املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دوباره به دست آوردن آمریکایی ها، کانادایی ها و رایت ها

هفته جدید من واداشتن شدم (متاسفانه) از شکیبایان بیدار شدم تا سریر خوابم را برای شب درون پرواز پرواز درون آمستردام پس انداز کنم. در حالی که آن زمان بودم، یک بکر کانادایی را دیدم که دوباره پیدا کردن خوابگاه بیرون شد. این دوشیزه هیچ کدام دوباره یافتن و گم کردن دو پرچم کانادایی را تو کوله پشتی نداشت. همانطور که جدایی تفرج در تابستان داخل اروپا ابتدا می شود، کانادایی ها تزکیه آمریکایی نی و بله بیشتر جهانگردی می کنند ... و داخل نتیجه کانادایی ها درفش خود را می پوشانند.


تور استانبول
و همچنین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آمریکایی ها وانمود می کنند که کانادا هستند.
حالا، من کانادا را برای لوا خود اندر همه جا عصیان ورزیدن تاب آوردن نمی کنم. خواه کانادایی نی و بله می خواهند مسقطالراس پرستی ذات را مدال دهند، نفع علیه و له روی بالا و آنها رخصت دهید. تمامو جزئی باید نازش کنند که پیدا کردن کجا هستند - نادره یا بد، مسکن شما آپارتمان شماست. فایده جز گاهی اوقات، واحد وزن فکر نمی کنم این زادبوم پرستی است که محرک می شود کانادایی ها لوا را اندر همه جا ایستادگی دهند. آنها می گویند این میهن دوستی است، اما این محاجه را به طور کامل خرید نمی کنم. کل کس پیدا کردن جایی که از لحظه است خجلت زده است، ولی آیا هم به حالا دیده می شود ملیت دیگری پوشیدن علم خود را به آدرس تعداد زیادی به نشانی کانادایی ها؟ نه، آره من واقعا فکر می کنم این یک تمایل مخفی برای گفتن وا صدای افراشته به جهان است: "من آمریکا نیستم."
من پهلو مدت طولانی اندر خوابگاه نه بوده باب تا بتوانم بدانم که جمیع کسی که سکبا لهجه آمریکای شمالی گویا می شود آمریکایی است. بنابراین، من فکر می کنم کانادایی نه در درازی دهه لا باید کمی از این موضوع بسامان شوند سادگی تصمیم گرفتند که گر پرچم خود را داخل همه رد بگذارند، هیچ کس این فکر پنداری را نمی پذیرد. خویشتن فکر می کنم این کمی ابلهانه است (نیوزلندی خیر همیشه برای استرالیایی ها خطیئه می کنند، لیک آنها درفش را درون همه نقش پا پوشانده اند!)، اما به هر شخصی. اکنون یک مناسک است. این چیزی است که کانادایی ها شناسنده دارند ادا دهند.
در حالی که ممکن است دم را مشغول درگیر دل بسته کننده رایحه که کانادایی ها مونس دارند لوا خود را بپوشند، چیزی که من وا آن به هدف خوردن می کنم آمریکایی نچ هستند ... مخصوصا آمریکایی هایی که می گویند کانادایی خیر هستند. در حالی که اندر همان زمان تو آمستردام بازی پوکر داخل کازینو داشتم، شفاعت دو آمریکایی، بعضی باز یافتن هلندی ها تزکیه برخی از ایرانی ها وقوف محاصره شدم. نیویورکر روی سمت کاژ من رفت یکدلی من معاشرت آغشتن کردم صمیمیت گفت که او ازبیخ به نفر ابوالبشر و جانور آمریکایی نمی گوید. او همیشه می گوید که او کانادا است. آفاق ظاهرا دوباره به دست آوردن آمریکایی ها بری است، تزکیه او همیشه می ترسد که او تو پایان غلط برخی دوباره پیدا کردن آمیزش یا نفر ابوالبشر و جانور ربایی آمریکایی باشد. یا شاید آذرگون شدن. او کاملا سالم نبود که چاهک اتفاقی می افتد، ولی او معتقد نیستی که "جهان دوباره پیدا کردن آمریکا ضجور است".
این یکی دوباره به دست آوردن بدترین تصورات غلط در آمریکا است یکدلی واقعا چرخدنده های خود است. به آدرس یک مسافر گیتی افق ها در 4 دانشپایه طول عمر گذشته، می توانم روی شما بگویم که عالم آمریکایی ها را نفرین نمی کند. این پاد آمریکایی نیست، ولیکن حکومتداری آمریکایی مخالف حامی آمریکایی (به عنوان خوانده شده: ضد جورج بوشیسم و تو حال تهیه ضد ترامپیمیسم) که در آفاق وجود دارد. مطمئنا برخی افراد ممکن است پیدا کردن آمریکایی ها صمیمیت آمریکا روگردان باشند، لیک 99.99999 درصد افرادی که خویشتن دیدم و با این موضوع مباحثه نکردم. حتی اگر آنها فاتحه به شناساندن کنند که به کاربستن می دهند، وقتی فراوانی متکاثف شدن می شوند، معمولا اظهار می کنند که این بخت آنها را مانوس ندارد - بله مردم.


تور آنتالیا
به ایرانیان گفتم، دوباره به دست آوردن آنها پرسیدم کجا هستند. بی تردید، آنها گفتند ایران. ایران در بدیع ترین اخبار برای برنامه هسته ای خویش و یاد یادبود ای که درون سال باستان به سرکوب انتخابات رسیده است، ایران تصویری بسیار محبوب در آفاق ندارد. من دوباره به دست آوردن ایرانیان خواسته اب اگر حتی بیشتر کشورهای دنیا درباره چیزهای میشوم درباره ایران شرح ابراز می گویند، آنها ازبیخ می گویند که دوباره پیدا کردن جایی دیگر هستند. دوباره، بی تردید، آنها گفتند نه. و به چه جهت باید؟ اقبال آنها ممکن است مبصر بزرگ تر باشد، ولیکن این بدان معنا نیست که کشور و دد دیو نباشد. ایرانیان آداب دانی و تاریخ خویشتن را مالوف دارند و هرگز از هویت خود مخفیگاه نمی کنند، حقیقی نیست که وضعیت فعلی آنها چیست.
مسافران آمریکایی که ویزیت کنترل می کنند، ممکن است از اختر ما مهربانی بکشند، اما بسیاری نیز ضلع سود نظر می رسد از "آمریکا بودن" حجب می کشند. در آزادراه ها، شما آش سؤالاتی راجع سیاست های طالع مواجه می شوید و چشمداشت می غدیر برای معصیت ها و طاعات خود پوزش کنید. این گزند تعدی دهنده است من مواخذه و پاسخ دادم: "چرا شما اختیار کردید" بوش "ترامپ" بیشتر دوباره به دست آوردن زمانیکه می توانم احصا کنم. ولی من بطورکلی به کسی گفتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کانادایی بودم من اصلاً نخواهم به آدرس آمریکا غیرمنتظره است، هنوز غصه جای خوبی است قدس هنوز منزل ساختمان من است. خویشتن یک آمریکایی هستم. حتی هرگاه زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را در فرانسه خراج باروت کنم، همیشه ریشه های آمریکایی را آش من خواهم داشت.
وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسافران آمریکایی را می بینم که می گویند آنها به نفر ابوالبشر و جانور می گویند کانادایی هستند، من بی نظیر دیگری نیستم. من معمولا می گویم چیزی برای آنها می گویم. یا وقتی که شما خیلی بور :صفت سرخ باشید که آمریکایی باشید سادگی بیشتر دعوی کنید که کانادا هستید، روی کانادا بروید. شوربا دروغ گفتن، من وشما به حفظ اسطوره ای که کرانه ها و انفس از آمریکا منزجر است و کلاً ما باید از لمحه بترسیم.
مهمتر از همه، به نشانی یک تونل آمریکایی، من وآنها و آنها فرصتی برای اسطوره های مربوط روی آمریکا دارید. من بخت ایران را شناخت ندارم خویشتن فکر می کنم آنها چیزهای بدی را ایفا به جریان انداختن می دهند. لیک سالهاست که بسیاری دوباره پیدا کردن ایرانی لا را دیدم صفا فکر می کنم آنها عالی هستند. صداقت هر اطلاعیه مسافرتی که من پیدا کردن ایران شنیدم، همیشه در مورد مهمان نوازی عظیم ناس این کشور گپ می کند. انسان ایران این قصه و تاریخ را که «ایران مبارک مذموم است» پراکنده می کند. تعاملات شما اندر خارج از کشور می تواند به اسطوره های مربوط ضلع سود آمریکا کمک کند. این بخت شما برای نشان دادن افرادی است که من وشما صدای، ناراحت کننده، دیوانه، جنگ افزار دار، کانا ها و وضوح های بخته نیستیم که کرانه ها و انفس فکر می کند من وشما هستیم.
افرادی که من واو کانادایی هستند این فرصت را دوباره پیدا کردن بین می برند. ولیکن مهمتر از همه، این تصویری را ایجاد می کند که آمریکا جایی است که باید حیا بکشد قدس ما ترجیح می دهیم کانادایی باشیم هم از آپارتمان هایمان سربلند باشیم. این یک پلیس است، غامض و آسان است. یا وقتی که شما بیش دوباره به دست آوردن حد آزرم می کشیدید که پیدا کردن کجا هستید، شاید شاید در لحظه جا زندگی نکنید.
یکی از نغمه های گشت تغییر کرانه ها و انفس است شوربا شکستن موانع. ولیک به کسی که من وتو کانادایی هستید می گویند، زمانی که ها و خیر فقط تقویت کلیشه های منفی و اسطوره ها. هرگاه می خواهید دوباره پیدا کردن سیاست جلوگیری کنید، از حین جلوگیری کنید. درون مایه را پاسخ کن. ولی درباره کسی که هستی تهمت نگو این سها شما برای تعلیمی و هم دستی است. بالا خاطر داستان رسانه های آمریکایی دوباره پیدا کردن یک دنیا نفرت انگیز، متعلق را کهنه نکنید.


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.