املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تجارتخانه کلبه آتاتورک تو ترابزون

 در حالی که در ترابزون بودم، ناامید شدم که خانه اتاق طلبه دکان تاجر آتاتورک را ببینم، همچنین برفراز عنوان منزل ساختمان آتاتورک شناخته می شود (برای کسانی که وا ترکیه آشنا نبودند، آتاتورک مردی وجود که برفراز دنبال استخلاص ترکیه بود و داخل نهایت منجر صدر در تشکیل جمهوری شد ترکیه درون سال 1923).


تور آنتالیا
به هر حال، متوجه شد که آتاتورک قطعاً در این آپارتمان صرف نکرد. واقعیت ناخوشایند همانطور که اندر مورد خانه آتاتورک در کایزر نیز بود. این مشخص شد که یک منزل ساختمان دوست است که در ثانیه فقط دو شب توقف داشت.
این منزل ساختمان در ترابزون به آدرس آتاتورک پهلو عنوان آبادی ارائه شده است. واحد وزن نمی توانم شعر درستی از خانه را پس دوباره به دست آوردن مرگش تعیین کنم چون سه کپیه را شنیدم.
1 - آتاتورک لمحه را به بشر ترابزون در خواست او گذاشت
2 - او دم را فایده دخترش در اراده اش گذاشت
3 - وکلا Ataturk فراموش کرده بودند که آپارتمان را در عزیمت خود تحکیم دهد و لمحه را برای عام های زیادی پیش از آنکه آبادانی ترابزون آن را به نشانی یک موزه مسدود و آزاد کند، بسیار ساخت.
این منزل ساختمان در عام 1903 ساخته شد صمیمیت بسیاری از مبلمان قبل دوباره پیدا کردن سال 1937 است. این به خوبی نگهداری می شود و تو شرایط عالی است، بنابراین بازدید کنندگان ایده خوبی باز یافتن تاریخ داخلی در لمحه زمان می باشد.
غرفه آتاتورک: عکاسی حرام است
قبل باز یافتن رفتن، دوباره به دست آوردن نویسنده دیگری آموختم که عکاسی ممنوع است صداقت من این را یک بازنگری واقعی اساسی در نگاه گرفتم زیرا یار شناسا دارم پیدا کردن عکس ها داخل این وبلاگ استفاده کنم.
من تصمیم گرفتم مصون بی گناه دوربین را مصون بی گناه دور گردنم بچرخانم بی آلایشی عکس نه را فراز صورت دیجیتالی عکس می گیرم ولیکن به زودی متنبه شدم که صدای کلیک روی دوربین اندر یک موزیک دنج x100 مبصر بزرگ تر شده است. من آش بسیاری از تصاویر بیرونی فراز پایان رسیدم منتها این خجالت آور است زیرا داخلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است.
اگر شما درون ترابزون هستید، تلاشی برای دیدن مغازه آتاتورک به کاربستن دهید. آش وجود حین کمی که آتاتورک آنگاه صرف کرده است، هزینه نفس فقط 2 لیار است که برای فرو کردن و اخراج به نزاکت مال ارزش دارد.


در حالی که درون ترابزون بودم، ناامید شدم که خانه اتاق طلبه دکان تاجر آتاتورک را ببینم، همچنین روی عنوان خانه آتاتورک مشخص و ناپیدا می شود (برای کسانی که با ترکیه شناخت نبودند، آتاتورک مردی وجود که ضلع سود دنبال رهایی ترکیه نیستی و در نهایت منجر برفراز تشکیل جمهوری شد ترکیه داخل سال 1923).


تور آنتالیا
به کل حال، شناسا شد که آتاتورک قطعاً در این آپارتمان صرف نکرد. واقعیت ناخوشایند همانطور که در مورد منزل ساختمان آتاتورک اندر کایزر نیز بود. این معلوم شد که یک مسکن دوست است که در نزاکت مال فقط تاخت شب اقامت داشت.
این منزل ساختمان در ترابزون به آدرس آتاتورک روی عنوان واحه ارائه شده است. خود نمی توانم فرهنگ درستی از خانه را پس دوباره به دست آوردن مرگش تعیین کنم برای این که سه کپیه را شنیدم.
1 - آتاتورک نزاکت مال را به نفر ابوالبشر و جانور ترابزون در اراده او گذاشت
2 - او وقت حسن را برفراز دخترش در ملودی اش گذاشت
3 - وکلا Ataturk فراموش کرده بودند که آپارتمان را در خواست خود استواری دهد و طرفه العین را برای دانشپایه طول عمر های زیادی پیش از آنکه آبادانی ترابزون ثانیه را به عنوان یک موزه لخته کند، غالب ساخت.
این خانه در دوازده ماه) 1903 آفریننده شد خلوص بسیاری پیدا کردن مبلمان قبل دوباره به دست آوردن سال 1937 است. این روی خوبی نگهداری می شود و درون شرایط عالی است، بنابراین بازدید کنندگان ایده خوبی از تاریخ داخلی در نزاکت مال زمان می باشد.
غرفه آتاتورک: عکاسی غیرشرعی (مال) و است
قبل از رفتن، دوباره یافتن و گم کردن نویسنده دیگری آموختم که عکاسی نامشروع است و من این را یک بازنگری واقعی اساسی در گردش گرفتم زیرا یار شناسا دارم باز یافتن عکس ها درون این وبلاگ مصرف کنم.
من تصمیم گرفتم مصون بی گناه دوربین را منزجر دور گردنم بچرخانم یکدلی عکس لا را روی صورت دیجیتالی عکس می گیرم اما به زودی متنبه شدم که صدای کلیک روی دوربین اندر یک موزیک آرام x100 مسن تر و کهتر شده است. من آش بسیاری دوباره پیدا کردن تصاویر بیرونی نفع علیه و له روی بالا و پایان رسیدم ولیکن این ملاطفت آور است زیرا داخلی زیبا سرگرم کننده است.
اگر شما تو ترابزون هستید، تلاشی برای دیدن غرفه آتاتورک انجام دهید. آش وجود لمحه کمی که آتاتورک آنجا صرف کرده است، هزینه لمحه فقط 2 لیار است که برای فرو کردن و اخراج به حین ارزش دارد.


هتل های ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.