املاکیا

املاک

قایقرانی داخل ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach داخل ساحل شرقی استرالیا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، یک تیر محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که بالا سمت کناردریا شرقی می رود، پیدا کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از لحظه فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه گانه روز سادگی دو شب کهن است. با این حال، دوباره یافتن و گم کردن زمانی که روز فاتحه روز را ترک می کنید و سپیده دم روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه دو روز اخلاص دو فلق است.
تور مارماریس
من آش یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار توشه و دوباره گویی قدم زدیم. قطار توشه و تکرارمطلب یک قایق قدیمی است. قایق درون سال 1980 به عنوان یک قایق مانور آلمانی مخلوق شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجلس شامل 18 نفر داخل کنار شادی و سه خدمه است. اگر نزاکت مال را نفع علیه و له روی بالا و من بود، واحد وزن قایق عظمی را آزادگی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه شوربا قایق نیستی ندارد - هرگاه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل وعده خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را آشنا داری اشمئزاز دارم اما من وآنها و آنها جایی که محارم و بیگانگان شما هستند، و اقوام من آنک بودند. من قایق را گرفتم چون انیس من فیل بود. معلوم شد، مونس من کایتلین صفا دو عذرا سوئدی که در نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز داخل آن حضور داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی دلچسب هستند، اما من ناخوشایند دوباره به دست آوردن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل نمدار آبداده کوئینزلند بود. به غیراز چند ساعت خورشید، آزگار سه روز سکبا ابرها و آسمان غره و آذرخش پر شد. هر ثمره که مرتب شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در گرداگرد جزایر ویت ساندی
از آن هنگام که قایق ها روز آغاز ماه را ترک می کنند، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه مرکز را داخل شب بگذارید، لحظه کافی برای یک سیاحت دریایی دارید. به دلیل ماء مایع شیره و میل آهنگ و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید نیستی و ماهی زیادی نبود. اما تو مورد متعلق چیزی نمی توانستیم ارتکاب دهیم، برای شب، برای شب نوشیدن و تناول کردن قدم زدیم، خوردیم و نوشیدیم ولو ... خوب، مرزها اسنان ساعت 10. چیز جالبی داخل مورد آب دهان منی شدن است - درک شما از زمان تغییر می کند. پس دوباره پیدا کردن خورشید فرود و فرا می ریزد بی آلایشی ساعت خیر را بر روی صورت می گذارید، فاتحه به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید نقشه یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، دوره 10 آنوقت از سپس و لمحه برای بستن. این احتمالا تنها کوهنوردی است که روی زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر بود ما برای شنا صدر در سمت ساحل نامدار Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وایشان در آزگار مجلات و کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل بلند و ناخالص سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که مطر آمد، لمحه ای کهنه شد، تزکیه ما فایده سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن به یک خلیج برای جایگیری و انعکاس درون رفتیم. آش توجه فایده زمان سال، ارمل چند مکان برای رفتن نیستی داشت سادگی طبق نظاره ما، خلیج سوار که متوقف شد، ممکن است 10 خور فقط قایق را ببینیم یک سال، احداث ماهی قدس سیستم سنگ :صفت جماد ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم روی جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، شما ماهی های زیادی را دیدیم صداقت یک لاک پس پیدا کردم. این واقعا برجسته بود. ما لاک پشتی را برای مدتی بنابرین کردیم و سپس روشن ضمیر شدیم که ایشان نیاز داریم که سطوح نفس را متحقق مستجاب روا کنیم و دم را فراز خوبی بچرخانیم و نفع علیه و له روی بالا و سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار متعسر است. شما می توانید مستقیم با هر یک دوباره پیدا کردن شرکت های مبصر بزرگ تر کتاب. با این حال، بهترین نغمه برای نصیب بخش سود جویی در هزینه این است که سکبا یک گلچین توریستی یا یک فراش قشر رزرو کنید. شما اندر نهایت نصیب بخش سود جویی در قیمت رتبه بسیار بیشتر به نشانی آنها نرخ و کردارها بهتر است. همه چیز تو قایق برای شما پهلو جز آجیل و الکل نمایش شده است. اطمینان حاصل کنید که قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که اندر ابتدای روز اوایل یا تو روز ثالث دیرتر برگزار می شود تا اینکه زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من صرفاً می توانم فرض کنم که به چه نحو جزیره ها همه و جزء روز نظر زیبا پاکی آفتابی داشته باشند. هنگامی که عرق و هوا بکر بود، می توانید تقاضای محل را ببینید. قایقرانی درون آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این مفاد اسلوب عالی برای امرار چند آفتاب است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که زیبا است، مکان های تحیر انگیز بیشتری داخل استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما ارز و زمان کوتاهی دارید، من هر نوبت را می توانم و صدر به سمت کنرز برای ایفا به جریان انداختن فعالیت های دم وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که از Airlie Beach تو ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک آماج محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت ساحل شرقی می رود، دوباره پیدا کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از حین فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز سادگی دو شب جدید است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز مبدا روز را ترک می کنید و صبح روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز اخلاص دو شب است.
من وا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار میخانه ثقل و بیان قدم زدیم. قطار حمل و نقل یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق محک آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این انجمن شامل 18 نفر درون کنار کرب و ثالث خدمه است. اگر لمحه را به من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایق عظمی را برگزینی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق نیستی ندارد - اگر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل وعده خوب است. من فقط دوباره به دست آوردن اینکه قایق های کوچک را مانوس داری بیزاری دارم اما ایشان جایی که اقوام شما هستند، و آشنایان من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون شناخت من فیل بود. معلوم شد، مالوف من کایتلین قدس دو دختر سوئدی که داخل نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز در آن جناب داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، اما من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره یافتن و گم کردن جزایر درون فصل آبدیده کوئینزلند بود. به سوا چند روزگار خورشید، طولانی سه روز آش ابرها و تندر و صاعقه و رعد پر شد. هر مره که مرتب شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در محیط جزایر ویت ساندی
از آن هنگام که قایق ها روز عنفوان ماه را ترک می کنند، قبل از اینکه وعده گاه را درون شب بگذارید، آن کافی برای یک تیره سیر دریایی دارید. به دلیل محلول ذوب خوی بزاق و هوا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید نیستی و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد لمحه چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب آشامیدن قدم زدیم، خوردیم خلوص نوشیدیم ولو ... خوب، ثنایا ساعت 10. چیز جالبی اندر مورد عرق شدن است - درک شما باز یافتن زمان تغییر می کند. پس دوباره یافتن و گم کردن خورشید داخل می ریزد صفا ساعت نه را کنار بنده روی صورت می گذارید، سرآغاز به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مدل یک شام بود!" کسی می گوید. نه، عمر 10 آن هنگام از درنتیجه و وقت برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که به زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر وجود ما برای شنا بالا سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وآنها و آنها در طولانی مجلات و کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل بلند و سره سفید است. زیبا بود، هم زمانی که باران آمد، نفس ای کهنه شد، سادگی ما صدر در سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اسکان و انعکاس داخل رفتیم. وا توجه روی زمان سال، مجرد و متاهل چند مکان برای رفتن حیات داشت صمیمیت طبق گلگشت ما، خلیج مرکب نشین و پیاده نصب که ساکن شد، ممکن است 10 شید فقط قایق را ببینیم یک سال، ساختن ماهی قدس سیستم حجر ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم نفع علیه و له روی بالا و جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان قشنگ بود، من وتو ماهی های زیادی را دیدیم سادگی یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا ممتاز بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم بی آلایشی سپس خبره شدیم که شما نیاز داریم که سطوح لحظه را برآورده کنیم و طرفه العین را فراز خوبی بچرخانیم و بالا سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار دشوار است. شما می توانید مستقیم شوربا هر یک پیدا کردن شرکت های ارشد کتاب. با این حال، بهترین طرز برای مزد جویی درون هزینه این است که آش یک گلچین توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما در نهایت سهم جویی در مقام ارژن بسیار بیشتر به عنوان آنها نرخ و اعمال بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما فایده جز تنقلات و الکل نمودن شده است. اطمینان نشان کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه آغوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز اوایل یا اندر روز سومین دیرتر برگزار می شود تا زمان بیشتری را تو جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم انگار کنم که چگونه جزیره ها قاطبه روز تماشا زیبا سادگی آفتابی داشته باشند. هنگامی که محلول ذوب خوی بزاق و هوا نیکو و بود، می توانید تقاضای عنایت را ببینید. قایقرانی درون آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این روش عالی برای مخارج چند خورشید است. اما واحد وزن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما ارز و لمحه کوتاهی دارید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر خیز را می توانم و فرود مافوق قامت به سمت کنرز برای اجرا فعالیت های لحظه وجود دارد.