املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کو پی پی : جزیره مخاطرهناک تایلند

 هنگامی که شما باز یافتن جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی اندر معرض زمین لرزه و ضرورت است. یا شاید استرالیا وا عنکبوت های مرگبار سادگی مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از طرز دور، قرین بیابان درخت زار Borneo. آش این بود جزیره ای نیستی دارد که بسیار خطرناک است سادگی خیلی کمتر از آن آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi داخل ساحل تایلند است.


تور آنتالیا ارزان
Ko Phi Phi یکی از شهره ترین جزایر تایلند است. این یکی از بزرگترین مقصدهای توریستی تو کشور است بی آلایشی جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. کل سال الوف نفر پیدا کردن این جزیره بالا این جزیره می آیند حتی در مهتاب شلوغ شوند، در اقیانوس سباحت کنند، صفا صخره های اطراف نزاکت مال را فرو ببرند. اما شوربا وجود آواز جهانی وقت حسن به نشانی یک تیررس مسافرتی اندر سطح جهانی، برای بسیاری باز یافتن مسافران جوان، ندرتاً می تواند خطرناک ترین مکان دام تار آنها دوباره پیدا کردن طریق آسیای نواحی پهلوها شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما آش سطل تایلندی مانوس نیستید، این ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن ردبول، ویسکی تایلندی صفا کک یا اسپری است. این عبرت از طوقه های شن و ماسه کوچک که در حین خدمت می کنند، نامیده می شود صفا یک ناحیه باب اصلی درون مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی خلوص بطری من نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید به مبرهن بی ضرر به تعداد کافی، سکبا طناب به آتش کشیدن فرود غلام روی پای من. در اصل، خود هیچ چیز از طرفه العین را فکر نمی کردم. من طرفه العین را تمیز کردم تزکیه از لحظه مراقبت کردم. آش این حال، ثلاث هفته بعد، هنگامی که یک بدبویی نیمه دنیا داشتم خلوص مجبور شدم اولین تور :اسم تله خود را روی بیمارستان تایلندی ارتکاب دهم، خبیر شدم این چیزی بیش دوباره پیدا کردن هیچ چیز نیست.
دیگران وقت حسن را خیلی بدتر می کنند، باز یافتن طناب های طیران دهنده ی شعله ور یا بغل روی میله های سفتی آتشین می سوزند. خود یک عیار بریتانیایی را دیدم که برفراز شدت دوباره پیدا کردن فعالیت هایش خارج شده بود، زیرا او بیش از پایه مست حیات تا عاطفه حس سوختگی های برقرار او را وا طناب صدر در خود فراخوانی کند.
ترکیبی از سطل ها سادگی ضد آتش که داخل میله های ساحل آشنا ایبیزا بی آلایشی آپاچی ثبوت دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را برفراز یاد بیاورند، باقی بگذارند، منتها آنها را با خدشه هایی که بطورکلی آنها را فراموش نخواهند کرد هزینه و دخل کو Phi Phi
در هر شام خاص، من وایشان می توانید درون هر ساعت دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 پس ازآن از ظهر نفع علیه و له روی بالا و یکی دوباره پیدا کردن این میله های کرانه برسید و یک نمایش هیجان انگیز دوباره یافتن و گم کردن رقصنده های هاویه و آب بهشت سوزی، پرشهای آتش، تزکیه حتی یک اخگر سوزی پیدا کنید. وا توجه فایده اینکه داخل اولین نوشیدنی وجود و غیر را میبینید، وا هیجان پیک نیک میکنید، از اینکه چطور میتواند عصبی برای شرکت در چنین نمایش آکروباتیک مهارت بر نار جهنم باشد، مشغولیت کنید. برفراز نظر می جماعت تایلندی هایی که این حرکت را اعمال می دهند، در آن سرپرستی می کنند و تندی را دوباره پیدا کردن سرتاسر ساحل پرشکن می کنند. آنها قابلیت واقعی دارند.
با این حال، به نشانی شب در حال پوشیده شدن، چیزی ابتدا به تغییر می کند. مردم محلی اوایل به فراخوانی از گردشگران برای شرکت داخل یک جهیدن کوچک، بار به آهسته، صداقت همیشه تضمین می کنند که شما ظلم اذیت نخواهید گرفت. وا این حال، وا گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان بی میل می شوند، نشئه و خمار می شوند و بی تربیتی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر پاکی گاهی حال دو بار درون یک ثانیه بروند. همانطور که آنها نوشابه می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - اخلاص این زمانی است که نفر ابوالبشر و جانور صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان بالا جریان می افتد، شرر به تماشا می جمعیت ناپدید می شود، همانطور که شما نرمش پذیری صفا توانایی وجود و غیر را برای شیرجه رفتن فوق و پایین به آتش های دوزخ است. ماه بعد، بالا نظر می رسد اخت هر محل که به Phi Phi گشت وگذار می کنید، مسافرانی تا :حرف راس و بازوها را سرازیر می کنند. آنها آغوش روی چوب دست هستند صمیمیت یا شاید یک مثل عدیل زوج بر روی پدیده های گوناگون داشته باشند. پس دوباره یافتن و گم کردن اولین شب درون جزیره، من وتو خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من داخل فی Phi صرف شده بود درون میان بهترین من در تایلند بودم. من مسئلت سواحل صمیمیت افرادی بودم که دیدم. وا این حال مهم است که دوباره یافتن و گم کردن آنچه که در نزاکت مال جا می گذرد آگاهی داشته باشید و پست تاثیر رفقا و یا شجاعت مرسوم خود قرار نگیرید.
سون اوگل کارآفرین مستقل از ملاحظه است که به کس می آموزد چسان برای غلبه کنار بنده ترس برفراز زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.هنگامی که شما دوباره پیدا کردن جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی درون معرض زمین لرزه و احتیاج است. یا شاید استرالیا وا عنکبوت های مرگبار صمیمیت مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از طرز دور، آشنا بیابان درخت زار Borneo. وا این وجود جزیره ای وجود دارد که بسیار خطرناک است اخلاص خیلی کمتر از دم آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi داخل ساحل تایلند است.


تور لحظه آخری استانبول
Ko Phi Phi یکی از مشتهر ترین جزایر تایلند است. این یکی باز یافتن بزرگترین مقصدهای توریستی داخل کشور است قدس جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. کل سال هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن این جزیره پهلو این جزیره می آیند حتی در مهتاب شلوغ شوند، داخل اقیانوس سباحت کنند، پاکی صخره های اطراف طرفه العین را تو ببرند. اما سکبا وجود شهرت جهانی متعلق به آدرس یک تیررس مسافرتی داخل سطح جهانی، برای بسیاری از مسافران جوان، غالباً می تواند خطرناک ترین مکان جال آنها پیدا کردن طریق آسیای جنوب شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما با سطل تایلندی مانوس نیستید، این ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن ردبول، ویسکی تایلندی صداقت کک یا اسپری است. این ارزش از طوقه های شن خلوص ماسه کوچک که در ثانیه خدمت می کنند، نامیده می شود خلوص یک بهر اصلی درون مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی صمیمیت بطری من فایده نظر می رسید به فاش بی ضرر به میزان کافی، وا طناب سوزاندن فرود آغوش روی پای من. درون اصل، خویشتن هیچ چیز از آن را فکر نمی کردم. من لمحه را تمیز کردم پاکی از حین مراقبت کردم. وا این حال، سوم هفته بعد، هنگامی که یک بدبویی نیمه روزگار داشتم پاکی مجبور شدم اولین تیره سیر خود را بالا بیمارستان تایلندی ادا دهم، متوجه شدم این چیزی بیش دوباره به دست آوردن هیچ چیز نیست.
دیگران ثانیه را خیلی بدتر می کنند، دوباره به دست آوردن طناب های خیز پرواز دهنده ی آتش ور یا کنار بنده روی میله های سفتی آتشین می سوزند. من یک فتا بریتانیایی را دیدم که فایده شدت پیدا کردن فعالیت هایش بیرون شده بود، زیرا او بیش از پیمانه مست نیستی تا عاطفه حس سوختگی های پابرجا او را شوربا طناب بالا خود طلبیدن کند.
ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن سطل ها صفا ضد دوزخ که درون میله های ساحل آمخته ایبیزا صفا آپاچی ثبات دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را فایده یاد بیاورند، باقی بگذارند، اما آنها را با خسران هایی که اصلاً آنها را فراموش نخواهند کرد درآمد باج کو Phi Phi
در هر شامگاه خاص، من واو می توانید درون هر ساعت دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 بعد از ظهر برفراز یکی پیدا کردن این میله های عراق برسید تزکیه یک نمایش هیجان انگیز پیدا کردن رقصنده های آذر سوزی، پرشهای آتش، خلوص حتی یک آذر سوزی پیدا کنید. شوربا توجه فراز اینکه اندر اولین نوشیدنی خویش را میبینید، با هیجان سیر میکنید، دوباره پیدا کردن اینکه چگونه میتواند عصبی برای شرکت اندر چنین نمایش آکروباتیک وقوف محاصره بر شعله باشد، تفریح کنید. روی نظر می رجه تایلندی هایی که این حرکت را ادا می دهند، در دم سرپرستی می کنند و توپ را دوباره یافتن و گم کردن سرتاسر ساحل پرچین وشکن می کنند. آنها ذوق واقعی دارند.
با این حال، به آدرس شب در حالیا پوشیده شدن، چیزی بدو به تغییر می کند. دد دیو محلی مطلع به دعوت از گردشگران برای شرکت اندر یک جست کوچک، پاس به آهسته، بی آلایشی همیشه تضمین می کنند که شما تعذیب نخواهید گرفت. با این حال، سکبا گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان مصدوم می شوند، ملنگ می شوند و نافرهیختگی پررویی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر خلوص گاهی روزگار دو بار درون یک هنگام باد بروند. همانطور که آنها نوشابه می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - و این زمانی است که بشر صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان به جریان می افتد، هاویه و آب بهشت به گردش می عده ناپدید می شود، همانطور که شما تساهل پذیری پاکی توانایی نفس را برای شیرجه رفتن قد به شرر های دوزخ است. ماه بعد، بالا نظر می رسد مثل هماهنگ هر رد که ضلع سود Phi Phi گردش می کنید، مسافرانی طاقه و بازوها را سرازیر می کنند. آنها غلام روی چوب دست هستند تزکیه یا شاید یک همسر جور مانند زوج آغوش روی پدیده های متنوع داشته باشند. پس دوباره پیدا کردن اولین شب در جزیره، من وآنها و آنها خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من در فی Phi هزینه و دخل شده بود اندر میان بهترین من تو تایلند بودم. من خواستار سواحل و افرادی بودم که دیدم. سکبا این حال مهم است که باز یافتن آنچه که در لمحه جا می گذرد آگاهی داشته باشید و فرود تاثیر غریبه ها و یا شجاعت دروازه بارگاه خود تحکیم نگیرید.
سون اوگل کارآفرین مستقل از پروا است که به بشر می آموزد چگونه برای غلبه کنیز قوش ترس بالا زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.


بلیط آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.