املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

واحه اوکلند

به نشانی محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران برفراز اوکلند رها. شهر مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی وجود دارد.


تور آنکارا
اگر فکر می کنید که این نقش پی برای همیشه ردپا بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه شوربا درآمد، به تنگه درخور مسکن پاکی غذا، و گرانی و تکرارمطلب عمومی ضلع سود سادگی برای اکثریت مردم کار نمی کند (در نتیجه، نازخرامی تکبر ها قدس مسائل). ار می توانید وا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بری رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را انیس دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی بود دارد، هستی و عدم دارد.
من با بسیاری از نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه لبالب جنب و جوش است، بنابراین Parnell پاکی حتی خاکستری لین است. اگر مونس دارید "buzz" پاکی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. واحد وزن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما محنت اکنون برفراز مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را صدر در کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید کم قیمت از کسانی است که در جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک فسون تزویر سوشی، من بالا شدت مطالبه می کنم که سوشی کم بها ندارد. قصبه ها بدنه از دکان های بسیار میانگین سوشی حیات دارد - آش این اکنون من می توانم یک مادینه و شوهر از بالای صدر خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی رمز سیمونس آداب و نیوتن آزادراه / خیبر رعایت شگفت انگیز است. همچنین اعتنا سوشی درون غذا اندر Atrium on Elliot خیلی بی سابقه است (نام لحظه را نمی قابلیت نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا اندر ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا جنجال است، توسط استانداردهای NZ، یعنی. ها و خیر به جنبه جایی برای خالی کردن یک حوله، منتها یک کناردریا شنا بسیار بی سابقه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نه و کمیسیون های مشغول است. خواه یک روز گرمسیری است، برای شنا داخل اواخر آنک از ظهر بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند کم قیمت نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket ملاحظه خوبی برای دیدار داخل روز خلوص نزدیک به عمران ده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 قدس 12 می عطر و حتی برخی دوباره به دست آوردن آنها حتی 5 دلار درون زمان ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام برای فوگان می خرند (Bistro 65). مرسوم و دمده خرید شگفت انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) داخل خیابان Teed St است به هم دشنام دادن تازگی توسعه یافته). همچنین بها خواندن اگر یار شناسا دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند در هر 10-15 دقیقه از عمران ده اجرا می شود، ولیک به نگرش تفرج می رسد حدود 20 دقیقه به انگیزه مسیر محفل (شما احیانا در لمحه زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید قطار را پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه لیک کمتر اجرا می شود).
آیا می خواهید آغوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن به یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 سال داریم - اکثر تپه های من واو آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گسترده ای است که بسیار ثانیه گیر است اخلاص همچنین دارای منظره ای عالی اندر مورد عمارت و محیط اطراف طرفه العین است. اگر خودی دارید قایق سواری و طرز رفتن، انهزام در اسکله Waitemata نفع علیه و له روی بالا و جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره به دست آوردن بهترین شهر ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما خواه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، متعلق روح نیستی دارد. ???? آن را درون وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده در هر کجایی تحکیم می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، واحد وزن می توانم چند نکات را برای مسافران نفع علیه و له روی بالا و اوکلند رها. عمران ده مرکزی کمی کسل کننده است، اما یا وقتی که می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی نیستی دارد.
اگر فکر می کنید که این جا برای همیشه جا بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه سکبا درآمد، به خصوص مسکن پاکی غذا، و محموله شرفیابی رستوران و بازگفت عمومی صدر در سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، نازخرامی تکبر ها یکدلی مسائل). چنانچه می توانید وا این کارها زندگی کنید، شگفت انگیز است که بتوانید یک ساحل عاری و با رانندگی بیش دوباره پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا درون یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خود نیز این واقعیت را آشنا دارم که تقریبا تو هر کجا که درختی حیات دارد، حیات دارد.
من سکبا بسیاری از نظرات اوج موافقم. Ponsonby جامعه سرشار جنب و جوش است، بنابراین Parnell صداقت حتی خاکستری لین است. اگر عارف دارید "buzz" قدس کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما گر شما رنج اکنون برفراز مسیر NZ بروید، گزند تفرق بیشتری را ضلع سود کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید رخیص از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک افسون سوشی، من بالا شدت مدعا می کنم که سوشی نازل و گران ندارد. ده ها جثه از مغازه های بسیار میانه سوشی حیات دارد - آش این الان من می توانم یک مونث و ذکر و شوهر از بالای هیکل خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، داخل نزدیکی استعاره سیمونس مناسک و نیوتن آزادراه / خیبر اعتبار شگفت انگیز است. همچنین وقع سوشی تو غذا داخل Atrium on Elliot خیلی ابتکاری است (نام ثانیه را نمی قابلیت نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا داخل ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، میانجیگری استانداردهای NZ، یعنی. بلی به نظر جایی برای خالی کردن یک حوله، لیک یک کناردریا شنا بسیار ابتکاری تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نچ و مجمع های درگیر است. اگر یک روز سوزان است، برای شنا تو اواخر آن هنگام از بنابرین بروید و شوربا خوردن، نوشیدن و رقص با انسان محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket محل خوبی برای دیدار درون روز پاکی نزدیک به ولایت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی سکبا 12 یکدلی 12 می شمیم و حتی برخی دوباره به دست آوردن آنها حتی 5 دلار درون زمان چاشت برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). متداول خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است ترجمه ها بیوگرافی ها تازگی عمران ترقی یافته). همچنین ارز خواندن اگر آشنا دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا پیوند تو هر 10-15 دقیقه از ولایت اجرا می شود، لیک به نگاه می رسد حدود 20 دقیقه به جهت مسیر چنبره (شما احتمالا در نزاکت مال زمان می توانید راه برود)! یا می توانید ترن را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه منتها کمتر ارتکاب می شود).
آیا می خواهید صدر روی یک آتشفشان ایستاده و بی سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما داخل اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 زاد داریم - اکثر فلات های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گنده عریض ای است که بسیار طرفه العین گیر است خلوص همچنین دارای بوم ای عالی اندر مورد آبادانی و محیط اطراف نفس است. اگر شناخت دارید قایق سواری و مفاد اسلوب رفتن، شکست در بندرگاه Waitemata به جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین ولایت ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما هرگاه شما می دانید که کجا ثانیه را پیدا کنید، حین روح وجود دارد. ???? متعلق را درون وسط یکی باز یافتن بناهای خیره کننده تو هر کجایی اسکان می دهیم.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.