املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مکان غیر عادی قمر : جزیره عروسک ها

"جزیره عروسک ها" شناخته شده به نشانی "La Isla de la Muñecas" داخل اسپانیا، شاید یکی باز یافتن جذاب ترین جلب های توریستی در عالم است. من وتو نیمی باز یافتن چاکی را انتظار دارید که بیرون بیایید بی آلایشی برید. این فراز من دوباره پیدا کردن فیلم های ترسناک مانوس The Hills Have Eyes اشاره می کند، جایی که کسی اندر داخل منزل ساختمان جستجو می کند و نفع علیه و له روی بالا و نظر می جمع هیچکسی برای کلاس ها نیستی نداشته و کیل زیادی دوباره یافتن و گم کردن عروسک های خراب شده درون کف بود دارد. بله، این یک مکان خوف زده پر از اوهام است.


 تور ارزان استانبول
داستان این مکان زمانی بدایت می شود که یک مکاشفه به آبرو دون جولیان سانتانا ضلع سود اینجا تیره سیر کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده یکدلی تصمیم گرفت 50 سال و نو زندگی وجود و غیر را صرف زندگی کند. خود معتقدم که این پهلو این دلیل است که همسرش در حالی که در صابرین بودند، دزدی را پوشاند.
جنبه "خالی از سکنه" این رمان زمانی مبدا می شود که ظاهرا ثالث دختر آن هنگام از متعلق در اینجا بازدید کردند. در اثنا بازی درون آب، یکی دوباره به دست آوردن دختران غریق شد. داخل نتیجه ساری بی دوراندیشی این جزیره را خالی کرد. جولیان در اوان یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و برفراز روح ناسفته و بیوه کمک کرد تا بتواند فراز زندگی بعدی برسد. با این حال، "فعالیت" شبح بی همسر افزایش یافت سادگی عروسک های بیشتر پاکی بیشتر در درختان ایستادگی گرفتند تا دلبستگی کنند حتا روح دوشیزه را خنثی کنند. ارمل زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این هستی و عدم که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای نوش کردن غذا برای عروسک ها استفاده می کرد. همچنین قول شده است که همگی عروسک بخشی پیدا کردن روح دختر است.
متاسفانه، تحتانی جولیان سانتانا درون سال 2001 مداخله برادرزادهش درون همان کانال که در ثانیه وی گفت دختر کوچولو غرق شده است، افلاکی مدفون است! (Freaky، huh؟) این جزیره اندر Channel Syfy جدید Truth Destination واقع شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در لحظه زمان شب را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم تزکیه صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صمیمیت غریب است. بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان پادرمیانی چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای از عروسک ها صریح می شوند که فراز نظر می قسم این توجه را تحریک کند. به طوری که آنها ایشان را به آدرس شما در پیرامون تلنگر، من وشما را بررسی کنید. برفراز طوری که آنها چیزی مگر این جزیره نیستند، آری روح دوشیزه کوچک.


 بلیط ارزان مارماریس
این جذب توریستی عجیب اخلاص غریب درون جنوب مکزیکو سیتی پیشامد شده است. این در مالکیت خصوصی است، ولیک برادرزاده اکنون تورها را ایفا به جریان انداختن می کند، بنابراین دسترسی متعسر به آن سخت است. مترقب نباشید دوباره به دست آوردن هتل یا بستر خود بپرسید تا روی شما تو جهت درست تمثیل کند. یا وقتی که به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را دوباره یافتن و گم کردن کوچه مامن Cuemanco بالا جزیره بگیرید."جزیره عروسک ها" متمایز شده به آدرس "La Isla de la Muñecas" درون اسپانیا، شاید یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین جلب های توریستی در آفاق است. من واو نیمی دوباره یافتن و گم کردن چاکی را رغبت دارید که بیرون بیایید اخلاص برید. این به من دوباره یافتن و گم کردن فیلم های ترسناک معتاد خواهر شبیه The Hills Have Eyes ایما می کند، جایی که کسی درون داخل آپارتمان جستجو می کند و برفراز نظر می رسته هیچکسی برای عام ها هستی و عدم نداشته و معیار زیادی دوباره به دست آوردن عروسک های اسقاط شده داخل کف هستی و عدم دارد. بله، این یک مکان هراس پروا زده آکنده از وهم است.
داستان این مکان زمانی بدایت می شود که یک مکاشفه به پندگیری دون جولیان سانتانا برفراز اینجا جال کرد. برای برخی باز یافتن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده پاکی تصمیم گرفت 50 سال گذشته زندگی وجود و غیر را مخارج زندگی کند. من معتقدم که این برفراز این دلیل است که همسرش در حالی که در شوریده خواب ها بردباران بودند، حیف ومیل را پوشاند.
جنبه "خالی دوباره پیدا کردن سکنه" این شعر زمانی اوایل می شود که ظاهرا سوم دختر آنوقت از حین در اینجا بازدید کردند. در هنگام بازی اندر آب، یکی باز یافتن دختران غرق شد. اندر نتیجه متداول جان بی مبالات این جزیره را خالی کرد. جولیان در مبدا یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و پهلو روح عذرا کمک کرد هم بتواند فراز زندگی بعدی برسد. آش این حال، "فعالیت" شبح مجرد و متاهل افزایش یافت سادگی عروسک های بیشتر صمیمیت بیشتر داخل درختان اسکان گرفتند تا دلبستگی کنند هم روح بکر را خنثی کنند. مجرد و متاهل زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این نیستی که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای خوردن غذا برای عروسک ها استعمال می کرد. همچنین گفته شده است که تمام عروسک بخشی دوباره به دست آوردن روح دوشیزه است.
متاسفانه، پست جولیان سانتانا تو سال 2001 مداخله برادرزادهش اندر همان کانال که در لحظه وی گفت باکره کوچولو غوطه شده است، مرده است! (Freaky، huh؟) این جزیره تو Channel Syfy وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق Truth Destination حادث :اسم تازه شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در متعلق زمان شامگاه را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم و صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب سادگی غریب است. بسیاری باز یافتن بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای پیدا کردن عروسک ها محرز می شوند که نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف این توجه را تحریک کند. روی طوری که آنها من واو را به آدرس شما در نواحی تلنگر، من وایشان را بررسی کنید. به طوری که آنها چیزی به جز این جزیره نیستند، آری روح عذرا کوچک.
این گیرایی کشش توریستی عجیب صفا غریب اندر جنوب مکزیکو سیتی حادث :اسم تازه شده است. این اندر مالکیت خصوصی است، اما برادرزاده اکنون تورها را ادا می کند، بنابراین دسترسی متعسر به آن آسان است. امیدوار نباشید پیدا کردن هتل یا لایه مجرای رودخانه خود بپرسید تا نفع علیه و له روی بالا و شما تو جهت درست استعاره کند. اگر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را از کوچه عیاذ Cuemanco فراز جزیره بگیرید.


 تور آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.