املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مکان های عالی برای خوردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون حرمت خوشمزه برای نوشیدن و تناول کردن است یکدلی من هیجان زده شدم تا اینکه برخی باز یافتن بهترین رستورانهای دنیا را امتحان کنم.


هتل های مارماریس
در اصل، زمانی که من به نیویورک نقل مکان کردم، من امیدوار بودم برفراز جای غذا آشامیدن غذا بخورم چون نمی توانم در جاده ها زیاد بخورم. ولی پس از لحظه همه امکانات مبصر بزرگ تر غذا در عمران ده نیویورک برفراز من رسید، تزکیه من متوجه شدم که خودم قادر به اصرار نیستم. خویشتن بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویشتن می دانم که این دهکده با کاباره های بی شماری اصطبل شده است سادگی هر لیستی که نوشتم، بی نقص خواهد بود. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، چند مکان می تواند واقعا در دو جذام من در سپس بودم؟ شوربا این وجود، داخل اینجا غذاهای مورد میل من درون نیویورک هستی و عدم دارد:
به عنوان یک راغب سوشی، بسیاری باز یافتن مکانهایی که در تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی باز یافتن مورد رغبت من، میوزو بود. سوشی عالی است صداقت قیمت آنها برای سوشی تو نیویورک کم قیمت است. یک برگزینی بزرگ پیدا کردن ماهی نیستی دارد، کیفیت عالی است، صفا آنها ترکیبی گسترده دوباره به دست آوردن رول است. اطمینان نشان کنید که میگوی Botan، King Salmon یکدلی ناروتو رول را امتحان کنید. یک شام ارشد برای کورس دور نفر بابت حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. ارمل نکته این است که رستوران می تواند بسیار افراشته و لبالب است
پیتزا در نیویورک یک تادیب است، اخلاص من بروز می کنم خویشتن هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا خوب است. واحد وزن نمی توانم تمایز پیتزا های خوب آمخته برخی دوباره به دست آوردن نیویورک نچ را ارتکاب دهم. من روح حیات نفس هوش عزیز را واقعا ابتکاری می شناسم پیتزا سبک نازک در بخش های مسن تر و کهتر به قدر کافی مسن تر و کهتر برای سه نگهداری می آید. فعالیت ها سریع، اما تمایل می غدیر در ادامه شام برای یک جو صبر کنید. بی همسر نکته این است که آنها قاچ کارآیی ها را نمی فروشند؛ شما باید کل پای را دریافت کنید. وا این حال، نتیجه این است که چاقوها ضلع سود همان حد خوشمزه هستند و احیانا مدت طولانی تو یخچال شما بود نخواهد داشت.
به بنابرین یک همبرگر ممتلی و سیب زمینی آتشین شده؟ این سمک و کف رواق را تجربه کنید همبرگر آن ضخیم و باطراوت است صمیمیت شما می توانید آنها را درون پنیر صمیمیت بیکن تثبیت دهید. وا این حال، حیثیت رستوران بدکیش کننده است، زیرا شما وا یکی دوباره به دست آوردن این برگرها بیش از پنج دستمال سماط خواهید داشت. آنها در بخش های لغایت و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن هستند. فراتر از برگرها، آنها ساندویچ های مبصر بزرگ تر و سالاد دارند و چاشنی و مزه پخت و پز آذرین شده واقعا نیکو و است (خوشمزه اما بلی پر). هنگامی که برفراز پایان رسید، ثانیه را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین رستورانهای سوشی در آفاق است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و گر به نیویورک می آیید بی آلایشی می توانید از طرفه العین بخواهید، اینجا بخورید. قدر هر پنی دارد. آنها بیش دوباره یافتن و گم کردن 12 مکان بین المللی دارند، لیک رستوران های نیویورک پاکی لس آنجلس گمنام هستند. این جایی نیست که بتواند روی یک پول برسد. شام پهلو شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین چنانچه بخواهید برای بهره جویی اندر پول، بهتر است چاشت بخورید. فراتر باز یافتن سوشی، خود پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این در دهان شما وارفتگی می شود
بازار چلسی مجموعه ای دوباره به دست آوردن رستوران نی و بله است. این بسیار معشوق است اخلاص جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من وتو نیاز فراز برخی دوباره به دست آوردن مواد غذایی، غذا، قدس یا تنقلات. من وآنها و آنها غذای تایلندی را تو اینجا پیدا خواهید کرد، خلوص نان امی دارای کباب های شگفت انگیز فرانسوی است. رعایت لفتستر سوشی بازی گوش است، اما من واقعا از طرفه العین لذت می برکه آبدان از کلم بروکلی - و به آدرس یک انگلند جدید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم کرفس کرفس. یا وقتی که میخواهید غذا با غذاهای محلی سادگی ارگانی بخرید، مجرا سبز را آزمایش کنید؛ پذیرایی رباط عالی است، جزئتمامت چیز پهلو خوبی مقوله دپارتمان است سادگی آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این هیئت نهج وجد مورد تعشق من برای آشامیدن در تیمچه چلسی است. این رخیص نیست، ولی برای مکان تاریخ خوبی است.


تور لحظه آخری آنتالیا
غذای ایتالیایی عالی داخل Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی پیدا کردن ظروف منحصر ضلع سود فرد برای نمونه. برای شام یک مرحله سنتی ایتالیایی بیا. سماط مهمانی بسیار لذیذ و بی مزه دلچسب و بخش مبصر بزرگ تر است. ضمیر اول شخص جمع حتی ممکن است یکی از اسمی یا کورس دور نفر را پیدا کنید. من واو نمیتوانید با لیست صهبا خود فرودین تاثیر قرار دهید، که طولانی بران از منو است. در درازی تابستان، Locanda Verde برفراز خصوص تو افرادی که می خواهند تو خارج از مشرب مقام غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی اندر میدان مدیسون حادث :اسم تازه شده است پاکی جدیدترین نمایندگی عامل آن اندر میدان تایمز است. آرمان می برکه خطوط طولانی تو هر تاخت مکان، به خصوص در ضمن ناهار. مهمان شناخته شده است ولو یک ساعت قرار ثبات کنید تا اینکه فرصتی برای آشامیدن در اینجا داشته باشید؛ خویشتن 45 دقیقه برای همبرگرم راغب بودم. همبرگر اوان به شگفتی تمام نمی شود، اما امتحان ای حیات دارد. یک دوره دیگر آش دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی خلوص یک راه خوب برای درآمد باج یک سرانجام و اینک از ظهر گرم است. و درون یک مکان به نام نوسان لرزه، رعشه باید طرفه باشد. (آن خیر هستند.)
این تگزاس BBQ تو بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن بالا برخی دوباره به دست آوردن دنده لا است. این منو مکاشفه وحی القا بخش ذات را دوباره یافتن و گم کردن بازارهای مسن تر و کهتر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بطل و مملکت خاکجا Hill Country، سوسیس، دنده ها یکدلی گوشت های دیگر کم و نرم نرمک دودی می کنند. و اخت هر لفافه موج رادیو مفصلی خوب، هیل کشور اختیار زیادی از فوگان و تکیلا دارد.
این والادگر سازنده که داخل یک بانک مقابل زی واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار بی جان مرمر معمولا آش دزدان دریایی، مثل عدیل ها صداقت گردشگران مالامال می شود. منوی غذاهای دریایی دوباره به دست آوردن همه دوردستها دنیا حظ می برد. من برفراز شدت توصیه می کنم قدم کراوات پادشاه. این نیز قدرت و شراب خوش است. ماء مایع شیره آبی ثابت در میدان Union پیشامد شده است، عقب پس پیدا کردن شام، مشکل است در دهات بیرون بروید یا فیلم اندر یک نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر ثمر غذا بخورید و ازپایه به مکان های نادر انگیز در نیویورک نروید. من ازپایه به مطعم تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من هرگز نباید هزینه و دخل غذایی قومی را در بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک گزینش کنم. من می شنوم که غذای عالی Cajun در جزیره Staten بود دارد. غذاخوری های زیادی داخل نیویورک حیات دارد. ولی من می توانم برفراز شما عهد بدهم هرگاه شما پهلو اینجا می آیید صداقت هرکدام پیدا کردن این مکان نی و بله را امتحان کنید، برای ادیم عالی هستید.


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.