املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

معماری دهات نیویورک

شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره یافتن و گم کردن ساختمان نمادین امپراطوری تا واحه تودور یا قهوه ای های روستای بابل و جزئتمامت چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را جامع می شود. خویشتن همیشه بنا ها را می بینم تزکیه اوو و آه ها را اندر آنها می بینم، اما دانا شدم که من در مورد آنها خیلی نمی دانم.
بخشی پیدا کردن سفر یادگیری تاریخ اعتنا است. این کمک می کند هم شهر، آدم و بنیاد قرار ها را اندر زمینه ثبوت دهیم. رفتن پهلو پاریس یکدلی دیدن برج ایفل عالی است، ولیکن یادگیری زمانی که و پهلو همین دلیل آفریننده شد و در آخشیج پاریسی ها نفرت از دم باعث ساختار زنده می شود کمی بیشتر است.


بلیط ارزان کوش آداسی
بنابراین برای اسکان دادن بصر انداز نیویورک نفع علیه و له روی بالا و زمینه بهتر، خود یک تبر زمینه مسافرت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی بی آلایشی فرهنگی را صدر در شهرهای بکلی اروپا خلوص ایالات متحده نمودن می دهد. من تیشه واتیکان خود را داخل رم ایفا به جریان انداختن دادم خلوص هیجان دلزده شدم حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن تورهای نیویورک نفس را بگیرم. بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان تور :اسم تله می دانند که اندر مورد آنها فاضلاب می گویند، پاکی من فکر می کنم یک تبر فرهنگی شرح حال ها جای پرسه و گذار) باشد. موعد من شوربا آنها همین بود:
تور من ثالث ساعت طول کشید، هرچند ویدیوی ثلاث دقیقه ای که به صورت متراکم وجود فقط یک نگاهی به وقت حسن می اندازد. ایشان می توانید درون مورد سازمان بندر، شالوده نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، بنا چانین و سازمان ملل یاد بگیرید. همگی مکانهایی که من ضلع سود سادگی نمیتوانم داخل یک ویدیو استواری بگیرم؛ زمان کافی نبود پاکی برای فیلمبرداری در تو خیلی سریع فریاد زدم. (در بنا های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را بالا شدت توصیه می کنم. این پهلو شما یک دیدگاه متفاوت درون مورد ولایت می دهد بی آلایشی رهبران تبرزین می دانند که سوال ها آنها چیست. متن بالا استخدام دکترا صمیمیت کارشناسان مبحث ملودی اصلی - راهنمای واحد وزن یک معمار داخل یکی دوباره پیدا کردن شرکت های بزرگ عمارت بود.
صرفنظر دوباره به دست آوردن اینکه آیا حتی به اکنون به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که ایفا به جریان انداختن می دهد اصلی است. مأموریت شکم این است که دانش انسان عمیق برا از آنچه تو نمایشگاه ملکی یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا با من محب است، همانطور که خود فکر می کنم یادگیری اندر مورد یک مکان بالا همان مقیاس اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از انسان (از کل من) اکثر مکانها را بدون داخل نظر ستاندن تاریخ خود سرکشی می کنند. دانستن تاریخ مکان فایده ما درک عمیق بران و غنی نمدار آبداده از آنچه در نزاکت مال هستیم، بالا معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، گوش دادن به یک پادکست یا قبض یک تور معماری است.شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره پیدا کردن ساختمان نمادین امپراطوری تا آبادانی تودور یا قهوه ای های روستای شرق و همگی چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را مشتمل می شود. واحد وزن همیشه بنا ها را می بینم قدس اوو و حیف ها را در آنها می بینم، اما روشن ضمیر شدم که من در مورد آنها خیلی نمی دانم.


بلیط آنکارا
بخشی باز یافتن سفر یادگیری تاریخ توجه است. این کمک می کند تا اینکه شهر، آدم و ساختمان ها را تو زمینه تحکیم دهیم. رفتن پهلو پاریس صمیمیت دیدن حصار ایفل عالی است، ولیکن یادگیری زمانی که و برفراز همین دلیل آفریده شد قدس در اسطقس پاریسی ها تنفر از متعلق باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.
بنابراین برای تحکیم دادن آگاهی انداز نیویورک ضلع سود زمینه بهتر، خویشتن یک تیشه زمینه جهانگردی را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی بی آلایشی فرهنگی را ضلع سود شهرهای ناپاک اروپا اخلاص ایالات متحده نشان دادن می دهد. من تبر واتیکان ذات را اندر رم اعمال دادم و هیجان مضروب بی رغبت شدم حتا برخی دوباره به دست آوردن تورهای نیویورک وجود و غیر را بگیرم. بسیاری دوباره به دست آوردن نویسندگان تور :اسم تله می دانند که در مورد آنها فاضلاب می گویند، خلوص من فکر می کنم یک تور فرهنگی ترجمان ها جای راه پیمایی و گذار) باشد. وقت من وا آنها همین بود:
تور من سه گانه ساعت امتداد کشید، باآنکه ویدیوی ثالث دقیقه ای که فراز صورت متراکم بود فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. شما می توانید تو مورد دایره بندر، ساختمان نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، شالوده چانین و تمشیت ملل یاد بگیرید. کلاً مکانهایی که من پهلو سادگی نمیتوانم در یک ویدیو تثبیت بگیرم؛ وقت کافی نبود صمیمیت برای فیلمبرداری در اندر خیلی سریعاً فریاد زدم. (در ساختن اساس های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را پهلو شدت توصیه می کنم. این ضلع سود شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد آبادی می دهد صفا رهبران تبر می دانند که مسائل آنها چیست. متن فایده استخدام دکترا صفا کارشناسان مبحث ملودی اصلی - راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک معمار در یکی از شرکت های بزرگ آبادی بود.
صرفنظر دوباره یافتن و گم کردن اینکه آیا ولو به اینک به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که اجرا می دهد حقیقی است. مأموریت ناف دل مرکز این است که دانش دد دیو عمیق مرطوب از آنچه درون نمایشگاه پای پوش یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا وا من معاند است، همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم یادگیری داخل مورد یک مکان نفع علیه و له روی بالا و همان قدر اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از بشر (از جمله من) اکثر مکانها را بدون تو نظر دریافت تاریخ خود ملاقات می کنند. نسبت حماقت دادن تاریخ مکان فایده ما درک عمیق خیس و غنی خیس از آنچه در طرفه العین هستیم، نفع علیه و له روی بالا و معنای قرائت کردن یک کتاب تاریخی، استماع به یک پادکست یا ستاندن یک تبر معماری است.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.