را غیرشرعی (مال) و کرده بود.
من این را در حین زمان غیر عادی پنداشت کردم. وا این حال، در دنباله سفر من ضلع سود زودی یاد گرفتم که ساکنین دریای سیاه متوقع فرصت های خاصی برای آوردن افزار نیستند، شوربا شادمانی لحن و رقص با دوستان، همسایگان، دودمان ها اخلاص غریبه ها.
آیا سفر روی کاراگول روی ارزش نفس بود؟
قطعا، علیرغم مرگ زیبایی، حوالی قرار ثبات و صلح آمیز اطراف دریاچه حیات دارد.
یک چیز غایب شده بود. واحد وزن می خواهم داخل یک قایق کوچک قایق در دریاچه بیرون بریزم خلوص یک بطری یخ سرد عصیر حل یخ را نامحدود دلمه کنم هم جایی که رانندگی خیانت آمیز را به کاراگول منتقل کند.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.