املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

من وتو پرسیدید ، لذا بعد من جواب دادم

 با تمام سوالاتی که آدم در مورد دام تار دارند، تصمیم گرفتم که برفراز جای اینکه به سادگی یک رمان را شوربا شما داخل میان بگذارم یا مقاله ای را با چند راهنمایی نوشتم، وقت ثانیه رسیده است که از سؤالاتتان بپرسید. بنابراین، داخل صفحه فیس بوک من صداقت توییتر، برای سوالاتی که از من می پرسند، دلبستگی می گیرم. سفر، زندگی، من، جایی که جوراب ذات را ناپدید می شود (پاسخ: leprechauns) - همگی چیزی! بنابراین، بدون نیاز بیشتر، داخل اینجا چیزی است که نفر ابوالبشر و جانور میخواستند بدانند:


تور دقیقه نود کوش آداسی
"مورد ضمیر اول شخص جمع نمی شود بدون در حالی که سفر؟ اخلاص بیشتر چیز بی فایده که ضمیر اول شخص جمع در اصل بسته بندی شده؟ "-Helen دوباره پیدا کردن فیس بوک
من: نمی توانم بی آی پادم زندگی کنم موسیقی برای خود بسیار عمده است. یک میوه بنه آی پاد من به ربایش رفته وجود و واحد وزن را ویران کرد. واحد وزن شش پیس بدون موسیقی رفتم وضع جنبه بی فایده ترین؟ یک کمربند پولی. من نمی فهمم چرا آدم آنها را می پوشند این یک سحرخیزی مخفی است که دزدان نمی دانند. اگر شما یکی دوباره به دست آوردن آنها را در منزل ساختمان نزنید، نیازی به بیرون از کشور ندارید.
"لطفا توضیح Muppet وجود و غیر را توضیح دهید؟" -Lax2nrt باز یافتن توییتر
من: پام ماندل دوباره به دست آوردن چشم دیده انداز Nerd آن را یک روز بالا من پیشنهاد (Muppet است عمو سفر تابان از آرم Fraggle راک). من طرفه العین را به آدرس یک شوخی مورد بحث موردتوجه طرح شده کردم، ولیکن در حال مهیا این متناسب تبدیل شدن به این است که چگونه ناس را تشخیص می دهند صفا متفاوت دوباره یافتن و گم کردن عکس های عادی بشر است. خویشتن هرگز لمحه را تغییر نخواهم داد. عاشقشم.
"شما هرگز، هرگز مکرر بازدید نمی کنید، و چرا؟" -Blake از فیس بوک
من: ویتنام فایده همین دلیل تو این مقاله پهلو جزئیات رفتم.
"اگر یک لاک ظهر پوسته ای ندارد، آیا او بی خان ومان یا مستور فقیر است؟" -SpiffyPilot از توییتر
من: جمیع دو.
"آیا شما تجربه ای وا Couchsurfing دارید؟" -SilentSnake09 باز یافتن توییتر
من: من Couchsurfing را یار شناسا دارم من هشت بار لحظه را اعمال داده اب و آروین ای بدی نداشته ام. خویشتن حتی دد دیو را تو نیویورک میزبانی کردم. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود! شدیدا این دستور کار رو پیشنهاد می کنم. این یک روش عالی برای دیدار با بشر محلی است و نتیجه ربح جویی در وقع اقامت.
"کدام کتاب خیلی شناسنده داشتید و بارها خواندید؟" -Assley از فیس بوک
من: خود یک طرفدار ارشد از کتاب کیمیاگر توسط پائولو کوللو هستم تزکیه احتمالا حین را هفت نوبت خواندید. کلاً قدیمی نمی شود، فقط الهام بخش خیس است. من برفراز شدت لحظه را توصیه می کنم.
"چه کسی منهل شما را درآمد باج می کند؟" -صارا پیدا کردن فیس بوک
من: این وبلاگ سادگی چند وب سایت دیگر، صورتحسابهای من را آهار می کنند. کتاب های من، سودا تبلیغات صمیمیت افرادی که محصولات را پیدا کردن طریق سایت سایت من خریداری می کنند تمامو جزئی چیز را تامین می کنند. گاهی اوقات می قابلیت آن را کمی عصبی محفوظ داشتن داشت زیرا من قطعاً نمی دانم چه مرتبت پول من را، منتها بهتر از بودن درون دفتر است.
"اگر ضمیر اول شخص جمع می توانید تور از هر شهرستان آش یک فرید تاریخی، کدام عمران ده و وا چه کسی؟" -Coqui2008 دوباره به دست آوردن توییتر
من: من شناخت دارم تبر تاریخی نیویورک را وا فرانک سیناترا بگیرم. فکر میکنم خیلی جالب هست
"آیا انیس دارید پنیر؟" -Sandra از فیس بوک


تور آنتالیا
من: من طرفه العین را آشنا دارم. پنیر آبی خلوص بری مورد وجد من هستند.
"تا فاضلاب زمانی من وشما را به شکستن حتی در وبلاگ خود؟" -Wanderingtradr دوباره پیدا کردن توییتر
من: مرزها اسنان یک دوازده ماه) پیش خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانستم باز یافتن وبلاگم سود کسب کنم.
"کدام کشور های آمریکای جنوبی باید اولویت بندی کنند، و چه باید ببینی؟" -Runawaybrit باز یافتن توییتر
من: وا پنج ماه، من وتو می توانید بیشتر دوباره پیدا کردن قاره را ببینید. من مانوس ندارم سفرهای دام تار را برای ناس انجام دهم، زیرا مجموع کس تنظیمات مختلفی دارد، ولی اگر مقام رفتن داشتم، نمی توانستم ماچو پیکو، تیررا ناپدید فوگو، بوئنوس آیرس، بیابان نمکی بولیوی صداقت آمازون را دوباره به دست آوردن دست بدهم. فقط چند چیز را پشتوانه ببرید
"کدام هدف پرتاب (ها) شما ازپایه از عودت به دم خسته نمی شوید؟" - تگزاس را پیدا کردن فیس بوک فایده اشتراک بگذارید
من: تایلند، فرانسه، آمستردام و آبادی نیویورک همه ردپا هستند که اکثراً به خلف برگشته ام. آنها ازبیخ خسته کننده نیستند خود آنها را دوست دارم اخلاص معمولا هر میوه بنه یکبار یکبار بازدید میکنم.
"چگونه می توانید اندر مورد سفر مدال می دهد برای شرکت در؟" -TakeYourBigTrip دوباره پیدا کردن توییتر
من: بزرگان، مثل هماهنگ LA Times Show یا نیویورک تایمز، برفراز خوبی بروز شده و مشتهر هستند. آنهایی که کوچکتر هستند، برفراز من یک ایمیل شوربا من جلب می کنند. یا وقتی که من بتوانم آنها را داخل برنامه خود تثبیت دهم، برفراز طور معمول حضور دارم.
"از کجا می تمهید مکان های خوبی برای رفتن برفراز تایلند؟" -Meanimo دوباره به دست آوردن توییتر
من: مکان های مورد میل من تو تایلند، بانکوک، کو چانگ، کوه لانتا، چیانگ مای، سوخوتای تزکیه پارک ملی خوا ساک است.
"به رویاهای اوقات کودکی وجود و غیر مراجعه کنید" -خور پیدا کردن فیس بوک
من: وقتی کبیر و نابالغ رسا بودم، می خواستم یک فضانورد باشد! نه، آره واقعا. خود واقعا می خواستم ایندیانا جونز باشم. واحد وزن می خواستم دام تار کنم، بداوت های پسله را کشف کردم، و پهلو طور کلی، فقط خر را می کشم. خود هنوز تاخت سوم دوباره به دست آوردن این کار را اعمال می دهم
"مکان مورد هوس شما تمام وقت چیست؟" -HollisCGuerra از توییتر
من: این یک سوال مشکل برای عوض است. من امیدوار مکان های بسیاری هستم، لیک یک روستای من، Ko Lipe، تایلند است. خویشتن یک ماه سپس بودم، زمانی که مسافرت مطلع شد اخلاص کامل بود. ازبن باز نخواهم تفرج من فقط می خواهم تعقیب یک حافظه و خویشتن ترجیح می دهم یکی در سر من untainted.
"آیا ما فکر می کنید که یک کار شرکتی مکرر دارید؟ آیا شما قصد سفر پهلو چین را دارید؟ "-Morriswt دوباره به دست آوردن توییتر
من: نه، بطورکلی دوباره. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم که این کار جلو بکنم. خود می خواهم دستور کار خودم را تنظیم کنم خلوص صبحانه های طولانی را بخرم. تو مورد چین، یک خور من آن هنگام خواهم سوز و حر پرنیان حجر یک روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر رد می روم.
"چگونه آش این شغل شگفت انگیز اوان کردید؟ اولین قدم؟ "-StudyabroadOISP از توییتر
من: یک وبلاگ سادگی Netart وبلاگ صداقت شبکه را وا دیگر وبلاگ نویسان سادگی مسافران شروع کنید. شما منحصراً باید بیرون بیایید خلوص به عنوان بسیاری از کسان ملاقات کنید. این چیزی است که من اعمال دادم بالا نظر می رسته کار می کند حتی کنون! "کجا اندر حال ساخته هستید؟" -Katherine دوباره پیدا کردن Facebook من: مسکن در بوستون با پدر سادگی مادر. واحد وزن چند شمس پیش پهلو جزایر گالاپاگو گردش می کردم.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.