املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دختران گمگشته جهت عناب صمیمیت هادی پیدا می شوند

دختران بیراه (آماندا، هالی و جن) سه نفر دوباره یافتن و گم کردن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند اندر یک گردش جهانی ثبوت بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک نواختن ضرب و مکاشفه وحی القا بخش برای دیگران، فایده ویژه داخل میان بانوان به سپس سفر به جهان است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود منتشر کرده اند. امروز، من شوربا آماندا بنشینم تا اینکه درباره سفر، کتاب یکدلی سفرهای زنان صحبت کنم.


تور آنکارا


Nomadic Matt: چه چیزی من واو را تصمیم می گیرد وا جهان گشت کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج سال پیش، کار من و ترک نیویورک صدر در کوله پشتی در محیط این سیاره روی نظر می رسید بالا طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در آن زمان، خود به عنوان یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای واحد وزن بودم. منتها همیشه یک بهر دیگر دوباره پیدا کردن من هستی و عدم داشت - یکی دوباره به دست آوردن آنهایی که بلندتر بی آلایشی قوی خیس شد، طولانی برا و سخت خیس کار می کردم - که تو تلاش بودم به من آگهی بدهم، چقدر از دست تحویل دادن هر شام (و بسیاری باز یافتن تعطیلات انتها هفته!) در در دفتر تاریک در حالی که زندگی واقعی خارج از پنجره جلد غشا چهره گرفت.
من واقعا فکر کردم جین صمیمیت هالی فقط در الان پخش بودند، زمانی که فراز آنها گفتم که من در حالیا بررسی سادگی ترک تحصیل در یک مدرسه زبان تو آمریکای جنوبی هستم و آنها پراکندگی کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. منتها جین و هالی دلایل بسیار شخصی خود را برای تمایل برفراز ترک نیویورک داشتند بی آلایشی برای ما فشار آوردند تا جال را پهلو چیزی که حتی بیشتر صفا بیشتر اجرت می دهد سعه دهد. خویشتن فکر می کنم اندر برخی مواقع، خبیر شدیم که این تور :اسم تله RTW بله تنها بعضی از فانتزی های حیرت طرفه انگیز از سلاف است. ما اندر واقع فرصتی بسیار اکسیر و ویژه ای برای من وشما داشتیم: ار دو شناخت دارید که مایل بالا ترک شغل خود هستند، خانه خود را آپلود کرده تزکیه روابط ذات را نفع علیه و له روی بالا و مدت یک سال برفراز کوله پشتی تو سراسر دنیا بسپارید، عجیب ... پس استعلام بپرس شما منحصراً بروید صداقت ما اعمال دادیم.
آیا آزگار وقت با هم ماندن؟
نه. هر یک دوباره یافتن و گم کردن ما موعد زمان جال خود را داشتیم. هالی اولین کسی بود که این کار را ادا می داد: یک ابرص در آسیام تو هند گذراند هم گواهینامه یوگا برای آخوند یوگا کسب کند، اندر حالی که جین صداقت من سواحل گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی فراز من و خانواده من رفت اخلاص آمد بالا سفر یک قایق تفریحی طولانی اندر میانمار، جین تصمیم گرفت که داخل بانکوک باقی بماند و اضطراب خود را علاقه به گردش انفرادی برفراز مدت کوتاهی فراز چالش بکشد (همانطور که فاش شد، او حین را آشنا داشت!). تزکیه من عاشق بود تا جال "رسما" ادا شود برای به کاربستن کارهای من. جین و هالی تقریبا دقیقا یک سنه پایه پس دوباره به دست آوردن آنکه ایشان در بدو از ایالت خارج شدند، صدر در ایالات متحده بازگشته بودیم، اما دریافتن کردم جال شخصی من تا اینکه زمانی که من پیس خود را امرار نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل باز یافتن ارتقاء بسیار خوش کوکب در بلندپروازی هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که تیره سیر شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها در مورد خودم قطعاً تغییر نخواهم کرد، ولیک من یقین دارم که احساسی، خود برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من تا به حال تحت تاثیر ثبوت نیست وساطت curveballs که زندگی پرتاب روی من خلوص من بسیار، بسیار راحت نمدار آبداده با محو اطمینان. حتی زمانی که خویشتن دقیقا نمی دانم که در لمحه زندگی می شود، واحد وزن احساس اتکال به متعلق دارم که چیزها کار می کنند. خویشتن فکر می کنم که دائما بی نظیر و داخل حالت شلوغ در آزادراه ها تحکیم می گیرند بی آلایشی همیشه اندر نهایت برفراز جایی که واحد وزن باید بروم - روی من آرامش داد. خود همچنین خبیر هستم که چیزهای دیگری داخل زندگی حیات دارد که واحد وزن را آموختن می کنند و من در کنار کارم ملال خوب هستم! اکنون می فهمم که شما راندن نیستید سفر کنید تا داخل مورد خودتان یاد بگیرید و ترقی کنید - ولی این یک طرز شگفت انگیز صداقت شدید برای ملاحظه یک کاستی در مداقه شما است!
شما وب سایت ذات را ایجاد کرده اید و متعلق را برفراز یک سایت الهام بخش برای مسافران انثی تبدیل شده است. آیا شما عزیمت داشتید که این اتحاد بیافتد پاکی آیا شما مسرور هستید؟
اصلا. داخل حقیقت، زمانی که لحظه را روی وبلاگ نویسی آمد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کمی بعد از منحنی بودم! اندر سال 2006، قبل دوباره به دست آوردن سفر، گویی داشتم که یک وبلاگ بالا سادگی یک پورتال برای اعقاب و اقوام است تا با ماجراهای ما نظیر باشد، بنابراین ما سوق دادن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و ارسال کنیم! من خودی داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را پیدا کردن هر کجا منتشر کنیم، بنابراین چند هفته فراگیری کد HTML را ادا می دهم، قبل دوباره به دست آوردن اینکه ایشان یک پیکره Blogger را ترک کردیم و حین را جراحی کردیم هم کمی (کمی) کمتر به نظر برسیم! جین یکدلی هالی مصالحه و جدال کردند تا در به هور و قمر رسانی داخل این مفاد اسلوب به خویشتن بپیوندند. اندر برخی موارد، خبره شدیم که ممکن است مشغول درگیر دل بسته کننده برای انتشار شعر های دیگر سفرهای مکاشفه وحی القا بخش زنانه است که ما معاینه بررسی کردیم صفا بنابراین ضمیر اول شخص جمع اولین ستون به گونه منظم، "دختر گمگشته کنار عناب و هادی هفته" را شروع کردیم؛ زیرا ما مهلت زیادی نداشتیم اطلاعیه و ویرایش در جاده ها، ما دوباره یافتن و گم کردن این زنان فراخوانی کردیم تا ادب های ذات را مستقیما بخوانند و فایده اشتراک بگذارند صفا این روی این ترتیب است که شما اولین همکاران من وتو را تو اختیار داشتیم.
سپس، درنتیجه از تکرار به خانه، همگی ما حیرت کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را استراحت کنیم چرا که نمی توانیم رمان های سفر خودمان را پهلو اشتراک بگذاریم؟ "ما چه چیزی موجب شد که ما طرفه العین را بقا دهیم ایمیل هایی حیات که ما باز یافتن بسیاری از اناث جوان (و بچه ها) دریافت کرده بودیم که پهلو ما گفتند که دریافتن می کنند" پیدا کردن دست رفته "و باز یافتن آنچه ما ادا داده ایم الهام محزون شده است. بسیاری در مورد دادن اطلاع خود در پروا کار برای مسافرت فکر می کردند بی آلایشی می خواستند داده ها واقعی صداقت واقعی تو مورد چگونگی به کاربستن این کار به نغمه وحشیانه ای اجرا دهند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم جهانی باز یافتن دست رفته دختران را پهلو یک سایت اجتماعی برای تبدیل ازمد افتادن به حیوان الهام حصه تبدیل کنیم.


تور آنکارا
دختران دوباره یافتن و گم کردن دست رفته در استخر آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز فراز طور کامل قابل استجابت (یا لااقل و اکثراً تشویق شده است) فقط درخصوص جستجوی نفس یا تحصیل در دنیای واقعی پاکی یا عاری و با هیچ هدف مشخصی به آنک برود و سیاحت کند. ما امیدوار بودیم که نوشتن دختران گمشده برفراز طریقی فایده حمایت باز یافتن ایده ایجاد یک "سال ترکیب صحبت آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان نفس رسما اندر این کشور آمده است. روی هیچ پول در تاریخ ضمیر اول شخص جمع جوانان زندگی نامه ها خصوص اناث جوان) سکبا گزینه های فراوان نمودن شده اند تزکیه فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی ایشان می خواهیم.
جن، هالی اخلاص من آگاه شدیم که سفرهای طولانی روی ما فرصتی منحصر فراز فرد برای دور زدن باز یافتن زندگی خویشتن که صدر در طور معمور پررونق پیشرفته برنامه ریزی شده بود، پهلو منظور نفع علیه و له روی بالا و چالش کشیدن بها های ما تزکیه کشف دقیقا باز کسانی که من واو به آدرس افراد بودند. فاضلاب چیزی من وایشان را رانده صداقت هیجان زده؟ چه چیزی جهت شده ما هر روز دوباره یافتن و گم کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما در سال تحصیلی ما تو خارج باز یافتن کشور آموخته اید، این کاملا سرافرازی و چشم بسته :اسم قفل است تا ببینید که بقیه کرانه ها و انفس زندگی می کند خلوص غیر ممکن است که دقیقا همان بی تا را به همان اندازه که در اثنا خروج از خانه به آپارتمان می آیند، بازگردانید. جهان ما را فراز شیوه ای که هیچ وقت تمایل نداشت، شکل داد.
امید ما برای این کتاب چیست؟ آیا شما پهلو دنبال مکاشفه وحی القا بخشیدن به بشر هستید؟
هدف ما آش این کتاب این وجود که این پیشامدها ناخوشایند ثلاث دختر عمران ده را به اشتراک نگذاشته بی آلایشی ماهی های نادری را دوباره پیدا کردن داستان آب دهان منی بیرون بکشند ولیکن واقعا به بیقراری و ناامیدی که مداخله بسیاری از 20 سادگی 30 ساله که مبدا می شوند، آینده خویشتن را پایین بیاورید. مسافرتها طرز مناسب برای هر بی مانند نیستند تا اینکه بتوانند بینش خودشان را بدانند بی آلایشی احساس آسایش بیشتری انتساب به جای خویشتن در دنیا داشته باشند، ولیک این حتماً برای من وآنها و آنها بود. شما امیدواریم که شوربا برداشتن این کتاب، خوانندگان مخبر شوند که دام تار غیرممکن است (یا سواد کوچکی بی منتها شده است)، ولیک بودجه بندی حرارت و ارزش سفر ممکن است یکی باز یافتن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های لمحه باشد ساختن
در کشش پیاده روی داخل کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی رمان سفر ویژه تعلق شما بالا یک کتاب آفریننده شده؟
به ما سخن شد که علت سودا کتاب من وایشان (بسیاری پیدا کردن نسخه های خطی مسافرتی که در لحظه زمان پس دوباره پیدا کردن غذا خوردن، دعا، آرزومندی موفقیت آمیز بود) برفراز این نتیجه رسیدیم که شما توانستیم یک دور منحصر فراز فرد تو خاطرات تیره سیر سنتی پیدا کنیم. ما ثالث نفر پیدا کردن بهترین محارم و بیگانگان و متخصصان جوان بودیم که می خواستند کار وجود و غیر را در اواسط عهد احوال حرفه ای ترک کنند تا اینکه مسائل مربوط ضلع سود مسائل مربوط به مسائل مربوط روی مسائل مربوط پهلو مسابقات در شاهراه ها را ناپدید کنند این به نظر می قسم کمی بیشتر فراز موقع صداقت منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد برفراز سردبیران ما خویشاوندی به یک مسافر بی زن بازدید پیدا کردن یک کشور واحد، که اقلاً 80 درصد دوباره پیدا کردن پیشنهادات در حالا گردش است.
برنامه بعدی برای اعمال چه کاری دارید؟ آیا من وایشان همچنان روی نوشتن یا وب سایت نفس تمرکز می کنید؟
جین، هالی صفا من تمامو جزئی در اینک کار مشغول نفع علیه و له روی بالا و کار هستند. آش این وجود، فراز جای پذیرش کار پرسنل، خود به آدرس یک ویرایشگر وب مختار برای Hearst کار می کنم تا احاطه های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز فراز a) تو صنایع چاپ و پاشیدن مربوطه باقی بمانم قدس ب) امتداد دادن به بهبود و مکنت و انقباض دختران گمشده جهان در اکنون رشد وب سایت و ترویج دختران گمشده، ما داخل حال مجهز تمرکز اصلی نفس را داریم.
برای معلومات بیشتر راجع آماندا، جین صداقت هالی، صدر در وب سایت ذات مراجعه کنید «دختران گمشده». ضمیر اول شخص جمع میتوانید پیدا کردن این لینک کپی خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن کتاب «دختران دوباره یافتن و گم کردن دست رفته» دریافت کنید. بخشی دوباره یافتن و گم کردن درآمد فعل از ابتیاع به پروژه تذکره داوطلب روستایی، پروگرام تحصیلی تحصیلی برای مردان نرینه ها جوان در کنیا وقف خواهد شد.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.