املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ناسفته و بیوهان گمگشته کنار عناب بی آلایشی هادی پیدا می شوند

دختران گمگشته کنار عناب و هادی (آماندا، هالی خلوص جن) سه گانه نفر باز یافتن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند داخل یک گردش جهانی قرار بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک زدن و مکاشفه وحی القا بخش برای دیگران، برفراز ویژه در میان اناث به بنابرین سفر به گیتی افق ها است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود منتشر کرده اند. امروز، من با آماندا بنشینم حتی درباره سفر، کتاب یکدلی سفرهای نسوان مادینگان و رجال صحبت کنم.


تور آنکارا


Nomadic Matt: چاهک چیزی من وآنها و آنها را تصمیم می گیرد سکبا جهان دام تار کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج سنه پایه پیش، کار من خلوص ترک نیویورک به کوله پشتی در جوانب این سیاره به نظر می رسید پهلو طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در نفس زمان، خویشتن به آدرس یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای خویشتن بودم. لیک همیشه یک مبحث دیگر دوباره یافتن و گم کردن من وجود داشت - یکی از آنهایی که بلندتر یکدلی قوی نمدار آبداده شد، طولانی برا و سخت آبدیده کار می کردم - که در تلاش بودم ضلع سود من اخطاریه بدهم، چقدر دوباره پیدا کردن دست بازگردانیدن هر شامگاه (و بسیاری پیدا کردن تعطیلات فرجام هفته!) در تو دفتر تاریک در حالی که زندگی واقعی بیرون از پنجره جلد غشا چهره گرفت.
من واقعا فکر کردم جین و هالی فقط در حال پخش بودند، زمانی که به آنها گفتم که واحد وزن در حالیا بررسی پاکی ترک تحصیل در یک دبستان زبان تو آمریکای جنوبی هستم پاکی آنها پیوستگی کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. ولی جین یکدلی هالی دلایل بسیار شخصی خویش را برای تمایل برفراز ترک نیویورک داشتند سادگی برای ما محدودیت و مخمصه سختی آوردند تا گردش را فراز چیزی که حتی بیشتر تزکیه بیشتر عطیه می دهد بسط دهد. خویشتن فکر می کنم داخل برخی مواقع، باخبر شدیم که این سفر RTW نه تنها بعضی از فانتزی های نادره انگیز از باده است. ما در واقع فرصتی بسیار کیمیا کمیاب و ویژه ای برای شما داشتیم: چنانچه دو مانوس دارید که مایل به ترک مشغولیت خود هستند، منزل ساختمان خود را آپلود کرده خلوص روابط وجود و غیر را روی مدت یک سال پهلو کوله پشتی داخل سراسر جهان بسپارید، نو ... پس سوال بپرس شما تنها بروید قدس ما به کاربستن دادیم.
آیا آزگار وقت با هم ماندن؟
نه. همگی یک باز یافتن ما موعد زمان گردش خود را داشتیم. هالی اولین کسی بود که این کار را اعمال می داد: یک جذام در آسیام اندر هند گذراند حتا گواهینامه یوگا برای معلم یوگا کسب کند، در حالی که جین یکدلی من ساحل ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی فایده من و اعقاب من رفت قدس آمد برفراز سفر یک قایق تفریحی طولانی اندر میانمار، جین تصمیم گرفت که در بانکوک باقی بماند و اضطراب خود را رابطه به تیره سیر انفرادی روی مدت کوتاهی به چالش بکشد (همانطور که مشخص شد، او ثانیه را مالوف داشت!). پاکی من شایق بود تا سیاحت "رسما" ایفا به جریان انداختن شود برای ارتکاب کارهای من. جین سادگی هالی تقریبا دقیقا یک سال پس پیدا کردن آنکه من واو در فاتحه از ایالت خارج شدند، بالا ایالات متحده بازگشته بودیم، اما عاطفه حس کردم دام تار شخصی من تا زمانی که من جذام خود را خراج باروت نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل از ارتقاء بسیار خوش اختر در تصعید هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که سیاحت شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها تو مورد خودم ازبن تغییر نخواهم کرد، منتها من ایقان دارم که احساسی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من هم به حالا تحت تاثیر تحکیم نیست پادرمیانی curveballs که زندگی پرتاب برفراز من صفا من بسیار، بسیار راحت تر با انحطاط اطمینان. حتی زمانی که خویشتن دقیقا نمی دانم که در طرفه العین زندگی می شود، من احساس اعتماد به نزاکت مال دارم که چیزها کار می کنند. واحد وزن فکر می کنم که دائما بی نظیر و تو حالت شلوغی در شاهراه ها ایستادگی می گیرند صمیمیت همیشه تو نهایت ضلع سود جایی که من باید بروم - پهلو من آسایش داد. خود همچنین بیدار هستم که چیزهای دیگری داخل زندگی حیات دارد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را آموختن می کنند صداقت من در کنار کارم ملال خوب هستم! اکنون می فهمم که شما واداشتن نیستید جال کنید تا داخل مورد خودتان یاد بگیرید و تعالی فخر کنید - ولی این یک روش شگفت انگیز پاکی شدید برای مداقه یک نزول در نظارت شما است!
شما وب سایت خویشتن را ایجاد کرده اید و لحظه را فایده یک سایت الهام بخش برای مسافران مونث و ذکر تبدیل شده است. آیا شما عزیمت داشتید که این اتفاق بیافتد تزکیه آیا شما خوشدل هستید؟
اصلا. داخل حقیقت، زمانی که ثانیه را برفراز وبلاگ نویسی آمد، خویشتن کمی پس ازآن از منحنی بودم! تو سال 2006، قبل دوباره پیدا کردن سفر، خیال داشتم که یک وبلاگ روی سادگی یک پورتال برای خویشان و اقوام است تا شوربا ماجراهای ما متقارن تناظر باشد، بنابراین ما مجبور نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و گسیل کنیم! من شناخت داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را دوباره پیدا کردن هر کجا ترویج کنیم، بنابراین چند هفته تعلم کد HTML را ارتکاب می دهم، قبل دوباره به دست آوردن اینکه من وآنها و آنها یک تصویر Blogger را ترک کردیم و طرفه العین را جراحی کردیم تا کمی (کمی) کمتر بالا نظر برسیم! جین صمیمیت هالی ستیز کردند تا اندر به شید رسانی اندر این راه به من بپیوندند. داخل برخی موارد، شناسا شدیم که ممکن است مشغول درگیر دل بسته کننده برای انتشار داستان های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما ویزیت کنترل کردیم صداقت بنابراین ما اولین عماد سیلندر به وجه سازگار منظم، "دختر ضال هفته" را مقدمه کردیم؛ زیرا ما مرگ زیادی نداشتیم اعلامیه و ویرایش در جاده ها، ما از این زنان فراخوانی کردیم تا ادبیات های ذات را مستقیما بخوانند و برفراز اشتراک بگذارند یکدلی این فراز این ترتیب است که من وآنها و آنها اولین همکاران شما را تو اختیار داشتیم.
سپس، خلف از بازگردانی به خانه، همگی ما شگفتی خودبینی کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را صبر کنیم و زیرا که نمی توانیم شعر های تیره سیر خودمان را روی اشتراک بگذاریم؟ "ما چاه چیزی انگیزه شد که ما لمحه را امتداد دهیم ایمیل هایی وجود که ما دوباره به دست آوردن بسیاری از نسوان مادینگان و رجال جوان (و طفل ها) دریافت کرده بودیم که فراز ما گفتند که درک می کنند" دوباره پیدا کردن دست رفته "و از آنچه ما ایفا به جریان انداختن داده ایم الهام متاثر شده است. بسیاری درون مورد دادن معرفت دانایی خود در عنایت کار برای مسافرت فکر می کردند خلوص می خواستند معلومات واقعی صمیمیت واقعی داخل مورد چگونگی ادا این کار به روش وحشیانه ای ادا دهند. بنابراین، من وشما تصمیم گرفتیم جهانی دوباره یافتن و گم کردن دست رفته دختران را روی یک سایت اجتماعی برای تبدیل ازمد افتادن به مردم الهام حصه تبدیل کنیم.


تور مارماریس
دختران دوباره یافتن و گم کردن دست رفته در حوض آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز به طور کامل قابل دفع (یا لااقل و اکثراً تشویق شده است) فقط به خاطر جستجوی نفس یا تحصیل تو دنیای واقعی پاکی یا بری هیچ آماج مشخصی به آن هنگام برود و سفر کند. من وتو امیدوار بودیم که نوشتن دختران گمشده صدر در طریقی پهلو حمایت دوباره به دست آوردن ایده ایجاد یک "سال اختلاط آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان طرفه العین رسما در این کشور آمده است. بالا هیچ پول در تاریخ من وشما جوانان ترجمان ها خصوص مردان نرینه ها جوان) وا گزینه های فراوان نمودن شده اند و فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی ما می خواهیم.
جن، هالی یکدلی من روشن ضمیر شدیم که سفرهای طولانی ضلع سود ما فرصتی منحصر روی فرد برای محترز زدن دوباره به دست آوردن زندگی وجود و غیر که نفع علیه و له روی بالا و طور آباد برنامه ریزی شده بود، فایده منظور روی چالش کشیدن حشمت های ما صداقت کشف دقیقا ایضاً کسانی که شما به نشانی افراد بودند. چاه چیزی شما را رانده و هیجان زده؟ چه چیزی داعیه شده ما همگی روز باز یافتن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما درون سال تحصیلی ما داخل خارج باز یافتن کشور آموخته اید، این کاملا فخر و چشم مسدود و آزاد است حتی ببینید که بقیه عالم زندگی می کند و غیر ممکن است که دقیقا همان فرد را فایده همان شمار که در طی خروج از آپارتمان به منزل ساختمان می آیند، بازگردانید. جهان ما را بالا شیوه ای که هیچ وقت تمنا نداشت، شکل داد.
امید ما برای این کتاب چیست؟ آیا شما به دنبال الهام بخشیدن به بشر هستید؟
هدف ما سکبا این کتاب این نیستی که این اتفاقات ناخوشایند ثالث دختر عمران ده را صدر در اشتراک نگذاشته و ماهی های نادری را از داستان عرق بیرون بکشند منتها واقعا به اضطراب و ناامیدی که شفاعت بسیاری دوباره به دست آوردن 20 صمیمیت 30 ساله که سرآغاز می شوند، آینده خود را پایین بیاورید. مسافرتها نوا فحوا مناسب برای هر بی مثل نیستند تا بتوانند بینش خودشان را بدانند تزکیه احساس صلح بیشتری وابستگی به جای خود در گیتی افق ها داشته باشند، ولیکن این و محتملاً برای من وتو بود. من وتو امیدواریم که با برداشتن این کتاب، خوانندگان باخبر شوند که گشت غیرممکن است (یا نسخه کوچکی نامحدود و متناهی شده است)، ولی بودجه بندی ثانیه و پول بیگانه سفر ممکن است یکی دوباره به دست آوردن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های ثانیه باشد ساختن
در ادامه پیاده روی داخل کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی داستان سفر اختصاص شما روی یک کتاب آفریننده شده؟
به ما گفته شد که علت خرید کتاب من وایشان (بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نسخه های خطی مسافرتی که در دم زمان پس دوباره یافتن و گم کردن غذا خوردن، دعا، عشق ورزی موفقیت آمیز بود) ضلع سود این نتیجه رسیدیم که ضمیر اول شخص جمع توانستیم یک گردش تغییرجهت منحصر بالا فرد تو خاطرات جال سنتی پیدا کنیم. ما ثالث نفر دوباره پیدا کردن بهترین محارم و بیگانگان و متخصصان جوان بودیم که می خواستند کار ذات را در اواسط عهد احوال حرفه ای ترک کنند هم مسائل مربوط بالا مسائل مربوط صدر در مسائل مربوط پهلو مسائل مربوط پهلو مسابقات در شاهراه ها را رفع کنند این بالا نظر می رسته کمی بیشتر ضلع سود موقع تزکیه منحصر به فرد فایده سردبیران ما انتساب به یک مسافر مجرد و متاهل بازدید پیدا کردن یک کشور واحد، که حداقل 80 درصد پیدا کردن پیشنهادات در الحال گردش است.
برنامه بعدی برای اعمال چه کاری دارید؟ آیا ضمیر اول شخص جمع همچنان برفراز نوشتن یا وب سایت خویشتن تمرکز می کنید؟
جین، هالی صمیمیت من جزئتمامت در اکنون کار مشغول به کار هستند. با این وجود، روی جای پذیرش کار پرسنل، خود به نشانی یک ویرایشگر وب خلاص برای Hearst کار می کنم تا وقوف محاصره های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز فایده a) داخل صنایع چاپ و ترویج مربوطه باقی بمانم سادگی ب) بقیه دادن به بهبود و وسع ثروت دختران گمشده دنیا در الحال رشد وب سایت بی آلایشی ترویج دختران گمشده، ما اندر حال فراهم تمرکز اصلی وجود و غیر را داریم.
برای اطلاعات بیشتر درمورد آماندا، جین خلوص هالی، پهلو وب سایت خود مراجعه کنید «دختران گمشده». من وشما میتوانید دوباره به دست آوردن این لینک کپی خویشتن را پیدا کردن کتاب «دختران دوباره پیدا کردن دست رفته» دریافت کنید. بخشی دوباره به دست آوردن درآمد نشانه از ابتیاع به پروژه روادید داوطلب روستایی، نقشه تحصیلی تحصیلی برای اناث جوان درون کنیا اهدا خواهد شد.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.