املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

وجه کاوش جزایر یونان

 اغلب مسافرت های یونان برفراز جزایر یونان تمرکز می کنند قدس دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، راحت بخش، هیجان انگیز هستند اخلاص من زیبا فراز نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای واحد وزن است برای به پایان رسانیدن تابستان فراز آرامی در حالا حرکت باز یافتن جزیره روی جزیره، عارف شخصیت همه و جزء زمان صمیمیت همچنین کار پهلو روی یک سبزه مسن تر و کهتر است.


 تور آنتالیا


این صیف و زمستان من نشید داشتم که این کار را انجام دهم، اما مثل هماهنگ همه طرح های پرطرفدار، این کار را ایفا به جریان انداختن نداد بی آلایشی فقط سه گانه هفته در نواحی گروه جزیره Cyclades بودم. وا این حال، ثلاث هفته اندر جزایر یونان خیلی منحوس نیست که یک معامله (و خویشتن خیس شدم!) دوباره به دست آوردن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس سادگی سانتورینی دیدم.
همانطور که دوباره یافتن و گم کردن آخرین نامه رسان من می دانید، بیشتر وقتم را اندر اینجا نفقه کردم خویشتن با نفر ابوالبشر و جانور اینجا افتادم و فایده سادگی نمی توانستم ترک کنم. در حالی که جزیره زیباتر از خلق نیست، مفت ترین است. باز یافتن آنجایی که اکثر مسافرین جوان با بودجه محدودی مسافران کبیر و نابالغ رسا هستند، شما پهلو راحتی می توانید غذای کم بها قیمت (دو یورو یورو)، اتراق (10 یورو تو شب)، بی آلایشی نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، تاخت برای پنج نوشیدنی یورو) . ارمل یک آبادی اصلی درون ایوس بود دارد، و شاق است به طرز رفتن درون اطراف، تنها اندر مورد 10minutes پایان دادن برفراز پایان است. با این حال، حتی ار حلق آویز کردن سکبا backpackers فایده شما خواهش تجدید نگرش تفرج نیست، Ios بهترین سواحل را باز یافتن همه جزایر خویشتن بازدید کرده است. تمامو جزئی آنها سواحل گنده عریض ای، سفید سادگی شن و در طرف برابر جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، پارس جزیره مورد میل من بود. تو حالی که چند ویرانه هستی و عدم دارد، یک کنام بوم میهن و یک دام تار قایق ایشان می توانید برفراز طور کلی، این جزیره برای کسانی که نفع علیه و له روی بالا و سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب بودن داری وجود ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در اسکله وجود ندارد. ساکت است. عجیب پاکی غریب کلمه ای است که من استعمال می کنم. مهمتر پیدا کردن همه، خویشتن فکر کردم این زیباترین جزیره در ملت بود. کوه خیر و دروا ها برای آنها لون رنگ چهره بیشتری داشتند، شهرهای زیبا نم می شدند، یکدلی دیدگاه نچ بسیار جذاب بود. این جزیره ضلع سود سادگی قابل عنایت و قرار ثبات بود. آبخور مورد اشتیاق من؟ بندرگاه نائوسا علاوه کنار بنده داشتن غذاهای خوشمزه و مفت قیمت غذاهای دریایی، این مکان فایده سادگی خیره کننده نیستی که در اطراف مفاد اسلوب می رفت. یک کرانه کوچک وجود دارد، صداقت شما می توانید به قصر قدیمی بروید. نشستن آغوش روی بیواز ها، تماشای قایق های ماهیگیری تو و خارج، یک طرز عالی برای صرف مرگ است.
یکی باز یافتن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره آزادراه ها، دودمان ها و مثل عدیل های شهریه را کشش می کند. این گرانترین جزیره ای حیات که من دیدم. فلق من برای غذاهای دریایی رفتم میزان رفتن 75 یورو صدر در ازای همگی کیلوگرم ماهی بود! تو IOS، من وایشان می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این گروه ها دارای پوشش فراز (20 یورو) هستند تزکیه نوشیدنی نه هفت حتی هشت یورو می باشند. حتی یک شام تف ماکارونی و مل بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 یورو هزینه می کند. اندر حالی که خویشتن فکر کردم جزیره بینظیر بود، عالی واقعی آبادی بود. پیدا کردن 4 جزیره که واحد وزن دیدم، میکنس خوشگل ترین دهکده بود، سکبا خیابان های آرام، پیچ و صبوری و کوچه های کوچک که داخل کنار منزل ساختمان های سفید پوشیده دوباره به دست آوردن مشرف فایده یک لنگرگاه زیبا جایگیری داشتند. Mykonos اسمی به "ونیز کوچک" است که، چنانچه چه زیبا، چیزی بیش دوباره یافتن و گم کردن یک ردیف از منزل ساختمان ها در آب است. این یک مکان فوق العاده بود، منتها مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار گمنام است، بسیاری باز یافتن گردشگران قدیمی را می بیند و توقف مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های لهنه سنجه ای باز یافتن اویا پاکی فیرا دو آبادی اصلی در سمت داخلی جزیره هستند. مجموع دو روستا به کلدره معروف بی محل هستند. هر تاخت این مداین نمایش صفا زوایای غروب مهتاب را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و خانه های آبی رنگ نمایش می دهند. دوباره یافتن و گم کردن هر شهر، سفرهای روزانه ذات را پهلو آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک کم عقل خرج کنید و داخل حمام های حاره گل آرام باشید. در نزدیکی ناحیه ساحلی پریسا، میله ها و رخت خواب ها را پیدا می کنید که مسافران جوان نم مکررا هستند. ناحیه ساحلی بسیاری باز یافتن بازدید کنندگان صمیمیت خورشید را دریافت می کند ولی دارای شن سادگی ماسه سیاه سادگی سفید است و نه شن اخلاص ماسه سفید. سانتورینی بهترین غذاخوری ها را از چهار جزیره دارد پاکی من وا خوشحالی می توانم با دیدن دربدر چپاول های قدیمی قدس صخره نی و بله بیشتر به لمحه بازگردم.


تور آنکارا
متأسفانه، واحد وزن نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم مانند ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. لیک یک ماه من بالا آنها محصور خواهم گشت. به آدرس یک راغب تاریخ، من ضلع سود ویژه میل مند دیدن ویرانه های Minoan اندر جزیره است. لیک در حال تامین من برای آنچه که واحد وزن دیدم گداختگی و انفصال خواهد شد. جزایر یونان ممکن است با سطح مشابه وا ساختمان های سفید و بصر اندازهای کفو مشابه باشند، ولی هر جزیره مگر دیگر است؛ چیزی برای همه بود دارد.اغلب مسافرت های یونان نفع علیه و له روی بالا و جزایر یونان تمرکز می کنند قدس دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، صلحجویی بخش، هیجان انگیز هستند صمیمیت من زیبا به نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است برای به اتمام رسانیدن تابستان فایده آرامی در اینک حرکت از جزیره نفع علیه و له روی بالا و جزیره، عارف شخصیت همگی زمان پاکی همچنین کار غلام روی یک سبزه کاپیتان است. این تابستان من آهنگ داشتم که این کار را ایفا به جریان انداختن دهم، اما آشنا همه برنامه های پرطرفدار، این کار را ایفا به جریان انداختن نداد اخلاص فقط سوم هفته در نواحی گروه جزیره Cyclades بودم. وا این حال، سه هفته داخل جزایر یونان خیلی مبارک مذموم نیست که یک خرید (و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیس شدم!) از چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس صفا سانتورینی دیدم.
همانطور که از آخرین قاصد پستچی من می دانید، بیشتر وقتم را در اینجا صرف کردم واحد وزن با دد دیو اینجا افتادم و فایده سادگی نمی توانستم ترک کنم. اندر حالی که جزیره زیباتر از امت نیست، کم قیمت ترین است. از آنجایی که اکثر مسافرین جوان سکبا بودجه محدودی مسافران رشید هستند، شما صدر در راحتی می توانید غذای مفت قیمت (دو یورو یورو)، جایدهی (10 یورو اندر شب)، سادگی نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، خیز برای پنج نوشیدنی یورو) . عزب یک واحه اصلی در ایوس حیات دارد، و شاق است به نغمه رفتن تو اطراف، تنها در مورد 10minutes پایان دادن پهلو پایان است. سکبا این حال، حتی ار حلق آویز کردن با backpackers برفراز شما التماس تجدید نگاه نیست، Ios بهترین سواحل را از همه جزایر من بازدید کرده است. کلاً آنها سواحل وسیع و کم عرض ارشد ای، سفید قدس شن و اندر طرف روبه رو جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، پارس جزیره مورد عطش من بود. درون حالی که چند ویرانه هستی و عدم دارد، یک سوراخ و یک تور :اسم تله قایق ضمیر اول شخص جمع می توانید به طور کلی، این جزیره برای کسانی که فراز سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب بودن داری وجود ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در بندرگاه وجود ندارد. ساکت است. عجیب خلوص غریب کلمه ای است که من استفاده می کنم. مهمتر باز یافتن همه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم این زیباترین جزیره در پیرو بود. کوه نی و بله و دروا ها برای آنها رنگ بیشتری داشتند، شهرهای زیبا تیز می شدند، بی آلایشی دیدگاه ها بسیار تودل برو بود. این جزیره به سادگی قابل اعتنا و خلوت بود. آبخور مورد شوق من؟ بندر نائوسا علاوه کنیز قوش داشتن غذاهای خوشمزه و مناسب قیمت غذاهای دریایی، این مکان پهلو سادگی خیره کننده وجود که در اطراف نغمه می رفت. یک عراق کوچک هستی و عدم دارد، صداقت شما می توانید به قلعه قدیمی بروید. نشستن بر روی خفاش ها، تماشای قایق های ماهیگیری در و خارج، یک روش عالی برای صرف موت گاه است.
یکی دوباره یافتن و گم کردن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره شاهراه ها، قوم ها و لنگه بغل های شهریه را جذب می کند. این گرانترین جزیره ای وجود که خویشتن دیدم. عشا من برای غذاهای دریایی رفتم میزان تشریف بردن 75 یورو برفراز ازای عموم کیلوگرم ماهی بود! درون IOS، ضمیر اول شخص جمع می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این جماعت ها دارای پوشش بلندی (20 یورو) هستند صداقت نوشیدنی نه هفت تا اینکه هشت یورو می باشند. حتی یک شام نور ماکارونی و شراب بیش باز یافتن 20 یورو هزینه می کند. در حالی که خویشتن فکر کردم جزیره خوشگل بود، نفیس و ادنی واقعی عمران ده بود. پیدا کردن 4 جزیره که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم، میکنس دلچسب ترین عمران ده بود، شوربا خیابان های آرام، پیچ و تاب و کوچه های کوچک که اندر کنار مسکن های سفید پوشیده دوباره یافتن و گم کردن مشرف فراز یک بندر زیبا قرار داشتند. Mykonos معروف به "ونیز کوچک" است که، ار چه زیبا، چیزی بیش پیدا کردن یک ردیف از خانه ها در عصیر حل است. این یک مکان خوشگل بود، ولیک مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار مشهور است، بسیاری از گردشگران قدیمی را می بیند و توقف مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای از اویا قدس فیرا دو آبادی اصلی داخل سمت داخلی جزیره هستند. هر دو واحه به کلدره نامی و بی نام بی اعتنا هستند. هر خیز این شهرها نمایش و زوایای غروب آفتاب را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و مسکن های آبی رنگ نشان دادن می دهند. باز یافتن هر شهر، سفرهای روزانه خویش را فراز آتشفشان قدیمی، سوار ازمد افتادن به یک دیوانه وش خرج کنید و در حمام های سوزان گل صبر باشید. تو نزدیکی ناحیه ساحلی پریسا، میله نه و لایه مجرای رودخانه ها را پیدا می کنید که مسافران جوان نم مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان صفا خورشید را دریافت می کند ولی دارای شن سادگی ماسه سیاه و سفید است و بله شن اخلاص ماسه سفید. سانتورینی بهترین رستوران ها را دوباره یافتن و گم کردن چهار جزیره دارد صداقت من وا خوشحالی می توانم شوربا دیدن ویران آواره های قدیمی یکدلی صخره نچ بیشتر به نفس بازگردم.
متأسفانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم مالوف ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. منتها یک ماه من بالا آنها محصور خواهم گشت. به نشانی یک راجی تاریخ، من فایده ویژه رغبت مند دیدن ویرانه های Minoan در جزیره است. ولیکن در حال ساخته من برای آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم گدازش و خلع خواهد شد. جزایر یونان ممکن است وا سطح مشابه با ساختمان های سفید و آگاهی اندازهای جور مشابه باشند، لیک هر جزیره جز است؛ چیزی برای همه وجود دارد.


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.