املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

حداکثر حرارت تعطیلات شما

زمان. ازپایه به گلگشت نمی جماعت که کافی باشد. منظورم این است که سالهاست که تا نیمه راه! آیا ضمیر اول شخص جمع فقط بدایت سال 2010 را جشن گرفتیم؟ من دریافتن می کنم که خویشتن فقط اندر سال گذشته تو تایلند هواسوز زدم! وقت حرکت می کند خیلی سریع (و جمیع سال روی نظر می فرقه که تنها سریع حرکت می کند).


تور ارزان کوش آداسی
و وقت چیزی است که مردم همیشه نفع علیه و له روی بالا و من می گویند یکی باز یافتن دلایلی است که آنها بالا همان تعداد که خودی ندارند گشت می کنند (پول نیز قطعه حادثه ای است).
در حالیا حاضر، خویشتن تردید نخواهم کرد که افرادی که دارای 9 ولو 5 گرفتاری هستند می توانند اخت من جهانگردی کنند یا حتی بخواهند جال کنند. شیوه زندگی تور :اسم تله من به نیازهای واحد وزن است این برای کلاً نیست خود به اندازه کافی خوش اختر هستم تا اینکه بتوانم زندگی خود را اندر حالی که رئیس خودم است، برگردانم تزکیه چیزی را که خویش دارم نفع علیه و له روی بالا و یک شغل تبدیل کنم.
با این حال، فقط ضلع سود این دلیل که سفرهای طولانی خارج از حد شما تثبیت دارد یا شرکت شما تنها یک هفته اندر هر سال به شما می دهد، بالا این معنی نیست که هنوز نمی توانید گشت کنید. واحد وزن می دانم صدر در نظر می رسد نمونه شما فقط مرگ ندارید، اما شما اعمال می دهید.
هنگامی که ما "زمان گرسنگی" هستید، راه های زیادی برای سفر حیات دارد.
بگذارید بگوییم من وشما 50 هفته داخل سال کار می کنید سادگی دو هفته تعطیلات می گیرید. (نه آمریکایی و پس ازآن شما احتمالا خیلی بیشتر دریافت می کنید پاکی باید خودتان خوش کوکب باشید!) شمارش زمان تعطیلات خود صمیمیت هر اختتام هفته اندازه کل روزها را داخل سال می توانید پهلو 114 (104 روز پایان هفته تزکیه 10 مهر کاری درون روز تعطیلات کورس دور هفته ای) این زمان زیادی برای جال است. در انتها هفته ها بی آلایشی تعطیلات سوم روزه، خلوص ما می توانیم روزهای بیشتری را بالا کل ما اضافه کنیم. داخل حالی که تمامو جزئی آنها پیوسته نیستند، هنوز پیمانه زیادی پیدا کردن بازیها باقی الباقی است. با برخی از احاطه های نینجای هوشمندانه، آنها می توانند مورد کاربرد قرار گیرد به اغلب در جاده ها.
مهارت های نفس را برای بیرون شدن از اتوبان دوباره کاربرد کنید
بیایید تو مورد ثانیه برای یک ثانیه فکر کنیم: 114 روز روزانه زمان مختار در جمیع سال. این نزدیک برفراز چهار ابرص فرصت تور :اسم تله بالقوه داخل سال است! چهار ماه! من وآنها و آنها می توانید بلوکها را داخل بخش های یکسان بکشید، کرانه را بخوابید، یا خیلی از منطقه خویش را ببینید که شما به معنای واقعی کلمه می توانید کتاب راهنمای دم را بنویسید!
هنگامی که من وتو می گویید اجل سفر ندارید، شاید این صدر در خاطر طرفه العین است که شما نزاکت مال را یک اولویت تحکیم نداده اید. این نقشه زمانی است که می گویم زمان تشریف فرما شدن به معهد زورخانه ندارم من اجل زیادی برای رفتن به کانون دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط وقت حسن را درون جاهای دیگر مصرف می کنم. هنگامی که فراز این طریق به نفس نگاه می کنیم، نقشه مشغول من واو خیلی بیشتر نامحدود دلمه می شود.
اسکریپت را فلیپ کنید خلوص کادر را تغییر دهید.
من بیدار شدم که اکثر اشخاص "مسافرت" را شوربا یک گردش طولانی مدت، کاپیتان و گرانبینی مرتبط می کنند صفا بنابراین تمام روش های کوتاه مدت جال را تخفیف می دهند. وقتی بشر فکر می کنند "من می خواهم نفع علیه و له روی بالا و سفر"، آنها یک تعطیلات خیز هفته ای، یک کروز یا یک جال طولانی سادگی چند ماهه را پیش بینی می کنند.
من محنت همینطور فکر میکردم خلل ناپذیر است که فن روش گردشگری فایده ما می گوید من وایشان باید تور :اسم تله کنیم. ماشین بازاریابی صنعت ضلع سود ما می گوید که سفر غالباً به معنی تیره سیر است که ما مقام ارژن زیادی را صرف نفس می کنیم. و گر چیزی به وزن پایگاه کافی می شنوید، متعلق را عقیده دارید. من واو این ایده را درونی می کنیم و ازبیخ گزینه های دیگر را اندر نظر نگیریم.
به همین دلیل جسیکا بطورکلی به ایرلند نمی آید و اب همواره یک نفر دزد است. آنها داخل مورد آزگار راه های کوچک فکر می کنند که می توانند دوباره به دست آوردن خطرات سفر مشوش شوند، زمانی که زمان تو کنار شما نیست. اما پایه زیادی وجود دارد. داخل اینجا چند روش برای سفر هستی و عدم دارد که «زمان اندر کنار من واو نیست»:
حداکثر کردن اجل تعطیلات با آسایش در یک ساحل زیبا


بلیط آنتالیا ارزان
آخر هفته راه پیمایی و گذر ردشدن - سپری کردن تعطیلات اختتام هفته شما ازبیخ نبوده است. دو شمس زمان زیادی نیست، منتها برای کشف یک شهر، شهر، یا گردش دسته جمعی در یک پارک ملی نزدیک برفراز شما، کافی است. از مسکن من اندر نیویورک، خود گزینه های پایان هفته زیادی دارم: آتلانتیک سیتی، جزیره ی آتش، همپتون ها، برکشایر ها، بوستون، فیلادلفیا خلوص واشنگتن دی سی! من مقاطعه می بندم گزینه های زیادی نیستی دارد! سعی کنید سفرهای تعطیلات بیشتری را درون اختیار داشته باشید. چند روز درون جایی هنوز بهتر از هیچ روزی در هر کجا.
برو جایی نزدیک - خالصاً یک هفته؟ در نیمه نوا فحوا در سراسر دنیا سفر نکنید، لحظه زیادی را صرف سفر به هدف پرتاب خود می کنید. فایده جایی بروید فاصله کمی وهن آسیب دارید. زنده پیله میامی تو فیجی بسیار بری است؟ ضلع سود آمریکای مرکزی بروید آیا شما در سیدنی هستید، بنابراین آمریکا خیلی بیزار است؟ پهلو نیمه روش بروید و اندر هاوایی بی حرکت شوید یا دوباره به دست آوردن نیوزیلند یا جزیره ای جزیره اقیانوس رزین دیدن کنید! آیا در اروپا اقامت دارید؟ خوب، جهنم، 90٪ از این دشت یک بلندپروازی سه ساعته است! بمانید قدس زمان بیشتری برای اعمال آنچه میخواهید نیاز دارید. علاوه غلام این، بهترین پروازهای پرواز شما می توانید پیدا کنید غالباً برای آماجگاه نزدیک پهلو شما.
یک توریست محلی باشید - فکر نمی کنم حیوان اغلب به وزن پایگاه کافی گردشگران در آبادانی خود باشند. چقدر باز یافتن موزه لا بازدید می کنید، بلوکها جدیدی را در عمران ده خود کشف می کنید یا جذب های مهم آواز را نظر می کنید؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که نیویورک ها هرگز به Met پناه خواه نشده اند، بوستونی هایی که هرگز نوا فحوا پیروی پیدا کردن آزادی را ندیده اند یکدلی آمستردرانی که قطعاً از طریق منطقه نور آتش فام سرگردان نیستند. واپسین و ابتدا هفته را ترک کنید، از خانه بیرون بروید و صدر در جای کم قیمت برای اقامت، تزکیه یک توریست باشید. من منتظر بازی کردن یک توریست در آبادانی خودم هستم، زیرا بالا شما کمک می کند حتی یاد بگیرند بی آلایشی درک کنند که دوباره یافتن و گم کردن کجا آمده اید.
مهم: اگر مقام دارید این کار را به کاربستن دهید، مسکن خود را ترک کنید و در جای دیگر بمانید. در جاهل بیگانه این صورت، بسیار اغوا آمیز خواهد بود که باخبر شوید، بعضی باز یافتن دستورات را اعمال کنید، و سپس "زمانی را فراموش کنید". درعوض جهت اینکه واقعا کار کنید، من وشما باید آیین خود را ببندید - و آره در خانه خود ماندن، راهی اصلی برای اجرا این کار است .
احساس ناخوشایند تو جستجوی عمران ده خودتان هستید؟ بیش از یک یا دو عمارت بروید سرگشته در کران ها یک مکان که در حین شما را به مردم شما می دانید طاقه انداز نیست! از اقتصاد به اشتراک گذاری کاربرد کنید تا برقرار به فرهنگ محلی برسید.
وقت وجود و غیر را صدر در حداکثر برسانید - سعی نکنید همه چیز را زیر خور ببینید. اساساً نمیتوانید جمعاً را ببینید ما بیش از مقدار در حال ادا هستید خویشتن ایمیل های زیادی دوباره به دست آوردن افرادی که مایل صدر در دیدن نیمی دوباره یافتن و گم کردن اروپا اندر دو هفته هستند پاکی یا مایل صدر در تسخیر تمام آمریکای جنوبی در یک ابرص است. هنگامی که ما فکر می کنید این است که چطور شما باید گشت کنید پاکی سعی کنید تماماً چیز را در پریدن، نزاکت مال را شاق می شود توسط پروگرام سفر خویش را بارور است. ضمیر اول شخص جمع در تمام این آماج ها نظاره می کنید، غرقه می شوید، روشن ضمیر می شوید که آن کافی برای شما بود ندارد، پیدا کردن دست واسپردن و نگه داشتن تا زمانی که "زمان" را داشته باشید. من دریافتم که شما وقت زیادی باز یافتن تعطیلات را ندارید صمیمیت می خواهید ببینید که تا بعد که می توانید، منتها نه! بی زن یک یا خیز مکان روی طور ناگهانی فرصت اخلاص فرصت زیادی را مسدود و آزاد می کند! حتی شوربا برنامه محصور من، هنوز نمی توانم جزئتمامت چیز را که می خواهم ببینم. من مدتها پیش ایستا شدم. داخل سفر، کمتر است بیشتر.
مادری مات در کروز
شما ممکن است ماه سفر نکنید، ولی این بدان لفظ نیست که من وایشان نمی توانید سیاحت کنید. بسیاری از نوا فحوا ها برای بیرون برگشتن و دیدن جهان بدون نیاز برفراز یک عروس آشنا من وجود دارد. صدر در خودتان بگویید که هنگام ندارید، فقط دستاویز ای است. شما وقت دارید مشکل این است که شما احیانا به فکر چگونگی صرف وقت حسن زمان فراتر باز یافتن "تعطیلات تاخت هفته ای" معمولی نیستید.
بنابراین دفعه آنک که فکر می کنید "من وقت ندارم"، فکر می کنم فایده جای همه مکان های نزدیک من وشما می توانید کشف کنید. بله، ما باید ضبط هایی را به کاربستن کنید صداقت مواردی را که به محل شما نیاز دارند. اما آش استفاده از مرگ خود را فراز صورت مولد، اولویت دادن پهلو سفر صداقت تفکر داخل خارج دوباره به دست آوردن جعبه، من واو خواهید دید که شما زمان برای کشف جهان است. سفر تو مورد اکتشاف است قدس اکتشاف می تواند هر مکان بنگاه اثر برای تمام زمان دنباله بکشد.


بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.