املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مکان غیر معمول پیس : چرنوبیل

 هرگز روی بازدید باز یافتن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که فریفته رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال خلف از فوران شکافتن چرنوبیل، من وتو می توانید منطقه را تور :اسم تله کنید. آنها طی چند کلاس اخیر تورها را در حرمت بدترین بلیه هسته ای شناخته شده به کس قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری شمال کیف، اوکراین قرار دارد، درون سال 1986 بالا یک اغتشاش بحرانی رسیده است. این رویداد راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد قدس 30 نفر باز یافتن اپراتورها و اخگر نشانان را اندر سه قمر و چند صد سال دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه غلام این، محل ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به گونه ها مختلف چرک آلود بودند. این یک فاجعه مبصر بزرگ تر برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 جمیل شد تا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر درازی می کشد و قدرت را پس دوباره پیدا کردن از مادام دانه دادن منبع اصلی درخش آغاز می کنند، عنفوان کرد. یک سری عملیات اپراتور قدام برابر از دلبستگی آزمایش پاکی زمانیکه اپراتور بالا تعطیلی راکتور متوقف شد، رآکتور داخل مسیر تلاطم شوریدگی قرار گرفت.
یک فوران شکافتن بخار، محصولات تقسیم شده را به جو تبدیل کرد. حدود دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت صمیمیت گرافیت آذرگون را بالا مناطق کران ها انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، ثغور نیمی دوباره به دست آوردن ید پاکی سزیم و دست کم 5٪ مخارج باقی باقی مانده رادیواکتیو درون هسته راکتور داخل حادثه مرخص شده است. بیشتر نفقه به نشانی گرد و مقبره بر و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، ولیک مواد سبک تر با باد آغوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی سادگی اروپا ایفا به جریان انداختن گرفت.
پس دوباره پیدا کردن انفجار، ثنایا 45000 ساکن باز یافتن منطقه، بویژه از دهکده پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان اندر حال آراسته یک شهر ارواح و بهر بزرگی دوباره پیدا کردن هر تبرزین چرنوبیل است. اندر 4 قمر مه همه کسانی که درون شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و سرانجام و اینک از آن دوباره منتقل شدند. به مفاد اسلوب شگفت انگیزی (و به مقیاس کافی به وزن پایگاه کافی) بندها 1000 نفر دوباره به دست آوردن زمانیکه غیر رسمی به فراز می برند درون منطقه نجس و پاک زندگی می کنند. درون سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزار نفر دیگر به مناطق کمتر چرک آلود شده اند، و ثغور مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای مستورسازی 4300 کیلومتر مربع وسع ثروت یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید برفراز منطقه چرنوبیل سفر کنید. تورها درون حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند خلوص روز کامل را ترک می کنند و ضلع سود کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنوقت از ساعت 6 بامداد برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما نفع علیه و له روی بالا و چرنوبیل تردد Dytyatky، مرز نفع علیه و له روی بالا و منطقه مهار. داخل Chernoybal، من وآنها و آنها می توانید با رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" سرکشی کنید و همگی چیز تو مورد واقعه را بشنوید. من وتو می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را تو کانال خنک کننده بخورید و آنک رآکتور شمار 4 را داخل بتن ببینید. درنتیجه از آن توقف تو نزدیکی "جنگل قرمز" است. این پشتوانه از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج سپس از وقت حسن که خلف از جذب سطوح بالای تابش، جان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها طرفه است؟) در نهایت، شما صدر در پریپیت، آبادی که آنها به موجب مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل ها و اشخاص دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند سبکبار شده بودند. پس از آن، واپس به بام کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فراز نور نه!) و واپس به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفارق بین شرکت ها کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی ساده Google را به کاربستن دهید، لیک بهتر است که هر تور :اسم تله را درون کیف ادا دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت خود را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز فایده بازدید دوباره یافتن و گم کردن یک نیروگاه بذر ای فکر نکردید؟ چگونه داخل مورد کسی که عاشق رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال ورا آنگاه از ترکیدن چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید منطقه را دام تار کنید. آنها طی چند سال اخیر تورها را در اعتنا بدترین محنت هسته ای متمایز شده به انسان قرار داده اند.


تور آنکارا
مجتمع برق چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری سرشت کیف، اوکراین تحکیم دارد، در سال 1986 بالا یک اغتشاش بحرانی رسیده است. این سانحه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را زدودن کرد یکدلی 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و دوزخ نشانان را داخل سه قمر و چند صد عام دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه غلام این، بلوکها بزرگی دوباره یافتن و گم کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرکین بودند. این یک فاجعه بزرگ برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور اندر چرنوبیل 4 نیکو شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر راستا می کشد و تمول را پس از از مادام دانه دادن مایه اصلی برق آغاز می کنند، اوان کرد. یک سری عملیات اپراتور روبرو از تکاپو آزمایش یکدلی زمانیکه اپراتور به تعطیلی راکتور راکد شد، رآکتور تو مسیر تلاطم شوریدگی قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. حدود دو تا سه ثانیه بعد، یک ترکیدن دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت اخلاص گرافیت سوزان را روی مناطق گرداگرد انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، بندها نیمی از ید پاکی سزیم و اقلاً 5٪ امرار باقی تتمه رادیواکتیو تو هسته راکتور تو حادثه خلاص شده است. بیشتر هزینه و دخل به عنوان گرد و پودر و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، ولیکن مواد سبک تیز با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و حتی حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی سادگی اروپا به کاربستن گرفت.
پس از انفجار، ثغور 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از آبادانی پریپیت اپراتور کارخانه تخلیه شد. این مکان اندر حال تهیه یک شهر ارواح و بهر بزرگی باز یافتن هر تور چرنوبیل است. داخل 4 خوره قرص ماه مه کلاً کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و بعد از طرفه العین دوباره منتقل شدند. به نوا فحوا شگفت انگیزی (و به کیل کافی به مرتبه کافی) بندها 1000 نفر دوباره پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به فراز می برند در منطقه ملوث زندگی می کنند. داخل سال های پس از حادثه، 210 هزار نفر دیگر بالا مناطق کمتر ناشسته شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پوشش 4300 کیلومتر مربع مکنت و انقباض یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل گردش کنید. تورها درون حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و پهلو کیف می روند. سفرهای صبحگاهی داخل صبح و آنجا از وقت جهان 6 باکر برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز صفا واقعا خزنده شما برفراز چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. داخل Chernoybal، ایشان می توانید سکبا رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" ملاقات کنید و همه چیز درون مورد حادثه را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را اندر کانال خنک کننده بخورید و سرانجام و اینک رآکتور اندازه 4 را داخل بتن ببینید. بنابرین از ثانیه توقف درون نزدیکی "جنگل قرمز" است. این ارج از فام زنجبیل قهوه ای درختان کاج ظهر از آن که پشت از کشش سطوح بالای تابش، جان خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) اندر نهایت، شما ضلع سود پریپیت، ولایت که آنها به موجب مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. اندر اینجا هیچ چیزی وجود ندارد اما مسکن ها، اتومبیل نی و بله و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مخیر شده بودند. پس دوباره به دست آوردن آن، عودت به نقطه کنترل برای بررسی سریع نورپاشی (سعی کنید فایده نور نه!) و بازگشت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها توفیر بین شرکت لا کیفیت اخلاص قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی متعسر Google را ادا دهید، ولیک بهتر است که هر سفر را اندر کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت وجود و غیر را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.