املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

این زندگی غیر انسانی

من اجلاسیه اعتیاد خود را می بینم حتا چیزی شبیه بالا این داشته باشم:


بلیط استانبول
"سلام، کنیه من درخشان است پاکی 50 روز باز یافتن زمان آخرین گردش من گذشت. هر آفتاب کمی سخت بران از و نو می شود. خود تقریبا ثلاث بار داخل هفته این بلندپروازی را اندوخته کردم. خویشتن فکر می کنم دفعه بعد که دکمه خرید را می بینم. خیلی راحت و بغرنج است خود نمی دانم که آیا می توانم آن را اجرا دهم. "
در دوروبر من، معتادان مسافرتی دیگر در سرا به صورت آگاهانه می کشند. آنها درک درد واحد وزن هستند. صداقت سپس، در کنایه به پرواز، تماماً آنها را آیفون ذات را پاکی بررسی قیمت خیر به آماجگاه مورد عطش خود را. آنها تقریبا ضربه خرید نیز. همه ما دریغا می کشند شما اسیران ماضی در حالا رفتن نیست، اقلاً در حال تامین نیست.
من تو هفت کشور درون حال مجهز در ایالات متحده بوده ام. در آن زمان، رویای خویشتن برای صرف تابستان در روستا نیویورک را به کاربستن داده ام. دائمی نیست داخل سپتامبر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بوستون و آنگاه به کانادا می روم، جایی که زندگی عشایری خود دوباره آغاز می شود.
به سیر من، من ظن می زنم هنوز ملال عشقی هستم. گر یک عروسک بی ریشه دائمی باشد، خلف من هنوز عروس است. نیویورک تنها عمران ده موقت واحد وزن است، جایی که خویشتن برای جال بعدی خویشتن را دوباره راه اندازی می کنم.
با این حال هر روز سپیده دم من در منزل ساختمان زیرمیزی خودم بیدار می شوم، صبحانه را در تنورخانه ام می کنم، و آنگاه حمام را در حمام که شوربا غریبه های دیگر صدر در اشتراک گذاشته نشده است، ببرم. یخچال من وا غذا است. من نفس به یک کلوب هستم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کلاس های فرانسوی را می گیرم (و همچنین وا استفاده از کلمه انگلیسی Benny)! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک شیوه دارم من آباد در کافه در خیابان هستم. من ذوب شده من عاطفه حس می کنم گدازش و انفکاک شد صداقت این خود را زایل می کند
من درون نیویورک یک وقت عالی دارم این عجیب انگیز است این خالق بوده است. این رویاست من محارم و بیگانگان جدیدی را ایجاد کرده والد و ابن و با آن ها ربط برقرار کرده ام.
با این الان من برای مدت طولانی اندر یک مکان ایستادگی نگرفته ام.


تور ارزان کوش آداسی
از آنجایی که همیشه در حال حرکت بالا سمت اقامت است، تنظیمات سخت خیس از لحظه است که فکر کردم. ثابت قدم است که همه و جزء روز تو اینجا روستا جدید چیزی پیدا کردم. نیویورک برای دیدن و اجرا دادن زیاد است. روزهای من لبالب است لیک هنگامی که شما کل چند مهر یا چند هفته فایده جای تغییر مکان مورد مصرف قرار می گیرید، ناگهان جایگیری دادن مانع می توانید دوباره به دست آوردن شیشه سوی پیش پنجره کاربرد کنید.
من نمی دانم چی می خواهم بمانم. برای من، حرکت زندگی است هرچه دیگر خود اینجا هستم، بدتر پیدا کردن آن، لنگه تک های خسته والد و ابن را می گیرم پای واحد وزن ... روانه من ... حرکات را می خواهد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان اتوبان را مالوف دارم عموم کس اندر مورد سفر دلزدگی دارد، من مسئلت هستم من جماعت ها را مونس دارم یکدلی راهم را پیدا می کنم، مسافرخانه ها، راکب ها، و ودیعه درستکاری بندی و راستی زنهار و خیانت بندی کردن. پهلو هر حال، من دل آزرده شدم از نیویورک دل آزرده نباشید اما دل آزرده از بودن درون یک مکان. خویشتن یادم می آید زمانی که واحد وزن برای اولین وهله بر از گشت من اندر سال 2008 بودم. مزین بودم هم چند هفته دیگر بمانم. زندگی در یک مکان ایستاد. نیویورک ازاصل راکد نیست
هنگامی که ما همیشه در اینک حرکت هستید، به متعلق عادت می کنید. موقر بی جنبش می شود شیوه زندگی من وتو من اندر خوابگاه ها موقر بی جنبش هستم من متوقع راهم اندر فرودگاه هستم. این زندگی چیزی است که خویشتن می دانم. حالا، من از اصل من دریافتن می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر میکنم تو مورد اینکه چه جور هنوز درون یک مکان هستم فکر میکنم. خود رویای رفتن از عنایت به مکان را دارم خویشتن فکر می کنم که چسان می توانم تعمیرات سفرم را دریافت کنم. اگر من صرفاً چند روز بالا برمودا بلندپروازی کنم چه؟ این خیلی مصون بی گناه نیست JetBlue دارای پروازهای مناسب قیمت است.
رفتن به منزل ساختمان نیاز به تعدیل زیادی دارد. تغییر سبک زندگی نفس را حتی بیشتر. این چیزی است که هفت هفته بالا من احساس می کند: تنظیم یک شیوه زندگی. الحال من اندر آپارتمانم خفته ام، مشتاق شام خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای پخت وپز است، خلوص من ابتدا به تعجب میکنم ار من حتی به الحال ساکن نشوم، چنانچه من هم به اکنون تبدیل ضلع سود تنها نیمه عشایری، چگونه بنابرین از حین مقابله؟ گر در هفت هفته تو یک محل سخت است، چه چیزی در مورد حرکت نفع علیه و له روی بالا و جایی؟ گر من اندر مورد ایده ی استجاره نامه چکار کنم، اندر مورد زمانی که شرف من در اجاره نامه است؟ ولی در این افکار، بیدار می بدنظر حسود که خویشتن هنوز سکبا جاده ای کار نکرده ام. یا شاید، این جاده ای است که آش من ارتکاب نمی شود.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.