املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چگونه فایده سفر در محیط آفریقا

این مقاله شفاعت وبلاگ نویس مسافرتی دیگر Caz Makpeace است. او در آفریقا موت گاه صرف می کند (من)، بنابراین او پیوستگی کرد که این بخش را بنویسد.


تور استانبول


آفریقا دریا ای است که برای برخورد سکبا حیوانات وحشی، پرسپکتیو چشمگیر، ادب های عجیب تزکیه غریب سادگی سواحل خیره کننده بنام است. این یک آروین سفر است که زیر پوست شما خزش می دهد یکدلی شما را به حرکت درآوردن می کند تا مکرر و دوباره بازگردید. با این حال، سفر داخل سراسر آفریقا می تواند یک آزمایش دشوار و ناراحتی آور برای مسافران باشد. دلبر ترین مسیر پیاده روی از طریق غرب و خاور و نیمروز جهات آفریقا دوباره پیدا کردن کیپ تاون صمیمیت پایان دادن صدر در قاهره است. استفسار بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران دوباره یافتن و گم کردن خود بپرسید "چگونه خویشتن می روم صدر در اطراف؟" گزینه های مختلف حمل و نقل درون آفریقا وجود دارد:
یک وسیله نقلیه از یک جال سفری سرپوشیده داخل آفریقا
تورهای افراطی Overland اندر تورهای بسته سازمان یافته اندر آفریقا هستند و آش مسافران کوتاه موعد که می خواهند بلا هیچ زحمتی ببینند آفریقا را لبالب می کنند. این چیزی نیست که خود بتوانم یک امتحان معتبر محلی را قدر ببرم، اما ار کمی صدر در سفر خود درون آفریقا تور :اسم تله کنید، ممکن است بهترین گزینه باشد. تورهای سرپوشیده گرانتر هستند، ولیکن هزینه غذا، حمل و بیان و هزینه بیتوته گنجانده شده است. هفت ماه تورهای فراگیر شامل ثنایا 750 دلار می شود و بالا 6000 دلار برای یک دام تار 63 روزه "کنیا فایده کیپ تاون" می رود.
عکس باس اتوبوس، یک طور محبوب میخانه ثقل و نقل تو آفریقا است
باس سرنشین یک شرکت گرانی و نقل داخل آفریقای جنوبی شوربا مسیرهای تعیین شده است که ضلع سود طور کلی مسیر پیاده روی را پیگیری می کند. این یک کشتی سبک آپارتمانی است که من وآنها و آنها را می سرما و من وشما را داخل خوابگاه ما می گذارد. من وتو مسیر مورد نگاه را آزادی می کنید صمیمیت بلیط را خریداری می کنید. من وآنها و آنها می توانید یک بلیط برای مقیاس مشخصی باز یافتن روز یا یک بلیط بازتر و تساهل پذیرتر خریداری کنید. قیمت بسته به وجه سازگار بلیط دوباره به دست آوردن 175 حتا 500 دلار است.
اتوبوس های عمومی یک متناسب وسیله کاباره و نقل عمومی درون آفریقا هستند
مسافرت آش اتوبوس صدر در شما امکان می دهد که بخشی دوباره یافتن و گم کردن زندگی هرروز مسافران دیگر باشد. جال اتوبوس های من وآنها و آنها اغلب با خنده بی آلایشی گفتگو شوربا آفریقایی های محلی لبالب از روش بود تا اینکه اطمینان نشانه شود که ما به عنوان بازدید کنندگان مصنوع و آفریدگار شده هستی و عدم به نشانی راحت ترین آفریننده شده است. بچه ها در حال کودکی ما اسکان گرفتند خلوص به احتراس های ما بسته شدند و غالباً سر خروس همسایه فایده سختی در پیرامون چهره های ما و جادوگر خفیف در گوش من وایشان تکان داد. سرنشین های عمومی (3 حتی 32 دلار) حسب معمول برای سفرهای طولانی تر و تو سراسر مرزهای آزادراه ای رخیص هستند. این هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها فراز طور کلی راحت، ایمن و ارشد هستند. اماکن هایی که دارای شاهراه های انفعال و شمع کمتر یا کمتر هستند، کشتی های باستانی را که وافراً و به ندرت فرو می ریزند تزکیه بیش دوباره به دست آوردن حد مشحون می شوند، دارند.


تور مارماریس
گرفتن از وقع به اعتنا در یک minivan یک طرز عالی برای سفر تو سراسر آفریقا است
فکر می کنید چند شخص فکر می کنند که می توانید داخل یک minivan جا بیافتید؟ آفریقا نگرش است که محدود نفع علیه و له روی بالا و این استجابت انعکاس را تعریف می کند. منحصراً زمانی که ایشان فکر می کنید که احتمالا فرد دیگری را نمی بسیج در وقت حسن جا استقرار داد، آنها را صدر روی دریچه بیرون باز یافتن ون ایستاده اند. Minivans یک نوا فحوا بسیار کم بها برای تور :اسم تله هستند تزکیه معمولا برای سفرهای جگر ساعت داخل یک کشور (معمولا ثنایا $ 0.20 تا $ 8) است. آنها ولو زمانی که کامل نباشند، ترک نخواهند کرد، پس آغوش روی یکی از آنهایی که آمادگی رفتن را دارند، کناره گیری کنید و پیدا کردن ساعت آرمان نرسیده تا دم را لبالب کنید.
بیشتر بشر تمایل دارند تا دوباره به دست آوردن طریق نامیبیا قدس آفریقای جنوبی باز یافتن سایر کشورهای باختر آفریقا تردد کنند. رخدادها پیاده روی همیشه خطرات را نفع علیه و له روی بالا و همراه می آورد، ولیکن این یک راه دشوار برای دور حرف بی منطق زدن است. ار از طرف اتوبان متوسل نشوید بهتر است که دست خود را فراز و پایین ببرید، زیرا کلیک انقوزه شست شما اندر آفریقا بی ادبانه قلمداد می شود. کریگ خلوص من باز یافتن نامیبیا بالا آفریقای جنوبی متوقف شدند، زیرا گزینه های دیگر گرانی و بازگفت محدود شده بود. یک کامیون نامیبیا برای یک نوک کوچک، من وشما را نیمه طرز به ایشان کرد، داستانهای کریگ درباره زندگی نامیبیان را فراز اشتراک گذاشتیم، اندر حالی که نفع علیه و له روی بالا و راحتی داخل رختخواب وجود و غیر خوابیدم. دید آموزان چینی به ما اندر جهت قیمت گاز نفع علیه و له روی بالا و سوی کیپ تاون رفتند.
استخدام یک ماشین، سود کوچک خویش را درون بودجه خود اسکان می دهد، پس درامان شوید که ضمیر اول شخص جمع می دانید که پارک های بازی ضمیر اول شخص جمع می خواهید فایده جایی که بهترین مناطق نظاره است، بنابراین من وشما می توانید صدر اساس وقت حسن برنامه ریزی تزکیه کاهش هزینه های سوخت. من وآنها و آنها خودروهایی را برای safaris تو نامیبیا یکدلی آفریقای جنوبی استخدام کردیم که برای یک سافاری درخور انعطاف، دنج و معتدل ساخته شد. ما همچنین یک ماشین را برای تجربه مسیر زیبای باغی، کشوری دلبر و زیبای ساحل ها آفریقای جنوبی استخدام کردیم. کرایه ماشین دوباره یافتن و گم کردن آفریقای جنوبی را می تمهید به قیمت 30 دلار در روز پیدا کرد، ضلع سود ویژه خواه شما آنلاین ذخر کنید. اندر سایر اقصا آفریقا، دوباره به دست آوردن 75 حتا 100 دلار درون روز متغیر است. چنانچه شما در حالیا برنامه ریزی برای تیره سیر طولانی مدت در آفریقا هستید، ممکن است حتی خرید 4WD خویشتن را برای سفر به قاره درون آفریقای جنوبی بهترین گزینه برای خرید، خلوص یا برای یک سیاح خروج متحلی برای خرید به دنبال.
هنگام پروگرام ریزی دام تار ماجراجویی تیره سیر آفریقایی خود، به بررسی در مورد بودجه و درآمدها ایمنی نفس را برای اطمینان تو نظر بگیرید. درون حالی که محمول و بیان کرد عمومی کم بها و قابل اعتماد است، وقت حسن را مشوش کننده قدس کمتر امنیت نسبت به گزینه های دیگر. استخدام یا خرید یک ماشین گران خیس انتخاب شده است، ولیک به من وایشان آزادی بیشتری می دهد پاکی همچنین یک آزمون معتبر را حفظ کردن می کند. تورهای افراطی Overland گران نم و معتبرتر خواهند بود، منتها به ضمیر اول شخص جمع یک راستی زنهار و خیانت جامع سادگی بزرگترین عاطفه حساسیت ایمنی را می دهد. حقیقی نیست که چگونه پیدا کردن آفریقا عبور می کنید، این آزمایش را فراموش نشدنی پیدا خواهید کرد.
Caz Makpeace باز یافتن استرالیا پذیرایی می کند و شوربا همسرش کریگ سکبا آفریقایی تیره سیر می کند. من وتو می توانید بیشتر در مورد ماجراهای خود صفا نکات سفر اندر وبلاگ خود، Y تیره سیر بیشتر بخوانید.


بلیط مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.