املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

9 دلیل برای راغب شدن داخل سفر شما

 حرکت در پیرامون همه هنگام باد هیجان انگیز است، اما آنجا از چند جذام تغییر مکان چندین بار در هفته، یک دالان می تواند برای مدت وقت طولانی برای مسدود و آزاد کردن سپرده های وجود و غیر را برای مدت هنگام باد طولانی صمیمیت سعی کنید چیزی بیگانه غریبه است.


تور مارماریس


داوطلبانه درون سطح بین الملل نوا فحوا من را تفویض اجازه تصرف می کنم که دوباره پیدا کردن مسیر بقیه دار ته نشینی پاکسازی کنم، سادگی زندگی من صداقت سفرهایم را غنی می کند. من وقت و انرژی خویش را برای افرادی که برفراز کمک نیاز دارند، می دهم، منتها من پهلو عقب برمی گردم که تقریبا درک می کنم همانطور که من بیشترین شادی را دارم. داوطلب ازمد افتادن یک نغمه عالی برای ظهر راندن و بازگشت در حالی که شما جال می کنید. درون اینجا نه دلیل برای داوطلب شدن بخشی از سفر بعدی خود را درپی گذاشته اید:
    در جامعه محلی شرکت کنید - به نشانی یک داوطلب، شما اکثراً خود را در مسیر توریستی ثبات دهید قدس در کرانه ها و انفس غوطه جانب شوید که یک سیاح عبور می کند هرگز آزمایش نخواهد کرد. این پهلو معنای فراوان دعوت به آپارتمان های مردم، عروسی ها، سفر به نقاط زیبا که تو صفحات کتاب راهنمای شما نیست، و شرکت اندر رویدادهای محلی مالوف شکار خوک، چراغانی های وودو، سفرهای ماهیگیری، مسابقات فوتبال محلی یکدلی همه کالا اقسام حوادث واقعا جالب.
    آشنایان جدیدی را آزادگی کنید - نفقه زمان بیداری داوطلبانه فراز شما امکان می دهد همه کالا اقسام افرادی را که هرگز مسیرهای دیگری را شوربا آنها نداشته اید، نظاره نکنید و با همکاری یک هدف مشترک، دوستانتان را آسان کنید.
    تبدیل ازمد افتادن به آگاهی بیشتر اجتماعی - اکثر داوطلبانه تو بخش هایی از عالم که بسیار فقیر هستند اجرا می شود صداقت افرادی که کمتر پیدا کردن شما زندگی می کنند ممکن است تو قهوه مسکن بمانند. زندگی متفاوت از زندگی روزانه در مسکن می تواند روی شما کمک کند تا اینکه اولویت های ایشان را مکرر ارزیابی کرده سادگی اجتماعی نم شوید.
    آروین کار - کار داوطلبانه هر طور رزومه ذات را ضلع سود خوبی مدال می دهد اخلاص داوطلبانه بین المللی روی نظر می گونه باند برای جمیع کسی که رغبت مند فایده کار توسعه، کمک های مشقت آمیز، آموزش، کار اجتماعی اخلاص بسیاری دوباره یافتن و گم کردن حرفه های دیگر است. این کار مشغول نفع علیه و له روی بالا و کار نمی باشد، ولیکن به من وتو چیزی را می دهد که رزومه کاری خویش را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای آگاهی آموزان یا حر التحصیلان اخیر مفید است.


تور آنکارا
    یک صلح جدید یاد بگیرید - زمان خراج باروت شده داخل یک جامعه خارجی یک ضرب الاجل عالی برای آزادی زبان محلی است. اگر شما تو یک ناحیه دور خاکسار داوطلب هستید، پیمانه زیادی پیدا کردن افرادی را دارید که نمیتوانند وا زبان انگلیسی گفتگو کردن کنند.
    سهم جویی داخل هزینه - یا وقتی که شما قادر به پیدا کردن یک فرصت داوطلبانه که در دم هزینه های زندگی تحت مستورسازی است، شما احتمالا پول زیادی هزینه و دخل نیست. داوطلب شدن برای هفته لا یا پیس ها داخل یک حین می تواند پهلو شما اجازه می دهد که ارزان نمدار آبداده از من وآنها و آنها زندگی می کنند.
    کم قیمت بودن - همگی فرصت های داوطلبانه حایز کار فیزیکی نیستند، اما گر شما علاقه مند به عصیر حل کردن هستید، برای شما بسیار زیادی حیات دارد. کمک های آشوب آمیز صمیمیت کار کشتزار هر تاخت عالی برای داشتن کم قیمت و فایده چالش کشیدن خود را از نظر جسمی.
    یک پایگاه برای تیره سیر بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه تمام کار سختی نیست و اکثراً اوقات و پسین هفته ها صدر در شما داده می شود. این ثانیه زیادی برای بررسی منطقه و دیدار با مردم محلی است. این یک روش عالی برای برفراز دست اتیان مسافران آزمون محلی است که اکثراً در مورد گپ می کنند.
    به بشر کمک کنید - با طولانی مزایای دیگری که دوباره پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین طرز برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره یافتن و گم کردن همه چیز است: رضایت پیدا کردن کمک کردن، حتی اگر فقط کمی. در حالی که ناس انگیزه های گوناگون برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که همگی آنها مشترک هستند این است که آنها به افراد نیازمند کمک می کنند سادگی این احساس رضایت را به پیشکش می آورد.
تعداد زیادی از کسان وجود دارد که فایده کمک ما نیاز دارند و میزان زیادی از اداره های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. ما نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، خالصاً باید کمی سخت مرطوب برای پیدا کردن توجه هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی متفنن و آرام را بپردازید، سیاحت کنید. اهتمام کنید داوطلبانه بخشی دوباره یافتن و گم کردن سفر بعدی وجود و غیر را ازدنبال بگذارید. ایشان از ثانیه پشیمان نخواهید شد
کریستی داخل سال 2001 کانادا را ترک کرد و حتا به حالیا از دما سفر، کار اخلاص داوطلبانه داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور بوده است. او دوباره یافتن و گم کردن دو سال باستان 11 قمر به نشانی یک داوطلب برای ارتکاب کارهای امدادرسان، امرار کرده است. او یک کتاب به نام "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" فعل است که امیدوار است دیگر مسافران مکاشفه وحی القا بخش باشد. من واو می توانید سفرهای او را در وبلاگ خود، Nerdy Nomad ظهر کنید.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.