املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آبادانی استکهلم

 اکثر افرادی که من را می شناسند می دانند که خود سوئد را مالوف دارم. ثانیه را سکبا چشم انداز زیبا، دریاچه ها، کوه ها، فورج ها، بنا ها صداقت البته دد دیو پر شده است. چنانچه کشور چنین شتا سختی نداشته باشد، می خواهم بالا پایتخت استکهلم حرکت کنم. این یکی باز یافتن زیبا ترین شهرهای قدیمی دنیا است که حتی به اینک به آن بسیجیده ام. مردم خوب هستند، این دهات به راحتی شایان پیمایی است، تمیز است، ریل است، صفا شب زنده داری عالی دارد.


تور دقیقه نود آنتالیا
من فکر می کنم آنچه که استکهلم را جذاب می کند، تنظیم است. این یک دهات کوچک است که داخل میان یک خلیج آکنده از جزایر کوچک و ورودی تحکیم دارد. دهکده قدیمی استکهلم (Gamla Stan) اندر جزیره مرکزی تو قرن 13 مصنوع و آفریدگار شده است. این واحه پایتخت امپراتوری سوئد هستی و عدم و به آدرس یک مرکز تجارت ارشد به آدرس برجسته شناخته شد. اکنون معماری آن، نوشیدنی های ثمین قیمت، دد دیو زیبا و الگو های اخضر شناخته شده است.
بیشتر جذابیت تاریخی این دهکده در Gamla Stan، جایی که کاخ سلطنتی حادث :اسم تازه شده است، ازبر کردن شده است. لیک حتی اندر خارج دوباره پیدا کردن Gamla Stan، این بنا ها تاریخی صداقت زیبا هستند. آپارتمان های منقش قرمز، کبود و زرد برفراز خصوص آش لایه کاهش کنار هم اسکان می گیرند.
علاوه آغوش این، عمران ده با طبیعت مالامال شده است. درختان الفبا بسیاری دوباره پیدا کردن خیابان ها، بسیاری از مربع ها و پارک ها وجود دارد، صفا شما کلاً خیلی دور از محلول ذوب خوی بزاق نیستید.
در استکهلم چیزهای زیادی وجود دارد. من کلاً حوصله ندارم وقتی به آن زمان بروم سادگی بسیاری دوباره پیدا کردن فعالیت ها پول کمتری را خرج می کنند، زیرا دهات استکهلم کم ارزش نیست.
از طریق Gamla Stan بروید دوباره یافتن و گم کردن این منطقه متمایز بازدید کنید و در مورد تاریخ آن شوربا خیابان های قلعه سنگ توان بزنید. این بهره اصلی عمارت بود و در اینجا ساختمانهای قرنها، گیوه نوبل، کاخ سلطنتی و منزل ساختمان های باستانی اغنیا را خواهید دید.
سفر به نشست الجزایر. پایه یک هور و قمر در اینک گذراندن یک جزیره را دارد. یک کشتی یا ماشین را نفع علیه و له روی بالا و یکی باز یافتن جزایر اصلی بروید و از آن هنگام میتوانید سکبا قایق تیره سیر کنید تا اینکه برخی دوباره به دست آوردن جزایر دیگر را تو مجاورت کشف کنید. ما می توانید تورهای بسیاری دوباره پیدا کردن نقاط واحه را پیدا کنید. تورهای تازه روزهایی هستند که ما را روی جزایر ترجیح می دهند.
روز را داخل جزیره Djurgarrden نفقه کنید. یک جزیره واقع تو وسط استکهلم، این گیرایی کشش توریستی بسیار دلبر است که مکانت دیدن نفس را دارد. من واو یک تبرزین پیاده روی، در رستوران راحتی بخورید، پیدا کردن پارک تفریحی (Gröna Lund) کیف ببرید و از یک روستای تاریخی سوئدی (Skansen [نگاه کنید به زیر]) را ببینید.
موزه واسا. این موزه تنها کشتی قرن هفدهم در آفاق را حفظ می کند. این کشتی عظیم قرار بود که تمول امپراتوری سوئد را برجسته کند. اندر عوض، لحظه را خفه دوم که برکه را ترک کرد. محلول ذوب خوی بزاق های لوس این خلیج لحظه را به خاطرسپردن کرده اند، صمیمیت اکنون می توانید نفس را اندر شکوه غیر شایسته فروش متعلق مشاهده کنید.


بلیط استانبول
کاخ سلطنتی. کاخ سلطنتی بین سالهای 1697 حتی 1754 خلق شده و تو سمت شرق روستا قدیمی حادث :اسم تازه شده است. بلیط های بی ربط به آپارتمان های سلطنتی، موزه مرطوب کرونور، خزانه داری، قدس موزه رد باستانی Gustav III هزینه قاطبه کدام 100 دلاری (11 دلار آمریکا از 27/27/2017) است که خانه های حین جادویی است. زمانی که صاحبان مشاغل میزبانی می شوند سپرده می شود.
اسکانسن اولین ملکی فضای لخته در گیتی افق ها نیز علاقه باغ درنده متخصص داخل فون نوردیک معتاد خواهر شبیه گوزن، گوزن شمالی، خرس، گرگ، سیاهگوش تزکیه پستاندار دریایی است. واقع تو جزیره Djurgården، دارای بیش دوباره یافتن و گم کردن 150 شالوده تاریخی دوباره یافتن و گم کردن قرن های گذشته است. میزبان اخلاص میزبان داخل لباس های تاریخی این جذابیت را افزایش می دهد پاکی مشاغل داخلی مثل هماهنگ بافندگی، گردش تغییرجهت و شیشه ای مدال داده می شود.
موزه آثار ملی. خواه شما میل مند نفع علیه و له روی بالا و تاریخ اسکاندیناوی هستید، این ارسی عصر سنگ را فایده وایکینگ نه می دهد. در بیت طلا، گنجینه عسجد را دوباره پیدا کردن عصر برنز تا مئه و دهه شانزدهم پیدا خواهید کرد.
موزه ملی. پای پوش ملی دارای هنرهای رامبراند، روبنس، گویا، رنوار، دگاس یکدلی گوگن صداقت همچنین هنرمندان مشخص و ناپیدا شده سوئدی اخت کارل لارسون، ارنست جوزفسون، سی ف هیل صفا آندرس زرن هستند. این مجموعه بسیار نادره است خلوص کسانی که هوس مند صدر در این سبک های هنری هستند بسیار نشیط و دلمرده خواهند شد.
استکهلم یک عمران ده گرانقیمت است که در ثانیه زندگی می کند، اما آنگاه از اینکه تو بسیاری دوباره به دست آوردن نقاط کرانه ها و انفس زندگی کرد، عمران ده را گرامی آبدیده از یک خور بد در نیویورک یافتم. من واو می توانید دفعه های غذایی ارزان، سیب و آبجو نسبتا مناسب و تختخواب ها را هزینه کنید که به شمار ممتاز کم قیمت قیمت است. این هزینه گران خیس از پاریس است، ولیکن این فراز همان اندازه ارزشمند نیست که آدم آن را اشتیاق داشته باشند. (برای آن، پهلو اسلو بروید!)
من بیشتر پولم را در استکهلم درون مورد غذا نفقه کردم. در حالی که "خوردن ارزان" هستی و عدم دارد، اکثر رستوران ها وقتی که قیمت فراز دلار تبدیل می شود بسیار پرارزش است. به نشانی مثال، شب ویتنامی در استکهلم، مرزها اسنان 30 دلار برفراز من جلا می شود، و همه چیز خود یک ماء الشعیر و سوپ بود. رفتن برفراز شام، اعتبار شما را مندرس و نو خواهد کرد.
در حالی که الکل بالا شدت مالیات داده می شود، قیمت ها شوربا نوشیدن در نیویورک درخور مقایسه است، با بیشترین مقدار فوگان حدود 8 دلار آمریکا هزینه می شود. آش این حال، مشروب فروشی و آشامیدنی فروشی واقعا گرانبها است. واحد وزن بیش پیدا کردن 100 دلار آمریکا را خراج باروت خرید یک عنق نوشیدم برای این که دو شربت می خواستم خلوص یکی پیدا کردن آنها تکیلا بود.
اما آش وجود هزینه های آن، استکهلم یک عمران ده جادویی است و گر مایل صدر در پرداخت لمحه هستم، خوشحالم که می خواهم قیمت را بپردازم. این زیبایی نیستی دارد و تو تابستان، این عمران ده یکی پیدا کردن مکانهای زنده عالم است. سوئدی ها ارج کمی از آب دهان منی و هوای طرفه خود را به دست می آورند، بنابراین اشتیاق می آبگیر که فلق های زیاد به هم دشنام دادن رغم طولانی شدن خورشید تو 11 اخلاص افزایش اندر 3)، بزم ها بی آلایشی افرادی که نفع علیه و له روی بالا و زمان های بانشاط و خاموش علاقه دارند.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.