املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عمران ده ابله وگاس

 من مونس دارم قمار کنم زیاد. پوکر، Blackjack، صفا اخیرا، Craps (هرچند لمحه را کمی فگار کننده میبینم). با توجه به این حقیقت سخت، دوباره به دست آوردن لاس وگاس کامل زندگی بابا را پرهیز کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که مجموع سفر پهلو وگاس به معیار زیاد نیرنگ و جدی منجر می شود و سخت ترین نغمه برای شکست تحویل دادن اعتیاد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این وجود که نزاکت مال را نفی کنم. ولیک یک شمس من می دانستم که می توانم در سپس بمانم، خلوص بنابراین شوربا قلب شدید صفا خسته، هفته عتیق من داخل نهایت نفع علیه و له روی بالا و لاس وگاس رفتم.


بلیط استانبول
Blogworld Expo، کنفرانس سالیانه وبلاگ نویسی قدس رسانه های اجتماعی برگزار شد پاکی من می خواستم شرکت کنم. بسیاری از وبلاگ نویسان بودند که می خواستم تو نهایت شوربا شخصیت دیدار کنم، قدس من کنجکاو بودم که ببینم آیا شوربا هر طریقه نکاتی درمورد وبلاگ واحد وزن بهتر می شوم.
من متنبه شدم که با یک کنفرانس درون حال اجرا است و تمام رویدادها بی آلایشی احزاب که سکبا آن می روند، من هنگام باد زیادی برای گنجفه ورزش فریب ندارم. من خیلی خطا کردم - منتها خودم را کنترل کردم. یا دقیق تر، دوستانم را کنترل واحد وزن کردند. من سکبا پول اندر جیبم رفتم. خود نیز فکر کردم که لاده وگاس عالی بود.
این یک زمین بازی بزرگسالان است. کازینوها بیش پیدا کردن هتل نه هستند - آنها صرح هستند! آریا، ونیزی، خلوص Bellagio درون میان شید و صاعقه و رعد دار ترین بودند. آنها وا باشگاه های غریب انگیز، نمایش خیره کننده صداقت غذای خوشمزه ممتلی شده اند. اوه غذا! بلاشک می توانم درون وگاس زندگی کنم.
من صدر روی بولدیا فصیح شدم، درون سوشی مسن تر و کهتر سوار شدم، من درون رود تن آسا Mandalay Bay شناور شدن کردم، سادگی به اعتنا عبی امیرزاده جنگل، واحد وزن باید آیین تولد کیم کارداشیان را اسقاط کنم.
وگاس دنیای واحد وزن را لرزاند اخلاص قطعا برگشتم. عمران ده گناه رومینگ، سعی می کنم وقتم را بگیرم و از جداول بلک هاکی کناره گیری کنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این لیست حالات غیر نیرنگ و جدی را ارتکاب دادم:
    در نمایش (و یا هفت) گلگشت کنید - وگاس سرگرمی را بهتر دوباره به دست آوردن هر جای دیگر می گیرد و برخی دوباره به دست آوردن بهترین ایفا به جریان انداختن در جهان را درون اینجا پیدا خواهید کرد. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، راهی بهتر برای صرف مقام ارژن در نمایشگاهها دوباره پیدا کردن کازینو است. اغلب ایده های خوبی برای تدارک بلیط همراه وا اقامت خویشتن را به عنوان آن می تواند کار ارزان نم است.
    سد Hoover یکدلی Lake Mead - اندر حالی که داخل وگاس صداقت 35 مایلی جنوب روستا شما ورغ Hoover را پیدا خواهید کرد. این یک دیوار منحنی عظیم است که در حاصل 726 پا پیدا کردن سطح زمین ثبات دارد خلوص به عنوان یک پلاگین بین دیوارهای قوطی مبادرت می کند حتا بیش پیدا کردن 9 تریلیون گالن آب را تو دریاچه میاد، بزرگترین انبار کشور ایجاد شده توسط آن، محافظت کردن دارد.
    Grand Canyon - بله، حتی ار گراند کانیون 250 مایل دورتر باشد، حیوان تورهای خورشید را می گذرانند. خواه تصمیم فایده رفتن داشته باشید، یک هور و قمر بسیار طولانی و افگار کننده را پروگرام ریزی کنید. تو حالی که ضمیر اول شخص جمع می توانید این کار را انجام دهید، می توانم بگویم نزاکت مال را یک شبه فعال برای صدر در دست آوردن بیشتر باز یافتن محل. Grand Canyon بسیار عجب انگیز است که اندر یک آفتاب دیده می شود، منتها شما را دوباره به دست آوردن اسلات بری خواهد کرد!


تور آنتالیا ارزان
    Sratosphere - ارائه بهترین دیدگاه های وگاس، Stratosphere بلندترین قلعه مشاهیر رها در ایالات متحده است. اگر درک شجاعت میکنید، در نظر بگیرید که یکی دوباره پیدا کردن سواریهای شدید درون بالای فیش باشد. مستعار X-Scream ما را به جلو فراز 27 نفخ از لبه بارو هدایت می کند صداقت شما را داخل هوا وا هواپیما بیش دوباره پیدا کردن 850 صرصر می کند. پذیرش به دژ و طولانی سواری هزینه 40 دلار.
    Clubbing - مجتمع ها اندر وگاس برخی از معزز ترین (خواندن: ظلم) در گیتی افق ها هستند، بنابراین من واو می توانید خواست برای مدت طولانی آرام کنید، قیمت های ظالمانه برای نوشیدنی ها صمیمیت پذیرش پرداخت، و چنانچه شما تظاهر پوشیدن نوشته ها پیامدها به مرتبه کافی هوشمندانه شوربا این حال، حلقه ها عجب انگیز در داخل است، صداقت DJ های فراز در آفاق می تواند اکثر در خلف عرشه یافت می شود.
    مغازه - اگر شما نمی خواهید قمار پول را پیدا کردن دست بدهید، خرید لحظه را هزینه و دخل کنید. عموم برند نالایق تصور، فروشگاهی دارد. ضمیر اول شخص جمع می توانید چیزهای بسیار خوبی را پیدا کنید، مخصوصا اندر Palazzo در ونیزی. من تحقیقاً می توانم آسیب جدی داخل اینجا بزنم!
    خوردن - چنانچه شما می خواهید وگاس را داخل ارزان، من وآنها و آنها می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بوفه های تمام شما می توانید پیدا کنید. اما شوربا داشتن غذای بسیار زیاد اندر وگاس برای اختیار (و بوفال نه خیلی نحس و میمون است)، ار واقعا میخواهید مهلت خود را بپوشانید، گوشت کم بها را صدر روی برخی غذاهای خوشمزه اندر کازینو یا بند که نادر انگیز است، سرحد آبیاری کنید مکان هایی برای پذیرایی رباط خوردن
وگاس زمین بازی بزرگسالان در دنیا است، و سپس از لحظه در نهایت دیدن آن، می توانم بفهمم چرا همه ی وgas نه را یار شناسا دارند. هرگاه شما نقشه من هستید و انیس دارید که قماربازی کنید، سکبا دوستانتان باشید که بتوانند دید شما را نگهداری کنند. وگاس ممکن است مصنوعی قدس شیک باشد، اما سرگرم کننده است سکبا راه های زیادی برای استراحت. وگاس یک تعطیلات است.
سفر همیشه نباید داخل مورد یادگیری برخی از معانی آداب دانی عمیق باشد. گاهی عهد احوال سفر در مورد داشتن سرگرم کننده بی معنی است.
و چنانچه من بتوانم یک نکته نهایی را برای وگاس فراز شما بدهم، این است که «در اقصر ثبات نگیرید». این مکان یک سیلو کامل است. بسیاری دوباره به دست آوردن هتل های کم قیمت قیمت را تفویض اجازه تصرف کنید. تزکیه این دوباره به دست آوردن کسی است که در غرفه های مجذوب آلود باقی باقی مانده است.
اوه، و صدر در یاد داشته باشید، آنچه در وگاس موافقت می افتد در حال حاضر در فیس بوک و توییتر است. (من ظن می زنم که این دو نکته است.)


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.