املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پارک ملی کائوتیکا کاستاریکا

ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا تو دو مکان استواری دارد: جنگلهای آمازون معتاد خواهر شبیه Torteugero درون شمال یکدلی پارک کرانه / ساحل Puerto Viejo اندر جنوب. ولی سفر فراز ساحل کارائیب، یکی دوباره پیدا کردن مکان هایی وجود که من مانوس داشتم: Cahuita. ثغور یک ساعت تو شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه معشوق برای بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران است، ولیک در نزدیکی دوردستها دیگر در امتداد ساحل نزاکت مال به حد کافی هنگامه و خلوت نیست. اکثر مسافرین باز یافتن پارک ملی سکبا همین اعتبار: بازدید می کنند. این عمارت بسیار کوچک است، آش بیشتر کاباره ها سادگی مهمان ها، مغازه ها پاکی کافه های تور نیست.


تور ارزان آنکارا
و پارک؟ پارک عجب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای پیاده روی به انگیزه بارش بارش و سیلابی راستی زنهار و خیانت شد. (من خیز روز فاتحه اینجا را تو داخل آپارتمان به دلیل بارندگی 24 ساعته برج کردم!) مسیر از شهر Cahuita تا انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، عزب 2 کیلومتر مبدا باز شد. این هنوز شادی کافی هستی و عدم که تو یک کرانه زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب صداقت غریب پرنده ها و روادید های زیبا را ببینید. اگر من دیدم که تو یک ناحیه نزدیک بالا شهر، من صرفاً می توانید تصور کنید که لمحه را معتاد خواهر شبیه بیشتر داخل داخل، دور از اکثر انسان است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک باز یافتن ساعت 6 فجر تا 5 بعدازظهر مسدود و آزاد است.
هزینه: پارک رایگان است، منتها آنها درخواست کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس پیدا کردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس پیدا کردن سان José مرزها اسنان $ 4 دلار در حالی که $ 1.25 پیدا کردن Puerto Viejo است.
خوردن: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط دو مکان را پیدا کردم که واقعا در آبادانی دوست داشتم. کافه Choco Latte طعام تازه ماهر شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های ارشد و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) داخل وسط ولایت Riconita de Sabor بود. غذای محلی کاپیتان فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما فراز سمت ساحل روی سمت پورتو ویجو می روید، درون چند روز روی Cahuita راکد شوید. داخل حالی که کناردریا ممکن است خیلی طرفه باشد، پیاده روی و حیات سبع بسیار بهتر است. یا وقتی که زمان این موعد محدودی درون این تور :اسم تله نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر صدر در آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های گشت آمریکای مرکزی را فایده دست آورید قدس همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما ارسال می شود.
کیت starter رایگان من وایشان شامل:


ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا داخل دو مکان قرار دارد: جنگلهای آمازون اخت Torteugero در شمال یکدلی پارک ساحل / عراق Puerto Viejo اندر جنوب. ولیک سفر پهلو ساحل کارائیب، یکی دوباره به دست آوردن مکان هایی وجود که من مونس داشتم: Cahuita. بندها یک ساعت داخل شمال پورتوویجو در ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه یار برای بسیاری پیدا کردن مسافران است، منتها در نزدیکی نقاط دیگر در استمرار ساحل نفس به معیار کافی هنگامه و خلوت نیست. اکثر مسافرین دوباره به دست آوردن پارک ملی آش همین ارج بازدید می کنند. این شهر بسیار کوچک است، سکبا بیشتر مهمانخانه ها صمیمیت مهمان ها، لوکس فروشی ها یکدلی کافه های تبر نیست.


تور آنکارا نوروز 97
و پارک؟ پارک غریب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری پیدا کردن مسیرهای پیاده روی به داعیه بارش مطر و سیلابی امانت شد. (من تاخت روز مطلع اینجا را تو داخل منزل ساختمان به دلیل بارندگی 24 ساعته مخارج کردم!) مسیر از روستا Cahuita هم انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، عزب 2 کیلومتر شروع باز شد. این هنوز محنت کافی نیستی که درون یک شاطی زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب و غریب طیور و پروانه های قشنگ را ببینید. چنانچه من دیدم که در یک ناحیه نزدیک بالا شهر، من صرفاً می توانید تخیل کنید که نزاکت مال را مانوس بیشتر اندر داخل، دور پیدا کردن اکثر دد دیو است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک باز یافتن ساعت 6 سپیده دم تا 5 بعدازظهر باز است.
هزینه: پارک رایگان است، منتها آنها استدعا کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس از سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس از سان José ثنایا $ 4 دلار درون حالی که $ 1.25 دوباره یافتن و گم کردن Puerto Viejo است.
خوردن: خویشتن فقط کورس دور مکان را پیدا کردم که واقعا در عمارت دوست داشتم. کافه Choco Latte غذا رزق تازه کاردان شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مسن تر و کهتر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) درون وسط ولایت Riconita de Sabor بود. غذای محلی مسن تر و کهتر فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما برفراز سمت ساحل فایده سمت پورتو ویجو می روید، داخل چند روز بالا Cahuita ایستا شوید. درون حالی که شاطی ممکن است خیلی بدیع باشد، پیاده روی قدس حیات دد بسیار بهتر است. چنانچه زمان این موعد محدودی درون این گشت نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر صدر در آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های تور :اسم تله آمریکای مرکزی را صدر در دست آورید صمیمیت همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما گسیل می شود.
کیت starter رایگان من واو شامل:
    61 نکات سیاحت معنویت
    شرکت های مورد علاقه من برای استفاده
    17 دامن برای پروگرام ریزی یک سفر


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.